Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
bogulma olayını sadece sogukken yasıyorum motor ısındıktan sonra abanıyorum ,,bıraz beklıyo gaz yerken ama tıkanma falan yapmıyo benımkı :silent:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar eurodaki artıstan kaynaklanan zam ikinic el değerini artırtırmış gibi gozuksede reelde bi işe yaramıyor.cunku tl değer kaybediyor.o yuzden bence sevinmenin hali yok.ve ben kurun geri gelecegini hiç zannetmiyorum
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
feyizoglu gibi bazı bayilerin listelerinde hala 2590 görünüyor ama motomax'ın sitesinde 2990 olmuş
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alper_tim' Alıntı:
keewayci dostlarım hepinize merhaba 28 mayıs pazar günü sapanca gezisi var ve sizleride aramızda görmek istiyoruz lütfen isimlerinizi listeye yazdırın hep beraber mükemmel bir gün geçirelim here türlü aktivite mevcut olacak ve şile gezisindenn daha çok eğlenicez emin olabilirsiniz her gezi dahada güzel oluyo bilginize hadi sizleri bekliyoruz elleri görelimmm
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13584


Ohoo biz promethe76 ile +1'er artçı kaydımızı yaptırdık bile ki üzerine gezi topiği birkaç kere temizlikten bile geçti :) Üstine üstlük MT İstanbul'un kadrolu artçısı alper_tim topiğimize gelip davet edecekte, icabet etmeyenin aklına şaşarım, şimdiden 150 motor falan oldu artçılar hariç. Hatta biz foruma sanırım henüz üye olmamış bir arkadaşımızı bile geziye getirmeye niyetliyiz :mrgreen:

Gezelim görelim, görelim öğrenelim, Sapancaya kaçalım, eğlenlim coşalım :cherry:

İyi Seyirler...
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
arkadaslar 500km bakiminiza ne kadar ödediniz ve bi tane ngk bujinin fiyati nedir bende ilk bakimi yaptiricamda?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum ılk bakım 15 yada 20 ytl bujı ıse ngk platın 15 ytl daha fazla verme sakın
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Arkadaşlar motor yağınızı seçerken Sentetik ya da yarı sentetik olmasına dikkat edin. Kesinlikle kaydırıcı katkı maddeleri kullanmayın şanzmanda aynı yağı kullandığı için vites kavramalarında sorun yaşarsınız.iyi kayar
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
42
arkadaşlar şimdi reklam olmasın diye ismini bu forumda dile getirmek istemediğim bi bayiden geçen hafta sl150 almıştım. 2590 + (plaka+ruhsat masrafı olarak) 150 = 2,740 ytl ödedim. Yani diğer bayiler gibi 200 ytl istemiyorlar plaka ve ruhsat masrafları için. Açıkçası etik olup olmaması konusunda endişelerim var yoksa bayi adını söölerdim. İlla da sööle derseniz söölerim tabi :p
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Plaka ruhsat masrafı zaten o kadar. 2005 sonunda 92 YTL idi burda ama maalesef kimse uğraşmak istemediği için birde komisyon alıyor bayiler takipçilere vermek için. Şu an kendiniz almaya kalksanız max 150 YTL
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
dostum ben motoru martın 27 sinde aldım 2590 alım satım dahil, libadiye petsa bayiinden,
o alım satım masrafı 150 ytl alıyorklar ama 86 ytl falan tutuyor hepsi aslında birde madem bukadar para verdin, 30 ytl mtv vergisinide yatırttır uyanıuklım yapıp onu ödemiyolar sonra cezalı ödersin
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
42
obkavi' Alıntı:
dostum ben motoru martın 27 sinde aldım 2590 alım satım dahil, libadiye petsa bayiinden,
o alım satım masrafı 150 ytl alıyorklar ama 86 ytl falan tutuyor hepsi aslında birde madem bukadar para verdin, 30 ytl mtv vergisinide yatırttır uyanıuklım yapıp onu ödemiyolar sonra cezalı ödersin

obkavi ikimizde aynı bayiden almışız demek ki... burdan şu çıkıyor arkadaşlar; bayiler kime ne kadara gazlarsa o kadara satıyo!:farao: pazarlığınızı iyi yapın yoksa sizde benim gibi kazık yersiniz.
obkavi dostum bu bahsettiğin mtv değil ötv vergisi mi? bi harf hatası mı oldu (malum ö ile m yanyana) ötv ise de 30 ytl olcağını sanmıyorum yani :silent:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
siner' Alıntı:
obkavi ikimizde aynı bayiden almışız demek ki... burdan şu çıkıyor arkadaşlar; bayiler kime ne kadara gazlarsa o kadara satıyo!:farao: pazarlığınızı iyi yapın yoksa sizde benim gibi kazık yersiniz.
obkavi dostum bu bahsettiğin mtv değil ötv vergisi mi? bi harf hatası mı oldu (malum ö ile m yanyana) ötv ise de 30 ytl olcağını sanmıyorum yani :silent:

mtv Motorlu taşıtlar vergisi yılda ikikez yani 2 taksitle veriliyo ozak - temmuz 30 x2 = 60 ytl değerinde benimkini ödememişler cezalı yatırdım onu hiç söylemiyolar
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
Mükemmel bı haber yav 2990 olus bızım motorlar 2ncı el satsak zararsız satarız daha ne ıstıyonuz

frontier' Alıntı:
arkadaslar 500km bakiminiza ne kadar ödediniz ve bi tane ngk bujinin fiyati nedir bende ilk bakimi yaptiricamda?
15 ytl 500bakımı 15 ytl ngk platınium bujı fıyatı
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
168
Captain Future' Alıntı:
Tamer, sapini atip aynayi takma isi sakat...aynanin arkasinda 2 vida var...o vidalari sokmek kolay...ama sıkamıyorsun...vidanın karşısında,aynanın tam arkasında somun var,somun sabit değil.vidayı sökünce somun düşüyor.Ben bu hatayı yaptım ve vidayı söktüm.vidayla somunu denk getirmek icin tam 3 saat ugrastim:pr:

Ben zaten orjınal aynaları kullanmıyorum özel sap yaptırdım onları kullanıyorum,bir problem yok yani camım kırıldığı için sapları hariç tekrar değiştirecem takacam yerine.aynayı eski sapları keserek çıkartıyorum,aynaya zarar vermiyor saplarda dolayısıyla artık çöp oluyor.

promethe76´isimli üyeden Alıntı
Muhtemelen yapar da Tamer yanlış anlama senin aynalar süper olmuş işçilik falan 10 numara ama pahalı yapıyo sanki biraz arslan usta... 40 ytl ayna kolları için çok geldi bana. ama Allah'ı var çok güzel olmuş güle güle kullan tekrar.

TAMER
Eyvallah kardeşim sağol.Ben sorarım gidon işini sana fiyat için bilgi veririm,makul bi fiyat verirse düşünürsün.Bu arada benim aynamın camı kırıldığı için motovizyondan yeni ayna ısmarlattım(sol taraf sadece)fiyatı 26 milyon çifti 52 milyona geliyor bizim standart aynaların.

Gidon fiyatını sordum 100ytl ye yapıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
LINUX yanlışın var.belki senin yanlışın yok ta satın aldığın yer yanlış vermiş. Normal resiztanslı buji bile 3.5 YTL.Onu veriyoruz diye sana yanlış vermişlerdir. Ya da çırak falan varsa aldığın yerde karıştırmıştır. varsa platinum bize de yolla :=))
 
Katılım
6 Ara 2005
Mesajlar
60
sevgili Tüzemen en başta bende şaşırdım bu kadar fark nasıl olur diye ama bunu satan arkadaşlar motosiklet parçası toptancısı,anadoluya da kamyonlarla dağıtım yapıyorlar zaten 2 adet aldım ambalajında yazan made ın USA ngk performance platinium.
 

SoD

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
65
LİNUX52' Alıntı:
sevgili Tüzemen en başta bende şaşırdım bu kadar fark nasıl olur diye ama bunu satan arkadaşlar motosiklet parçası toptancısı,anadoluya da kamyonlarla dağıtım yapıyorlar zaten 2 adet aldım ambalajında yazan made ın USA ngk performance platinium.


Dostum piyasada ciddi sayıda taklit mal olduğunu söyleyip uyardılar beni serviste ... Sahtesi ile orjinalini nasıl ayıracağız oldukca şaibeli...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst