- Katılım
- 3 Eki 2005
- Mesajlar
- 707
:silent: arkadaslar galıba ben sagır oldum bu zıncır sesını neden algılamıyorum yaaa sabahları ılk bırkac basısımda arka frenden ıggrencc bır zarıltı cıkıyor 2000 bakımında fren ayarlarına da baktırmak lazım bıde sol elcıktekı debrıyaj manetı devır yukselınce zırıltı yapıyor daha once yazmıstım benzın depo kapagının uzerındekı anahtar kapagının yayı gevsemıs sanırım (hanı su yukarı kaldırınca anahtar yuvası gorunen ) sureklı zırıltı yapıyor kapagı motoru kullanırken hep acık tutmam gerekıyor
