Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
28
sl150nin fiyati 2990 ytl oldu... bi anlamda otv zammini yansitmis oldular... almayi dusunen arkadaslara gecmis olsun...
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
46
aitho için bir korteje ne dersiniz??

slmlar arkadaşlar. GeCe_ kardeşim promethe ve aitho sana gereken cevabı vermişler şişkinlik yapıyor ve gereksizlikler yapıyorsun, bu senin son şansın motor biniyor olman illa dost olacağımız anlamına gelmez.. eminim ikimizin de hayatında farklı öncelikte konular vardır.. bu sebeple; ben ingiltere de stop diyordum, almanya da söğleyiş olarak ştop ve şimdi vatanımda, güzel türkçemin klavuzundan bildiğim istop yani durdurmak diyorum, ama ''cirlop'' demiyorum... bu yüzden promethe nin de öngördüğü gibi faydalı bilgiler verelim.. kimsenin senin ile benim ile uğraşmak istediğini sanmıyor, sana 90 km yi aşabilirsin diyorum...
ayrıca locco benim motorum da aynı şeyi yapıyor '' tıp'' :mrgreen:
aitho dost! şu seneye yapacağın şeyi bence öne al, bu harika bir olay, eğer şartlar elverirse bir motorize kortej ile düğününe eşlik edebiliriz, marjinalite nasıl? ayrıca bahsettiğin o motorlardan ben aldım. kızım henüz çok küçük ona binmesi için daha 3-5 yılı var. akülü bir polis motoru. allah tamamına erdirsin aitho... :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
arkadaşlar 250 lik keeway de dikkatimi çekiyor, bazılarında önde 3 adet far var ki bu sanırım avrupa, bazı resimlerde de tek far, konuyu bilen var mı? teşekkürler, 90' ı aşmayın!!!!
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
Arkadaslar 2000 bakımı ne kadar tutuyor ayrıntılı yazarmısınız ve neler yapılıyor bu kezde kazıklanmayım?
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
546
250likler gelmedi halen türkiye'ye, gerçi son artışla beraber ışık hızında sokacaklarından eminim ama.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
ccdora 250 cc lik landcruiseri yakindan inceledim bazi noktlari gusel motorun ama para harcanmasi lazim.Yine sisy bari yok , cantalari yok , iscilik biraz zayif gorundu ama gusel bir motor.Kayisli olmasi gusel cunku su bizim zincir sesi deli ediyor adam sanki arkamdan biri leri can caliyor.Bence biz bunun zevkini cikaralim daha derim.

Birde su stop etmelerin sorunu beyin sanirim cunku honda beyini ile bu sorunum yoktu ama eski beyini geri takinca yine basladi.Alismak lazim bence.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zeda bu motora utanmasan bir maymundan beyin implantasyonu yapıcan.onu bunu bırakından sanzıman abi sanzıman.cıldırıcam ya.gidicem motomaxa sokucam sanzımanı en sonunda.birisi dun diyordu halledicek benim usta diye ne oldu haber versin.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aidikurt 2000 bakımında bı degısıklık yok ama bence bı hava filtrenı temızlet bıde bujını benım makımna suan bakımda aksam alıcam ıns. fıyat ise ben 20 ytl den fazla vermem gerı kalan aynı bakım zaten 500 bakımı gıbı benım bıldıgım bu tabı ayrı konu...ccdora yürü sendenım dostum...
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
546
zeda3000' Alıntı:
ccdora 250 cc lik landcruiseri yakindan inceledim bazi noktlari gusel motorun ama para harcanmasi lazim.Yine sisy bari yok , cantalari yok , iscilik biraz zayif gorundu ama gusel bir motor.Kayisli olmasi gusel cunku su bizim zincir sesi deli ediyor adam sanki arkamdan biri leri can caliyor.Bence biz bunun zevkini cikaralim daha derim.

Birde su stop etmelerin sorunu beyin sanirim cunku honda beyini ile bu sorunum yoktu ama eski beyini geri takinca yine basladi.Alismak lazim bence.
sen zincirini bi yağlasana hocam, düzelir belki
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Gabe' Alıntı:
sen zincirini bi yağlasana hocam, düzelir belki


Aynı zincir sorunu bendede var yağlamak ne kelime boca etsen fayda etmiyor şu ana kadar yolda en 15 kişiyi çevirdim hepsinde aynı sorun var ve servisler çözüm bulamıyor.

Dün Promethe 76 benim servis hallediyor motoru akşam alıcam sonucu yazarım dedi. Hala cevap bekliyorum.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
Arkadaşlar selamlar. Biliyorum aramızdan bazı arkadaşlar bizim(aitho ve ben) gibi şanzımandan gelen sese ciddi şekilde takmış durumdalar. Ama rahat olun çünkü sanırım (sanırım diyorum çünkü uzun bir süre test etmeye fırsatım olmadı) problem halloldu... Dün akşam servisten motorumu aldım ve şirkete gelene kadar o iğrenç sesi çıkartabilmek için elimden geleni yaptım. sonuç??? sonuç nafile bir türlü o "şkkrkrrrrrtt" sesini duyamadım:). eğer 1 gün daha sabrederseniz bugün bol bol test edeceğim. acele edip yanlış bilgilendirmek istemiyorum ama şimdilik şu kadarını söyleyebilirim. %99 ihtimalle derdimize derman bulundu.

Kazasız belasız ve arızasız günler dilerim.

Küçük bir not: Sevgili ccdora. Benim buradaki amacım kimseye cevap vermek kırmak rencide etmek değil.mesajlarından birinde benim Gece_ ye gerekli cevabı verdiğim gibi birşey söylemişsin. Ben bunu tenzii ediyorum. Kesinlikle böyle bir niyetim yoktu. Kimse tarafından yanlış anlaşılmak istemem. Bu arada kızın çok tatlı Allah analı babalı büyütsün.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
promethe
sevinc narası atıcam eger halolmussa ona göre.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
locco' Alıntı:
promethe
sevinc narası atıcam eger halolmussa ona göre.


abi benim zil takıp oynayasım geliyor sen ne diyorsun.:mrgreen: İçimden dua ediyorum Allah'ım artık hallolmuş olsun diye motorun üzerinde giderken:)
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
42
Valla çın çın öten bi zincirimiz var onu biliyordum zaten. Fekat seyir halindeyken sanki bi yerlere bişiy sürtüyomuş gibi bi ses duydum dün akşam. Viyk viyk ötüyo. Balatadan mı nerden geliyo bi türlü anlayamadım. Bu tarz bi problemi olan varmı acaba?
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
promethe76' Alıntı:
abi benim zil takıp oynayasım geliyor sen ne diyorsun.:mrgreen: İçimden dua ediyorum Allah'ım artık hallolmuş olsun diye motorun üzerinde giderken:)
neyi duzelttklerine ne aar yaptıklarına dair bilgi verdilermi sana
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
locco' Alıntı:
neyi duzelttklerine ne aar yaptıklarına dair bilgi verdilermi sana


Abi bütün bilgiler en ayrıntılı detayına kadar mevcut. kaçar mı hiç:wiinkk: Ama işte diyorum ya azıcık sabır az sonra çıkıcam yaklaşık bi 50 60 km yol yapıcam biraz işlerim var. dönünce yazarım bütün detaylarıyla. Burada bulunma amacımızda bu zaten. Paylaşalım sorunlarımızı ve çözümlerimizi dimi ama???
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
siner' Alıntı:
Valla çın çın öten bi zincirimiz var onu biliyordum zaten. Fekat seyir halindeyken sanki bi yerlere bişiy sürtüyomuş gibi bi ses duydum dün akşam. Viyk viyk ötüyo. Balatadan mı nerden geliyo bi türlü anlayamadım. Bu tarz bi problemi olan varmı acaba?


Buyrun burdan yakin bende basladi bu hafta sanirim on teker aksamndan geliyor pislikten dolayi olan bir ses olabilir hafta sonu onu komple yaglayacam.Ozellikle viraja yatarken yada gidonu kirdigimda oluyor duz giderken bu sorun yok.

Zinciri sivi gres ile cok yagladim , walla sesi yok etmek isteyen varsa alcak O-Ring zinciri kurtulacak bakimdan sorundan ama 60 YTL nizi yer.

Sanziman diyorsunuz zaten benim canima tak etti.Ben parayi denklestiryim komple sokturup 200 luk piston takacam ve tum vida ve somunlari yeniletecem.Hem su titresimden kurtulurum hem motoru guclendiririm.:cat:
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
siner' Alıntı:
Valla çın çın öten bi zincirimiz var onu biliyordum zaten. Fekat seyir halindeyken sanki bi yerlere bişiy sürtüyomuş gibi bi ses duydum dün akşam. Viyk viyk ötüyo. Balatadan mı nerden geliyo bi türlü anlayamadım. Bu tarz bi problemi olan varmı acaba?
dostum o ses bende de var ya uyuz oluyorum ama bulamadim dedigin gibi viyk viyk sag ön taraftan geliyo ben hic anlamam motordan..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar bu ne sesı?? zıncır sesımı yoksa zıncır tarafndan gelen seslermı??.. benım sadece motor calısırken yanı bostayken motor tarafından bırazcık ses gelıo sızde de varmı yada nedendır acaba?? .. saygılar:bounce:
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
GeCe__' Alıntı:
arkadaslar bu ne sesı?? zıncır sesımı yoksa zıncır tarafndan gelen seslermı??.. benım sadece motor calısırken yanı bostayken motor tarafından bırazcık ses gelıo sızde de varmı yada nedendır acaba?? .. saygılar:bounce:

benim bahsettigim bu iste zincir degil baska bisey motor bosta giderken yani mesela isiklara geliyorum durucam bosa aldim bosta durana kadar viyk viyk viyk viyk .........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst