Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar custom motorcu adrenalin motor hamdi bey ile gorsutum az once detaylar su sekilde
birincisi custım motor ve sele uygulamaları apıyorlar
ikinci olara keewaylerde gorulen bir hava emiş probleminden bahsetti.performans ve yakıtı etkiliyormuş bu.biz bunu basit bir sekilde cozuyoruz geldiğinizde anlatrız dedi.ilgimi cekti gidip gostericem motoru ve izlemimlerimi yazıcam.bu arad allah askına custom gidon yapabileceğimiz bi yer bilen varsa haber versin.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
546
hamdi bey'le tanıştığımda direksiyon vardı tezgahın ustunde. buyuk ihtimalle gidon yapıyordur, bir sor ona
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gabe' Alıntı:
hamdi bey'le tanıştığımda direksiyon vardı tezgahın ustunde. buyuk ihtimalle gidon yapıyordur, bir sor ona
abicim yapıyorlar ogrendim de.baska yerde bulmak laızm.150-200 ytl civarı oluor dedi bana gidonu.biraz pahalı geldi o yuzden başka bi yerle daha konusup fiyat almak istiyorum.bua arda arkadasklar 50-100 ytl olursa bende yaptırım diorsanız bana yazın.adamla pazarlık ediym.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Locco bizim balatalar Ybr den daha buyuk boy ve standart bulunan bir parca.Kalite kalite var piyasada.Iyi bir sey isitiyorum de 20 ytl ye cikarsin sanirim.Ama fren can isi o yuzden iyi bir sey al bende oyle yaptim.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm arkadaslar yaw cenk nerelerdesın sen ceko35 yani:queen: su cepını verde ben gelırım pendıge senden su emanetı almaya:) hu huuuuu.. bende bu arada sabah motoru bakıma bıraktım göya 2000 bakımı motor 2600 anasını satım:)) iyicene cirlop gıbı olsun dedım vala:p .. saygılar..:bounce:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zeda3000' Alıntı:
Locco bizim balatalar Ybr den daha buyuk boy ve standart bulunan bir parca.Kalite kalite var piyasada.Iyi bir sey isitiyorum de 20 ytl ye cikarsin sanirim.Ama fren can isi o yuzden iyi bir sey al bende oyle yaptim.
bildiğin bir marka varmı zeda cunku takoz sevisleri yonlendirmek zxor oluyor
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Dostum walla yok , cocuga dedim ii bir sey olsun tamam dedi 20 ytl odedim iste.Marka bilmiyorum.

Dostlar su beyini degistirmistim yaa Honda Nx 350 ile.Geri iade ettim bugun.Motora ii geliyor ama son hizi etkilemiyor , sadece calismasini duzenliyor o kadar. 75 ytl bana cok geldi ayni paraya silindir degistiriyorlar 200 cc olabiliyor.O yuzden deneme yanilma yontemi ile bu onerimi geri aliyorum beyini degistirmeyin 500 cc motorlarin altindaki motorlarda bir fark alinmiyor.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zeda3000 sende alemsın vala, barı ıns. mıllet sana uyupta almamıstır yoksa bosuna gıttı paralar:queen: ccdora arkadasım benım bayılacagımı fln dusunmusun ama sende alemsınde neyse :cherry: kusuruma bakma ama ben begenmedım kesınlıkle öle bısı yaptırmam helekı tek kısılık ımkanı yok dostum benım arkaya bınen var cunkı tek kısılıgın bence bı anlamı yok:mrgreen: ama bak sakın alınma bu benım fıkrım senın ıcınde hayırlı olsun sonucta senın begenıyosunya gerısı ruzgar:)).. bu arada dun hep karsıdaydım yanı avrupa yakasında bıara ortaköydeydım ve cok vardı slden he he motoru zaten barlar sokagının ıcınde bı yere park etmıstım ötekı sl nın yanına:) neyse sonra gdıerken bındık motora bı kız bı erkek geldı yanıma nasıl memnunmusun ıste ben bu motoru cok sevıyorum almayı dusunuyorum fln dedi bende cok memnunum dedım:p öle yanı:))..he bıde oturdugumuz yerdekı bıze bakan bı kız vardı elımızde de kaslar kız sey dedı aa motorunuzmu var yoksa capırmı harleymı bende evet capır harley dedım zuhahah ...
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
engin139' Alıntı:
motora ayrı bir güzellik kattı valla hem dik hem sağlam yaptım (taş gibi oldu malum 8-10 somun birarada :queen: ) yani yaslanılabilir (test ettim) zaten küçük ve çok şirin bişey. zevkler tartışılmaz ama ne öyle tiger ınki , 1 metre cc bar mı olur :p ha bide cc barının resmini çekip gönderen bikaç arkadaş galiba kusura bakmasınlar ama yapamamışlar montajı yani çok arkada kalmış cc barın kafası onlara de-montage ve re-montage öneriyorum (bkz. resimlerdeki benim yöntemimle) :p


Hayırlı olsun... zevkler tartışılmazsa tartışmamayı öğrenmeni tavsiye ederim. Aynalar olmamış bence ama olsun işlevsellik önemli güle güle kullan.

locco' Alıntı:
bu arad allah askına custom gidon yapabileceğimiz bi yer bilen varsa haber versin.


bende deli gibi arıyorum walla... mondiallerin çaylak gidonları güzel ama bizimkiler 25lik boru olduğu için elcikler falan uymuyor. bide çaylak gidon takınca disk hidrolik borusu fren debriyaj telleri sinyal ve far kabloları hepsinin uzaması gerekiyor. açıkçası gözüm yemedi ancak araştırıyorum. bir yer bulursam bilgi veririm.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
168
bende deli gibi arıyorum walla... mondiallerin çaylak gidonları güzel ama bizimkiler 25lik boru olduğu için elcikler falan uymuyor. bide çaylak gidon takınca disk hidrolik borusu fren debriyaj telleri sinyal ve far kabloları hepsinin uzaması gerekiyor. açıkçası gözüm yemedi ancak araştırıyorum. bir yer bulursam bilgi veririm.
Arslan usta yapar gidon(sissy bar ve aynalari yapan usta),bende yaptirmayi dusunuyodum ama kablolar yuzunden caydim.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada bu resım ortaköydekı gıttıgımız cafe oluyo tam kalkarken kendımı bı cekıgım demıstım:p .. millet kımse yokmu yaww:cyclopsan
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
TAMER' Alıntı:
Arslan usta yapar gidon(sissy bar ve aynalari yapan usta),bende yaptirmayi dusunuyodum ama kablolar yuzunden caydim.

Muhtemelen yapar da Tamer yanlış anlama senin aynalar süper olmuş işçilik falan 10 numara ama pahalı yapıyo sanki biraz arslan usta... 40 ytl ayna kolları için çok geldi bana. ama Allah'ı var çok güzel olmuş güle güle kullan tekrar.

GeCe__' Alıntı:
bu arada bu resım ortaköydekı gıttıgımız cafe oluyo tam kalkarken kendımı bı cekıgım demıstım:p .. millet kımse yokmu yaww:cyclopsan
gece gözlüksüz çıkmam diyosun:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
]ARKADASLAR BU SORUN SİZDEDE WAR MI????[/COLOR]rolantıde motor calısırken gaza birden sonuna kadar abanınca pufff diye bogulup stop ediyor..sizdede aynısını yapıyor mu herkes bi deneyıp paylasır mı???rolantıde calısırken birden sonuna kadar gaza yuklenılcek bakalıp sizdede olacak mı????????

beler cewaplarınıza göre motomaxa mail atacam
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Lubimaya : Sen bir bardak suyu sakin sakin icerken ben senin agzindan asagi bir kova suyu doker isem ne olur sence.Iste ayni puf o motorda oluyor.Motoru boguyorsun. Bosta iken gaza asilmak pek iyi bir sey degildir.Bosa cig yakit gider iceri.

Gece ben burda bilgi paylasiyorum pesimden gelin demedimki daha silindir degistirecem benim imkanim var oynayabiliyorum.Sen oku burdan yapmis kadar olursun.Bana uymak yada uymamak size kalmis ben sadece bilgi paylasiyorum sonra bana deme motorum kul oldu senin yuzunden.:queen:
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
zeda kopardın beniii:mrgreen: abi makıne bu yenı farkettım????demek herkeste oluyo..sendede war dımı???acıklaman gayet mantıklı abi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lubimaya54' Alıntı:
]ARKADASLAR BU SORUN SİZDEDE WAR MI????[/COLOR]rolantıde motor calısırken gaza birden sonuna kadar abanınca pufff diye bogulup stop ediyor..sizdede aynısını yapıyor mu herkes bi deneyıp paylasır mı???rolantıde calısırken birden sonuna kadar gaza yuklenılcek bakalıp sizdede olacak mı????????

beler cewaplarınıza göre motomaxa mail atacam

Korkma korkma hepimizde var o mevzu, olayın mekanik açıklaması zeda3000 dostumuzun dediği gidi bardak ve kova olayı :) İşin güzel yanı ise kontak anahtarına dokunmadan motoru stop edebiliyoruz, en azından promethe76 ve ben öyle yapıyoruz:)

İşlerin yoğunluğu, haftasonu gezmeleri yüzünden foruma bakamadım fazlaca ama baktımda ne göriim; yine birileri örnek teşkil etmiş "Kirpi Yawrusunu Pamuğum Diye Severmiş" sözüne, yok senin sisi barın kötü ben daha iyisini yaptım hadi millet sizde böölea yapın değiştirin kendinize has customize işlemlerini benim gibi olun en doğrusu benim doğrum, falan filan, laf-ı güzaf :mrgreen:

Bu arada sessiz sakin ama köklü değişiklikler yapıpta caka satmayan mütevazi (zeda, promethe76, tamer, vs.vs.) SuperLight kullanıcılarına canı gönülden tebriklerimi sunarım.

Sapanca Gezisinde görüşmek üzere,
İyi Seyirler...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zeda3000 vala ben anlamam agbı bak motora bısı olursa ben senden sorarım he he he:queen:

zeda3000 vala ben anlamam agbı bak motora bısı olursa ben senden sorarım he he he:queen: ..promethe76 evet gözluksuz cıkmam bab:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
17
aitho' Alıntı:
yine birileri örnek teşkil etmiş "Kirpi Yawrusunu Pamuğum Diye Severmiş" sözüne, yok senin sisi barın kötü ben daha iyisini yaptım hadi millet sizde böölea yapın değiştirin kendinize has customize işlemlerini benim gibi olun en doğrusu benim doğrum, falan filan, laf-ı güzaf :mrgreen:

Bu arada sessiz sakin ama köklü değişiklikler yapıpta caka satmayan mütevazi (zeda, promethe76, tamer, vs.vs.) SuperLight kullanıcılarına canı gönülden tebriklerimi sunarım.

ülem 3 mesaj attık topu topu
birinci ve ikincisine cevap falan gelmedi zaten :pale:
diğerine de kendi el emeğimle yaptığım bi işi göstermeye çalışırken fırça yedim :salut:
ne güzel istanbul be :farao:

yani bi şeyleri başarmanın hevesiyle yazılan şeylere gösterilen sert tepkileri gayet mantıksız buluyorum kimse kusura bakmasın sonuçta burda yardımlaşmaya çalışıyoruz ama büyüklerimiz en ufak bi şeyi bile hoşgörmüyor bundan sonra mesaj da yollamam zaten herkese teşekkürler...:farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar engin kardeşim;

Ben senin yazı yazmana yada yorum yapıpı yapmamana karar verebilecek bir merci değilim, herkes gibi forum üyelerinden biriyim. Senin bu yaptığın tavşan dağa küsmüş hikyesine benziyo biraz. Ama asıl yanlış olan senin başkalarının yaptığı değişiklikleri yorumlarken kullanmış olduğun alaycı üslup, bende dayanamayıp aynı üslubu sana kullandım inceden, demekki neymiş kırıcı olabiliyormuş :wiinkk:

Yardımlaşma, fikir alışverişi gibi ortaklıklar için sonuna kadar varım, hatta fazlasına da varım, malum eskiden hurda motorlara binerken az yolda kalmadık oradan geçen abilerimiz az taşımadı bizleri sırtında lastikçilere ustalara, keza bende az taşımadım başkalarını, bak akalteke inip kavgaya bile girmiş başka bir motorcu zor durumdayken elleri dert görmesin.

Sen iyisi hiç bana kızıp foruma darılma, dediğim gibi sadece üslubunu birazcık eleştirdim, inşallah güzel güzel şeyler yazarsın da 3.000'inci mesajını da okuruz severek.

İyi Seyirler...
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
46
aitho gerçekten yardımsever biridir engin139 bunu tecrübe ederek öğrendim, beni buradailk duyandır o! bu yüzden onunda dediği gibi sen üzüm yemeye devam et bırak bağcıyı! GeCe_ sana gelince; ben yaptığım modifikasyonu daha paylaşmadan zıpladığın için şimdi aramızdaki mesajlar garip bir halde. ayrıca benim ardçım da orjinal koltuğumla oturan eşim, ben uzun yol için bir deneme yaptım beğenip beğenmemen umurumda değil!!! ayrıca yakında koyacağım fotoğrafa da çok dikkat et tek kişilik koltukta nasıl iki kişi gidiliyor gör!!!! önyargılı genç arkadaşım.. bırak bu doğmatik, konjenital, tekbenci yaklaşımları, kaliteye başını eğ, merak etme boynun kırılmaz. sevgiler kardeşim...

http://img389.imageshack.us/img389/4793/goruntu4523qe.jpg o henüz 17 aylık ama motora bayılıyor adı dora.. havalar düzeldiğinden beri her gün akşam üzeri yaklaşık 1/2 saat motorla ve babasıyla geziyor, bazen eve döndüğümüzde uyumuş oluyor, tek kişilik bir sele düşünün ki iki kişi binmiş, biri de uyumuş! bir varmış bir yokmuş...

http://img435.imageshack.us/img435/8668/goruntu4539nc.jpg bu aparatı stuttgart' tan aldım arkadaşlar, uzun yıllar önce bir gün bir evledım olursa diye, aynı zamanda o zamanlar motorum da yoktu, almaya niyetimde. yaklaşık 10 sene evvel. şimdi bir bmw 5.20i otomobilim var onu da satıyorum güzel bir chopper daha alıcam SL imi şehir içinde, markasını henüz bilmediğimi de uzun yolda kullanmayı düşünüyorum.. 90' ı aşmayın sevgiler...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst