- Katılım
- 14 May 2006
- Mesajlar
- 46
GeCe_ te inat cep ile çekip hemen yapıştırdım olcan138. hava kararmıştı. daha iyi görüntüler koyacağım merak etmeyin, şimdilik bir tane daha ok.http://img473.imageshack.us/img473/913/goruntu4422ff.jpg
hayalbert' Alıntı:arkadaşlar
dün garajda bir tane tiger vardı onda inceledim, bizim alette fren ve vites pedalları pedlere göre uzakta kalıyor bunu kısaltmayı deneyen var mı ?
sanki bu kollar biraz daha kısa olsa daha ergonomik olacak hem de koruma demirleri ile çakışmayacak
mı ?
ayrıca bunu kim yapar mesela şu meşhur aslan usta yapar mı ?
stratejii' Alıntı:stratejiSoD' Alıntı:Stratejii isimli üyeden Alıntı
stratejii dostum büyük olasılıkla jigleyi yarım açık unuttun geziyorsun... senin söylediğinin mümkünatı sadece o koşulda söz konusu... [/QUOTE
Sod dostum yok ben jikleyi özellikle kontrol ediyorum hatta kenara çekip kontrol ettiğimde oluyor. Ama jikle hep EN ALTTA duruyor. bi gariplik var bu işte ama çözemiyorum bir türlü
dün 20 ytl benzin aldım (süper koyuyorum hep) 151 km yapmışımr:
r:
r: ve ancak 20-30 km gider sonrasına benzin almasam yedek depoya geçecek.
var bişiler var ama ne :silent:
hava filtresi kirlimihava yolları tıkalımı?
egsoz da kaçak varmı
bunlara bir bak
sonra ise bujini temizlet basit bir spreyle hallediyorlar elektrikçiler
eger olmazsa karbüratör ve subap ayarlarını kontrol et.yaz geldi artık devir saati ise 1350-1400 civarında olsun.
arkaadsım ne kadar sacma gelidsye de lafın ve kıyamasamd ao kadar su ve sabunun motoruam değmesine.senin bu yazıyı okumadan once yaptım ben o dediğini.frendeki ses iice azaldı ama gitmedi.sanırım ilk balata değişiminde daha iyi bir markanın buna uyan bir balaatsı barsa onla değiştiricem.bu konuda bilgisi olan paylaşşsın lütfenTAMER' Alıntı:Vites geçişlerindeki sesten ve kemikli geçişten,frenlerden ve de zincirden gelen sesten şikayet edenler;
Size basit bir tavsiyem var;
Motorunuzu bi güzel sabunlu süngerle yıkayın duralayın hatta mümkünse fren,vites petalı ve zinzir bölgelerine tazyikli su sıkın.sonra frenlerde ki suyu kuruytmak için sert frenler yaparak kısa bi turlama yapın,motorunuzun ne kadar rahatladığını,viteslerin yağ gibi geçtiğini,frenlerin sesinin azaldığını görüceksiniz.Motorda biriken toz,kum,çamur bu parçaların çalışmasını olumsuz etkiliyor.Ben motoru ne zaman sabunlayarak yıkasam motor acayip rahatlıyor.Biz bile banyo yapınca nasıl rahatlıyoruz arada bir motorada yaptırmak lazım şöyle güzel bir banyo![]()
stratejii' Alıntı:SoD' Alıntı:Stratejii isimli üyeden Alıntı
stratejii dostum büyük olasılıkla jigleyi yarım açık unuttun geziyorsun... senin söylediğinin mümkünatı sadece o koşulda söz konusu... [/QUOTE
Sod dostum yok ben jikleyi özellikle kontrol ediyorum hatta kenara çekip kontrol ettiğimde oluyor. Ama jikle hep EN ALTTA duruyor. bi gariplik var bu işte ama çözemiyorum bir türlü
dün 20 ytl benzin aldım (süper koyuyorum hep) 151 km yapmışımr:
r:
r: ve ancak 20-30 km gider sonrasına benzin almasam yedek depoya geçecek.
var bişiler var ama ne :silent:
baba en kısa zamanda sen gıt bı servıse ben 32 mılyon yanı bı depo benzınle 450-500 km gıdıyorum valla senınkınde kesın bı sorun var