Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
2
Öncelikle Merhabalar.

Ben Erman İzmirden.. Yazacaklarıma başlamadan evvel uzun uzun motorla ilgili biraz yazı okudum 4 -5 sayfa kadar.. Daha önce hiç motorum olmadı.. Motor almak istiyorum.. Sahibinden.com dan araştırmalarım ve motor kullanan (virago 535 lik) bi arkadaşımın tavsiyesi üzerine 150 - 250 CC arası bir motor almak istiyorum başlangıç olarak.

Keeway Superlight 150 modeli var 1500 - 1600 YTL arasında sahibinden.com da izmir içi.. Ama 20.000 Km de :( Demek istediğim bu tarz motorlar için özellikle keeway için konuşuyorum, 20.000 km lik bi miktar biraz çok geldi bana.. Jinlunlarda hemen hemen aynı fiyat ancak; km leri daha güşük.. 6 bin Km de var bitane örneğin ama arkadaşım alırsın 3 bin km daha kullanırsın, sonra kalır elinde falan dedi bana? Kanuni Seyhanlarında tipi falan çok hoşuma gidiyor. Okuduğum yorumların çoğu kanunilerin kaliteli olduğuna işaret sitede.. O yüzden;

Şimdi ben 1500 YTL ye jinlun mu keeway tarz ikinci el bi motor mu almalıyım yoksa biraz daha parama kıyıp Kanuni Seyhan 250 lik bi tane mi alayım?

Görüşlerinizi bekliyorum, yol yordam gösterirseniz motorcular olarak çok mutlu olurum. Teşekkürler.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Bence o 6,000 km de ki motora 3,000 km daha kullanirsin sonra atarsin diye arkadasina, motor konularinda danisma :)

Benim SL 12,000 km'de masallah canavar gibi. Sonucta tek tuk sorunlari oldu ama benim Pegaso'da da sorun oluyor.

Motoru bakimli ise SL ile 30, 40 bin km rahat yaparsin, tabii sıkılmaz isen, cunku belli bir km kullandiktan sonra buyutmek isteyeceksin, motor artik sana ufak gelmeye baslayacak.
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
2
teşekkür ederim. Bugün msn de burdan motorcu bi arkadaşla konuştum messengerdan.. karar verdik bi motora :) Keeway öncamlı, cc barlı, yan çantalı, satan kişi kask eldiven dizlik takımı da veriyor ve motor 9 binde. bakalım hayırlısı olur inşallah..
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
7
arkadaşlar bende yaza doğru bu motordan almayı düşünüyorum.İnceledim biraz ve fiyatı bunun sınıfında olanlara nazaran gayet iyi geldi bana.Kullanalara şunu sormak istiyorum uzun yola dayanıklı mı?Seriliği,hızı nasıl?Birde uzun kullanımlarda motor hararet ve yahutta motorda şişme gibi sorunlar oluyor mu?Bilgi verirseniz sevinirm.

Merhaba,

Ben Eylül ortasında İstanbul - Düzce - Ankara yaptım SL 150 ile. ortalama 90'la gidiyordu motor. biraz zorladım 100'ü gördüm ama 100'ü geçmedi motor. Sadece ibre 100'ü az biraz geçer gibi olunca motor biraz ürkütücü titriyor o sebeple çok zorlamadım , 90'la takıldım.

Motor iyi, güzel, şehir içinde kullanışlı. uzun yolada çıkarsın motorla. Hatta al Türkiye'yi gez gider motor. Ama 90-100 arasını fazla geçmediği için tahmininden uzun ve daha yorucu oluyor. Ama başlangıç için tavsiye ederim...
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba,

Ben Eylül ortasında İstanbul - Düzce - Ankara yaptım SL 150 ile. ortalama 90'la gidiyordu motor. biraz zorladım 100'ü gördüm ama 100'ü geçmedi motor. Sadece ibre 100'ü az biraz geçer gibi olunca motor biraz ürkütücü titriyor o sebeple çok zorlamadım , 90'la takıldım.

Motor iyi, güzel, şehir içinde kullanışlı. uzun yolada çıkarsın motorla. Hatta al Türkiye'yi gez gider motor. Ama 90-100 arasını fazla geçmediği için tahmininden uzun ve daha yorucu oluyor. Ama başlangıç için tavsiye ederim...


kardeş benim motorum 20 bin km de,ve ibre 120yi gösteriyo uzun yolda,yanlız bi araba ile ölçtüm 115 km/h yaptığı anlaşıldı, motoruna göre değişiyo sanırım bu hız konusu,yani ortalama 5km/h lık bir fark söz konusu,yani 110la giden bir arabayı sollayabilirim motorumla:)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Egzost'un sesi gayet basarili arkadasim, ayni zamanda far da basarili imis :)

Egzost'un sesini artik site icerisinde camlardan kafana birseyler yiyecek kivama getirmissin :queen::cherry:

teşekkür ederim. Bugün msn de burdan motorcu bi arkadaşla konuştum messengerdan.. karar verdik bi motora :) Keeway öncamlı, cc barlı, yan çantalı, satan kişi kask eldiven dizlik takımı da veriyor ve motor 9 binde. bakalım hayırlısı olur inşallah..

Yinede bir ustaya gostermeyi unutma derim. Cin mali motorlar ucuz olduklarindan, genellikle hor kullanilabiliyorlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
Arkadaşlar benim motorun egzosuna baktırıcam ama oto egzoscusuna mı gidiyim servise mi karar veremedim bilgisi olan var mı?
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
sevgili arkadaşlar anlamadığım konu kimisi 125 yaparken kimisi 100 tıkanıyor nerde yanlış yapıyoruzda 100 yukarı çıkmıyor.bende 100 tıkananlar arasındayım
bi yardımcı olsanız..
saygılarımla.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Dislileri degistirip belli bir suratin uzerine cikmak mumkun, ancak bu motor icin hicbir zaman onermem. Unutmayin ki motorunuz 90-95 km yi gecmeyecek sekilde tasarlanmistir.
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
75
arkadaşlar bizim motorla fazla sürat yapmamanızı tavsiye ederim.. gerek yok.. ben sahil yolundan tuzla-kadiköy arası ortalam 60-70 ile gidiyorum ve çok da hesaplı oluyor yakıt konusunda.. önümde askerlik var.. gelince inşallah shadow yada vn900 gibi düşünüyorum.. onu alınca benim süratim gene aynı olacak.. çok az yükselir o da tem de..

sonuç olarak bizim motorlar her ne kadar aşırı bir titreşimlide olsa keyif motorlarıdır.. en önemliside bence yükses cc'li bir cruiser motora alıştırma motorlarıdır..(öğrenme ve deneyim kazanma açısından) lütfen ona göre dikkatli gidelim ve motorlarımıza da kendimize de zarar vermeyelim aman..

kazasız sürüşler diliyorum herkese :))
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
arkadaşlar bizim motorla fazla sürat yapmamanızı tavsiye ederim.. gerek yok.. ben sahil yolundan tuzla-kadiköy arası ortalam 60-70 ile gidiyorum ve çok da hesaplı oluyor yakıt konusunda.. önümde askerlik var.. gelince inşallah shadow yada vn900 gibi düşünüyorum.. onu alınca benim süratim gene aynı olacak.. çok az yükselir o da tem de..

sonuç olarak bizim motorlar her ne kadar aşırı bir titreşimlide olsa keyif motorlarıdır.. en önemliside bence yükses cc'li bir cruiser motora alıştırma motorlarıdır..(öğrenme ve deneyim kazanma açısından) lütfen ona göre dikkatli gidelim ve motorlarımıza da kendimize de zarar vermeyelim aman..

kazasız sürüşler diliyorum herkese :))

Katılıyorum motorun amacı belli sonuçta 90-100km bu motor için yeter fazlası için zorlamak bence boş.
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
yahu tamam yapmayalım bende katılıyorum zaten yapmıyoda ama merak ediyorum yapabilen ile yapamayan arasındaki fark nedir? hic bi parca degistirmemis facia42 arkadasımızın motoru mesela 115 120 goruyoken benim motor neden 100de tıkanıyo? yapicagımdan diil sadece merak ediyorum nedir sebebi diye..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst