Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar video koyabiliyormuyuz siteye? tarif ederseniz ufak bi videom var motorun sesi falan da güzel çıkmış isterseniz koyucam da:)
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzelmiş ses be ama giderken nasıl rolantide iide

kardeş video koycam kalkış sesi falan rahatça duyacaksın bi tarif edin nasıl konduğunu be Allah için

arkadaşlar başıma bişey geldi,akşama doğru motorun orda bi oğlan gördüm eğilmiş benzin çalıyodu bazı nikelajları kırmış ş..siz.. iyi bi dövdüm oğlanı,aldığı benzini de üstüne döktüm kaçtı gitti. şu deponun altındaki sağ ve sol nikelajlar satılıyo mu?fiyatlar hakkıda bilgisi olan var mı? teşekürler şimdiden..
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
39
www.dailymotion.com a üye oldum ordan yüklemesi kolay...linkinide koydum buraya...egzos giderkende güzel ses veriyo sesi rahatsız etmiyor.bide kompresyona bıraktığınızda patlama seslerini çok güzel veriyor.tabi giderken çift silindir düşük devir giden bi cihaz gibi veremez asla sesi...hiç bi tek silindir 150 lik makinada veremez hatta 250 lik bile çok zor çünkü yüksek devirde tork üretmeye ayarlanmış...orjinal egzosdan çıkan seste naparsan yap hızlnınca çok bağırmaya başlıyor ve tokluğunu yitiriyor ama durduğu terde boşaltılmış yada iyi açılmış bi egzosda güzel ses veriyor ama özel yapım olmasının esprisi ztn giderken o tok sesi rahatsız etmeden korumasında...hele hızlanırken 3000-4000 devir arasında çıkardığı ses inanılmaz tatlı oluyor :cat:
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
75
accursedking sesi bende çok beyendim.. sl150yi sürmesi daha zevkli olmuştur kesin.. ;) ayıptır sorması kaça patladı bu egzostlar..?? bide videoda dikkatimi çekti.. bu aralar yeni takım çanta alıcam da motora, senin çantalarda gayet güzeller.. nerden ve kaça malettin acaba..???
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar videoyu koydum bende dailymotion'a,video gösterime girince linki atıcam
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
39
smyael arkadaşım egzosu kartalda ercan ustada yaptırdım ( http://www.ercanmotorcycle.com ) .cezası 350 idi 325 e anlaştım...brz pahallı gibi dursada bence değer...çünkü sadece sesi güzelleştirmekle kalmıyor aynı zamanda motor rahatlıyor ve vibrasyonuda düşürüyor baya.çantalara gelince 2 yan çanta+arkadaki sosis çantaya 130 gibi bi rakam verdim yanlış hatırlamıyorsam.sirkecide motor parçacıalrının olduğu yerde ama yerini tam hatırlayamıorum.ztn hepsi yan yana...dışarda çantalar falan olan bi dükkan.armodeleri bitek o satıyor sanırsam.çantalar gayette dayanıklı çıktı bu arada...

aklıma gelmişken bu çocuk bianda nerden çıktı,ilk mesajlarda hemen ilan linki vermiş falan diyen arkadaşlar içinde bi açıklama yapayım.bi kaç senedir sitenin müdavimlerindeyim.1,5 senelik sl kullanıcısıyım...bi türlü mesaj atmak kısmet olmadı artık bende aktif olayım istedim :)
gerçi sl'i bırakıp dragstara geçiyorum tabi bizim çocuğa yeni bi sahip bulursak.bi el atın be gençler sevaptır :p
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
75
smyael arkadaşım egzosu kartalda ercan ustada yaptırdım ( http://www.ercanmotorcycle.com ) .cezası 350 idi 325 e anlaştım...brz pahallı gibi dursada bence değer...çünkü sadece sesi güzelleştirmekle kalmıyor aynı zamanda motor rahatlıyor ve vibrasyonuda düşürüyor baya.çantalara gelince 2 yan çanta+arkadaki sosis çantaya 130 gibi bi rakam verdim yanlış hatırlamıyorsam.sirkecide motor parçacıalrının olduğu yerde ama yerini tam hatırlayamıorum.ztn hepsi yan yana...dışarda çantalar falan olan bi dükkan.armodeleri bitek o satıyor sanırsam.çantalar gayette dayanıklı çıktı bu arada...

aklıma gelmişken bu çocuk bianda nerden çıktı,ilk mesajlarda hemen ilan linki vermiş falan diyen arkadaşlar içinde bi açıklama yapayım.bi kaç senedir sitenin müdavimlerindeyim.1,5 senelik sl kullanıcısıyım...bi türlü mesaj atmak kısmet olmadı artık bende aktif olayım istedim :)
gerçi sl'i bırakıp dragstara geçiyorum tabi bizim çocuğa yeni bi sahip bulursak.bi el atın be gençler sevaptır :p

üstad açıklama için çok teşekkür ederim.. en kısa zamanda sirkeciye gidip çanta işini halledicem.. egzostta dediğin kadar motoru rahatlatıyorsa bi kaç hafta içinde onada el atmak istiyorum.. :)) sana iyi satışlar dilerim.. 6ay sonra askere gidicem.. gelince bende shadow, dragstar yada vn800lere bakıcam.. cruiser sevgsi böyle bişey işte.. durmadan büyüyo, hem motor hemde içindeki motor aşkı :)))
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
koltugu ucgen deri koltukla degistirmek istiyorum.. bunu nerede yaptirabilirim? yine arkadasin anlattigi sirkecide yapilabilirmi koltukta?
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
39
koltuğu jameika34 nickli hakan abiden aldım...sirkeciden olduğunu sanmıyorum...özel olarak getirtiyor...elinde varmı sormak lazım
 
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
7
Arkadaşlar herkese merhabalar...
Sanırım bu sorular daha önce de defalarca sorulmuştur..Ama en baştan okumak tahmin edersiniz ki imkansız,lakin415 sayfa olmuş..
Ben yeni başlıyorum sayılır scooter kullanmıştım daha önce,şimdi izmirde 2006 model 5000km de bir superlight buldum.Ama dediğim gibi bu işten pek anlamıyorum.Motorda surekli problem çıkaran aksam var mı?titreşim var mı?işçilik kalitesi nedir.?bakımları izmirde nerede yaptırayım?
Yardımcı olabılcek arkadaslara şimdiden çok teşekkürler...Saygılarımla...
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
39
sl'i kibar kullanırsan çok sıkıştırmazsan çokta problem çıkarmaz aslında...kronik hastalıkları olarak ufak tefek elektrik problemleri ve debriyajda bazı bazı sıkışma yapabilir (boşa geçmeme gibi).ha bide otururken bacaklarını sıkıştırırsan zırtpırt yan kapak kırarsın.bana kalırsa motor bloğunun sağlamlığı ve işçilik kalitesi olarak diğer çinlilerden daha iyidir diyebilirim.tabi bunların hepsi 6000 devirin ve 90 km/h hızın üstüne fazla çıkmadığında.sonuçta ne aldığını bilip ona göre kullanmalı.titreşim konusundada her tek silindir çinli gibi titriyo buda :) bi yamaha yada hondaya bindiğinizde bizim titreşim dediğimiz şeyin çinli makinalarda aslında hiltiye oturmak gibi bişe olduğunu anlıyorsunuz.titreşimi kesmenin azaltmanın bi kaç yolu var aslında.motor kulaklarına takoz atmak ve bence titreşimin en büyük kaynaklarından biri olan egzosu değiştirmek.keeway servislerinden uzak dur bence hatta hiçbi çinli yetkili servisinede gitme,iş olsun diye yapıyorlar istanbuldada böyle.bulunduğun yerde uygun fiyata en iyi motor tamir eden ustayı bul bence.keeway sonuçta,iyi bi ustanın elinde bakımı çok kolay bi makina
 
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
7
teşekkürler...Az kullanılmış ve 2000 ytl altında alabilecegım en mantıklı motor bu sanırım...
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
sl'i kibar kullanırsan çok sıkıştırmazsan çokta problem çıkarmaz aslında...kronik hastalıkları olarak ufak tefek elektrik problemleri ve debriyajda bazı bazı sıkışma yapabilir (boşa geçmeme gibi).ha bide otururken bacaklarını sıkıştırırsan zırtpırt yan kapak kırarsın.bana kalırsa motor bloğunun sağlamlığı ve işçilik kalitesi olarak diğer çinlilerden daha iyidir diyebilirim.tabi bunların hepsi 6000 devirin ve 90 km/h hızın üstüne fazla çıkmadığında.sonuçta ne aldığını bilip ona göre kullanmalı.titreşim konusundada her tek silindir çinli gibi titriyo buda :) bi yamaha yada hondaya bindiğinizde bizim titreşim dediğimiz şeyin çinli makinalarda aslında hiltiye oturmak gibi bişe olduğunu anlıyorsunuz.titreşimi kesmenin azaltmanın bi kaç yolu var aslında.motor kulaklarına takoz atmak ve bence titreşimin en büyük kaynaklarından biri olan egzosu değiştirmek.keeway servislerinden uzak dur bence hatta hiçbi çinli yetkili servisinede gitme,iş olsun diye yapıyorlar istanbuldada böyle.bulunduğun yerde uygun fiyata en iyi motor tamir eden ustayı bul bence.keeway sonuçta,iyi bi ustanın elinde bakımı çok kolay bi makina

hocam seninki 90 km yi 6000 devirdemi yapiyo? benimki 8000binde 90 goruyo.. bide oturus pozisyonu itibariyle bacaklarini sıksa dahi yan kapaklara gelmezki, depoya gelir, yan kapaklar biraz geride kaliyo..
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
Berk, ben de İzmirdenim yerin nerede bilmiyorum ama ben de diğer arkadaşın dediği gibi servisine hiç gitmedim. Fiyatlar çok uçuk oluyo ama illaki gitmek istersen Yağhanelerdeki jandarmanın yabında büyük bi motorcu var o yetkili servisi bu motorların. Ben betonyolda ara sokakta bi motorcu var oaraya götürüyorum bayaa ucuza mal oluyo. Bulduğun motorun da km si oldukça iyi bence. Benimki de 2006, km si 13.000 de. Şimdiden güle güle kullan.
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
39
hocam seninki 90 km yi 6000 devirdemi yapiyo? benimki 8000binde 90 goruyo.. bide oturus pozisyonu itibariyle bacaklarini sıksa dahi yan kapaklara gelmezki, depoya gelir, yan kapaklar biraz geride kaliyo..

hayır dostum oturuken değil genelde kırılma olayı ışıklarda falan oluo..yani bacakların yerdeyken...hani gümüş görünümlü plastik kısıma basınç uyguluosun direk kırlıo tabi ilk zamanlar öyle 1-2 kapak enilemek zorunda kaldım ama çözümüde var içerden basıyorsun silikonu taş gibi oluo.
6000 de 85 gibi bişe oluo 8 binde 100 oluo artık...benimkinin rodajı baya iyi,ciğerleri iyi açılmış 130 gösterdi kadran...tabi denemelik yaptım bikere oda...yoksa normalde sıkıştırmıyorum makinayı.cruiser bu sonuçta itinalı kullanmak lazım hemde motor ömrünü uzatmak için tabiki
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayır dostum oturuken değil genelde kırılma olayı ışıklarda falan oluo..yani bacakların yerdeyken...hani gümüş görünümlü plastik kısıma basınç uyguluosun direk kırlıo tabi ilk zamanlar öyle 1-2 kapak enilemek zorunda kaldım ama çözümüde var içerden basıyorsun silikonu taş gibi oluo.
6000 de 85 gibi bişe oluo 8 binde 100 oluo artık...benimkinin rodajı baya iyi,ciğerleri iyi açılmış 130 gösterdi kadran...tabi denemelik yaptım bikere oda...yoksa normalde sıkıştırmıyorum makinayı.cruiser bu sonuçta itinalı kullanmak lazım hemde motor ömrünü uzatmak için tabiki

kardeş nasıl 130 gösterdi be,az yokuş aşağı olsa bile125i zor görür, zor bulur,sen yokuşta mı denedin motoru baya bi eğimli galiba sertavul falan mı??:)))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst