Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
75
heh işte bende böle bişey duydum.. :)) indeng arkadaşım o balansörden bizimkilerede oluyoyor mu acaba..?? bi bilgin varmı?? birde hiç mi titreşim gelmiyor..?? benimki öyle bi durumdaki, uzaun yollarda düşük devirlerde bile hissediyorum titreşimi..

ekleme:
arkadaşlar bizim motorlarda yağ kaç kmde değişiyor ve ne kadar konuyor bilginiz var mı???
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Kadran a 140 koydular diye o makine o sürate çıkacak diye bir mantık hiçbir araçta yok zaten. Birçok araç araba, motor, kadran da ki limitleri göremezler. Benim şu anki motorumda da 200 var kadran da, ama maks sürati 140 km örnek olarak.
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
slmlar.. sanirim dunku yagmurda anahtarim islandigi icin calismiyor. alarmi acip kapatamiyorum.. anahtarin tamiri mumkunmu?
 
Katılım
25 Kas 2008
Mesajlar
2
herkese merhaba

bu motoru test edebilceğim herhangi bir yer varmıdır acaba
yada ben bakırköyde oturuyorum bu taraflarda bu motora sahip bir arkadaş varsa motoru deneme imkanımız olabilirmi
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bu ara kimsenin sohbet edesi yokmu:)
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
Arkadaşlar benim egzosda bi proplem var heralde. Şıkırtı gibi bi ses geliyo. Değiştirmek gerekebilir. Fiyatı hakkında yada nereden temin edebileceğim hakkında bilgisi olan varmıdır? Ayrıyetten yüksek devirde 7bin üzerinde sanki biri arkadan motoru geriye çekiyomuş gibi bi hareket oluyo zincirden olabilir mi?
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar benim egzosda bi proplem var heralde. Şıkırtı gibi bi ses geliyo. Değiştirmek gerekebilir. Fiyatı hakkında yada nereden temin edebileceğim hakkında bilgisi olan varmıdır? Ayrıyetten yüksek devirde 7bin üzerinde sanki biri arkadan motoru geriye çekiyomuş gibi bi hareket oluyo zincirden olabilir mi?

arkadaşım inanırmısın benim egsozda da ole şıngır şıngır sesler vardı,deiştirmek istedim o zamanlar dolar 1.350lerdeydi yanlız 135ytl falan çıktı fiyatı. şimdi daha fazladır muhakkak. sordum servise içi salmıştır onun dedi fiyatı yüzünden vazgeçtim. ama sonradan sesler çok azaldı yani minimuma indi kendiliğinden ve egsoz sesi iyice kalınlaştı,şu an pek memnunum neye niyet neye kısmet:)
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
66
2008 modellerde balansör varmış peki olmayanlarda titreşim çok rahatsız edicimi ne diyorsunuz 2008 2. elinimi bekleyim yoksa. . .?
 
Katılım
19 Kas 2008
Mesajlar
7
merhaba arkadaşlar ben gökhan bende aranıza katılmak ıstıyorum keeway sl 150 almayı dusunuyorum bu ılk tecrubem olucak. fakat ramzey QM250 de aklımda ıkısı arasında kararsızım ramzeyın motor gucu ve tıpı hosuma gıttı fakat keaweyınde pek fazla sorun cıkardıgını forumlarda gormedım. ben bıraz tecrube edındıkden sonra uzun yol yapmak ıstıyorum keewaylarda bu mumkunmu sımdıden tesekur ederım.
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
selam arkadaslar yaklasık bir aydır takip edemiyorum siteyide topigide, aramıza yeni arkadaslr katılmıs, öncelikle onlara topluca hosgeldiniz diorum :) :)

bende bugün bi kaza yaptım, harbi ucuz atlattım yani :) hiç yapmadıgım seyi yaparak akılsızca kullanmam dolayısıyla yaklasık 100 ile giderken belediye otobusune arkadan gireyazdım :) ALLAH tan düşmedim dengeyi sagladım ama bunu galiba üzerimde ki hayır dualar sayesinde başardım yoksa o süratle o mesafeden carpmada düşmemeyi bn mucize olarak görüyorum... neyse uzatmıyayım arkadaslar sakın bu motoru accık atik die, hafif ve basınca 100 leri görüo die zorlamayın bn bugun yaptım, makas attım, bastımda bastım bastımda bastım yaklasık 40-45 metrelik bir fren izinin ardından otobüsün arka tamponda aldım solugu:) kazanın anatomisini anlatmayacagım burda ama demek istedigim su sehir içinde hızlı kullanmayın ve frenlere güvenmeyin :)
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
40
merhaba arkadaşlar ben gökhan bende aranıza katılmak ıstıyorum keeway sl 150 almayı dusunuyorum bu ılk tecrubem olucak. fakat ramzey QM250 de aklımda ıkısı arasında kararsızım ramzeyın motor gucu ve tıpı hosuma gıttı fakat keaweyınde pek fazla sorun cıkardıgını forumlarda gormedım. ben bıraz tecrube edındıkden sonra uzun yol yapmak ıstıyorum keewaylarda bu mumkunmu sımdıden tesekur ederım.

hoşgeldin öncelikle:) uzun yoldan kastın ne kadar bilmiyorum ama geçen yaz ben bursa-akçay arası gidip geldim...
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
75
çok geçmiş olsun nahzuvay kardeş.. bu aralar çok kişi forumda kaza yaptı yaa.. çok üzücü bir durum gerçektende.. çok çok geçmiş olsun tekrardan..
 
Katılım
4 Ara 2008
Mesajlar
2
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım bayramdan sonra keeway 150 cc alıyorum bende 2000 liraya 1700 km de 2007 model pahalı mı sizce ucuz mu? bu kilometrede sorunlarla karşılaşılıyor mu ne diyorsunuz? yardımlarınızı bekliyorum. kaza yapan arkadaşlara geçmiş olsun allah kaza bela göstermesin. sevgiyle kalın...
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
eski bir sl150 kullanıcısı olarak o motora 2000 ytl vermem, motorunun ileriki muhtemel sorunlarında yapacağın masraflar nedeni ile 2000 ytl çok para.Söyle bir durum var 20000 km yol yapmış ama "tık" dememiş sl de var,2000 km gitmiş ama; elektirik tesisatı yanmış (3000 Km de),mafsal mili kopmuş,far tası titreşimden kırılmış,zırt pırt vidaları düşen motorda var.Kısaca şans işi.Keeway SL 150 nin kronik sorunu varmı dersen, sinyal flaşörü titreşimden bozuluyor.Bu motoru alacak arkadaşlara tavsiyem
1-Bu motoru otoban gibi yerlerde fazla kullanmamaya çalışın,hızı az olduğundan kamyonlarla sürekli mücadele içinde bulunulacağından max hız artacak ve getirdiği vibrasyon nedeni ile bişeyler sürekli kırılacak düşecek.
2-90 km nin üzerinde çıkmaya çalışmayın
3-Hızı arttırmak için dişli ölçülerinde değişiklik yapmayın,daha büyük masraflar çıkabilir.
4-her 1000 kmde yağı değiştirin,2 yağ değişiminde bujiyi ve hava filtresini kontrol edin veya bujiyi değiştirin.
5-Yanınızda mutlaka orjinal debriyaj teli bulundurun,Yada debriyaj kolunu her yerde bulunabilecek (bisikletciler dahil) şekilde modifiye edin çünkü debriyaj teli koptuğunda her yerde bulunabilecek türden değil ve hiçbir markanınki uymamakta.
6-Yan kapaklar çok kolay kırılmakta bu nedenle söküp takarken dikkatli olmak gerekiyor.Söktüğünüzde mümkünse kapağın geçtiği yerleri gres yağı ile yağlayın,söküp takmak daha kolay oluyor.yaz aylarında hava filtresinin önündeki metal 3 delikli bir panel var onu çıkartın,kışın tekrar takın yazın sıcak olan havanın dahada ısınmasına neden oluyor.
bu motorun hiçmi iyi tarafı yok diyenlere bundaki görüntü hiçbir 150 cc lik cruiserde yok.Sinyal ve kontrol butonları,fren debriyaj manetleri aynalar stop lambası 1e1 harley den kopya, ve motoruna yi bakarsanız motor arızası nedeni ile yolda kalmazsınız.Çinli değil macar deme şansınız var.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Bazen arkadasima kesinlikle katiliyorum :)

herkese merhaba

bu motoru test edebilceğim herhangi bir yer varmıdır acaba
yada ben bakırköyde oturuyorum bu taraflarda bu motora sahip bir arkadaş varsa motoru deneme imkanımız olabilirmi

Yolun Atasehir'den gecer ise istersen benim motoru deneyebilirsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ara 2008
Mesajlar
2
eski bir sl150 kullanıcısı olarak o motora 2000 ytl vermem, motorunun ileriki muhtemel sorunlarında yapacağın masraflar nedeni ile 2000 ytl çok para.Söyle bir durum var 20000 km yol yapmış ama "tık" dememiş sl de var,2000 km gitmiş ama; elektirik tesisatı yanmış (3000 Km de),mafsal mili kopmuş,far tası titreşimden kırılmış,zırt pırt vidaları düşen motorda var.Kısaca şans işi.Keeway SL 150 nin kronik sorunu varmı dersen, sinyal flaşörü titreşimden bozuluyor.Bu motoru alacak arkadaşlara tavsiyem
1-Bu motoru otoban gibi yerlerde fazla kullanmamaya çalışın,hızı az olduğundan kamyonlarla sürekli mücadele içinde bulunulacağından max hız artacak ve getirdiği vibrasyon nedeni ile bişeyler sürekli kırılacak düşecek.
2-90 km nin üzerinde çıkmaya çalışmayın
3-Hızı arttırmak için dişli ölçülerinde değişiklik yapmayın,daha büyük masraflar çıkabilir.
4-her 1000 kmde yağı değiştirin,2 yağ değişiminde bujiyi ve hava filtresini kontrol edin veya bujiyi değiştirin.
5-Yanınızda mutlaka orjinal debriyaj teli bulundurun,Yada debriyaj kolunu her yerde bulunabilecek (bisikletciler dahil) şekilde modifiye edin çünkü debriyaj teli koptuğunda her yerde bulunabilecek türden değil ve hiçbir markanınki uymamakta.
6-Yan kapaklar çok kolay kırılmakta bu nedenle söküp takarken dikkatli olmak gerekiyor.Söktüğünüzde mümkünse kapağın geçtiği yerleri gres yağı ile yağlayın,söküp takmak daha kolay oluyor.yaz aylarında hava filtresinin önündeki metal 3 delikli bir panel var onu çıkartın,kışın tekrar takın yazın sıcak olan havanın dahada ısınmasına neden oluyor.
bu motorun hiçmi iyi tarafı yok diyenlere bundaki görüntü hiçbir 150 cc lik cruiserde yok.Sinyal ve kontrol butonları,fren debriyaj manetleri aynalar stop lambası 1e1 harley den kopya, ve motoruna yi bakarsanız motor arızası nedeni ile yolda kalmazsınız.Çinli değil macar deme şansınız var.
bazen25 verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim titreşimi bende farkettim gerçekten vidalar için özellikle sorun yaratabilir diye düşünmüştüm. başlangıç için bu tarzda önerebileceğiniz motor var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst