naptınki boyle oldu birden? yokus asagı falanmı yoksa biseylermi degistirdin? benimki yapsa yapsa en fazla 100 goruyo.. ondada baya kasiyo.. bende 80-90 civarı takiliyorum zorlanmasın diye.. ama 115 gormesi mumkun diil bnmkinin?
arkadaşım hiç bişey yapmadım motora,sadece bi bakıma sokturdum sonra kendim kullandıkça açıldı galiba motor,2.el almıştım ben.zaten gittiğim yol hergün aynı yokuş aşağı deil hiç dümdüz yol bide şehir içi kardeş ışıktan ışığa kadar basabiliyorum anca,motoru çok zorlatmak deil amacım,iyice açıp rahat gitmesini sağlamak. bu arada her zaman o hıza çıkmıyo arkadaşlar yani motorun iyi bi devirli zamanına getirmek mi lazım anlamadım ki bazen 100 yapıyo çıkmıyo,vitesleri az bağırtarak deiştiriyorum yani 9bin deviri geçince o zaman 115 km/h yapıyo.devrini iyi aldırmakla ilgili sanırım olay
vallahi çift silindir tek silindir bi anlasam ona göre alırım ama benim için önemli olan tecrübe kazanmak ve ilk hevesi atmak . maddi durumdan değil ikisi içinde krediye gircem ama kendimi biliyorum . bana ait olan bir şeyi çok çabuk yıpratan biriyim . yanını vurmuşum çizmişim . koltuk yırtılmış gibi şeyleri ilk aşamada takmayacağımı ve aldığım motorun değerinin yarı yarıya düşeceğini bildiğim için o kadar kasmaya gerek duymuyorum . 1400-1500 arası fiyatları var bu motorun umarım temiz bişey bulur 100-200 lirada masraf eder kullanırım . sadece bana sorun çıkmarasın yeter
kardeş meraklanma al keewayını rahatına bak,ben motoru aldığımda ole bi haldeydi ki ben adam ettim,motor çok yıpratılmıştı 18binlerdeydi,ama performansı ben motoruma baktıkça yükseldi.sabah çalışması falan rahat soğuklarda,tabi daha -5,-10lara inmedi hava amma o havadada zaten binilmez
Arkadaşlar aranızda konyada bulunan var mı?burada pek keeway göremiyorum,varsa bi arkadaş tanışmak isterim bilgi paylaşımları olur karşılaştırmalar olur kısacası yararlı olur birbirimiz için.