Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar motosikletlerinizin performans durumu nasıl? benimki anlamadığım bi şekilde performansı yükseldi,90da zıngır zıngır titreyen 90ı geçmeyen motor şimdi 115 km/h yapıyo ne ayak anlamadım:bounce:
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
7
Saqolun Allah hepımızı Korusun kazadan beladan.. Ayrıca bişe sorucam ; motor Kaskolu Ama masrafı adam Cekcek. Adam Cekmeseydı Kaskosundan butun parcalarla yararlanabılıyormuyduk ?
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2007
Mesajlar
12
facia42 gerçekten yaptığın modifiye motora çok güzel gitmiş . bende almayı düşünüyorum . bir arkadaşım sıfırını araştırmış ama bunun bir başlangıç motoru olduğu ve profesyonellik için kullanılacağı düşünülürse bu motoru çok yıpratacaksın demektir . madem yıprancak 2. el al en azından istediğin gibi rahat kullanırsın . sağlam 2. el bulduktan sonra sorun yok sanırım . ilanlarda 1500 ytl civarında iyi bir keeway . modifiye edenler 1600 1700lerin üstüne çıkıyor ama modifiyenin kişiye özelolduğunu düşünüyorum
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
facia42 gerçekten yaptığın modifiye motora çok güzel gitmiş . bende almayı düşünüyorum . bir arkadaşım sıfırını araştırmış ama bunun bir başlangıç motoru olduğu ve profesyonellik için kullanılacağı düşünülürse bu motoru çok yıpratacaksın demektir . madem yıprancak 2. el al en azından istediğin gibi rahat kullanırsın . sağlam 2. el bulduktan sonra sorun yok sanırım . ilanlarda 1500 ytl civarında iyi bir keeway . modifiye edenler 1600 1700lerin üstüne çıkıyor ama modifiyenin kişiye özelolduğunu düşünüyorum

eyw kardeş zaten ben 2.el aldım bende mondi 100ukh vardı takas yaptık üstüne 200lira verdim,motorda hiç bişey yoktu,aynalar far çantalar arka sisibarı kendim taktırdım,debryaj balatasını deiştrittim dişli deişti ön fren balatası deişti sol debriyaj elciği deişti(ucu kırıktı),elektrik sistemi baya problemliydi onları düzene soktuk yani baya masraf yaptım adam ettim motoru bana 1.550ye falan mal olmuş oldu ama cilob-il vahşet oldu:) yan kapaklarını ırmarlattım onlarda yoktu onlar da gelince dört dörtlük olcak inş
 
Katılım
24 Ara 2007
Mesajlar
12
inş. kazasız belasız kullanman dileğiyle . bende mondial 250 cmt almayı düşünüyordum ama bir arkadaşımın memnunum demesi etkiledi . senin resimleri görünce iyice şevk geldi :D allah kaza bela vermesin nazar boncuğu tak hehe
umarım bende güzel temiz bir ikinci bulurum alırım . sissy bar gerçekten araştırdım keeway resimlerinde en çok uyan diyebilirim . uygun fiyatlı güzel aksesuar
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ha bu arada arkadaşlar debriyaj balatasından olduğunu sandığım bi sorun hala geçmedi deiştirtmeme rağmen,motor soğukken olmuyo da 10 km falan gittikten sonra yapmaya başlıyo,kalkışlarda debriyajı bırakırken sona yaklaştığında zincir cırt cırt diye bi ses çıkartıyo,2.vitesde de aynsını yapıyo düşük devirdeyken debriyajı bıraktığımda sanki zinciz gevşemiş gibi ses çıkartıyo ama alakası yok neyden kaynaklanıyo olabilir arkadaşlar?usta söktüm tekrardan taktım dedi ontrol ettim dedi debryaj balatasını ama hala devam ediyo ve şehir içinde her vites deiştirirken ole bi gıcık ses yapıyo ki çok rahatsız edici,sanki dişli kırılcak gibi oluyo
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inş. kazasız belasız kullanman dileğiyle . bende mondial 250 cmt almayı düşünüyordum ama bir arkadaşımın memnunum demesi etkiledi . senin resimleri görünce iyice şevk geldi :D allah kaza bela vermesin nazar boncuğu tak hehe
umarım bende güzel temiz bir ikinci bulurum alırım . sissy bar gerçekten araştırdım keeway resimlerinde en çok uyan diyebilirim . uygun fiyatlı güzel aksesuar

teşekkürler kardeş nazar boncuğu yapştrcaktım zaten:) maddi durumun iyi
deilse çift silindirlere bakma derim açıkcası,yakıtı da uygun keewayın hızıda,mct biraz ince görünüyo motor,bununla yola baskın oluyosun:) kendince de güzelleştir motoru ohh gönül rahatlığıyla bin:)
 
Katılım
24 Ara 2007
Mesajlar
12
vallahi çift silindir tek silindir bi anlasam ona göre alırım ama benim için önemli olan tecrübe kazanmak ve ilk hevesi atmak . maddi durumdan değil ikisi içinde krediye gircem ama kendimi biliyorum . bana ait olan bir şeyi çok çabuk yıpratan biriyim . yanını vurmuşum çizmişim . koltuk yırtılmış gibi şeyleri ilk aşamada takmayacağımı ve aldığım motorun değerinin yarı yarıya düşeceğini bildiğim için o kadar kasmaya gerek duymuyorum . 1400-1500 arası fiyatları var bu motorun umarım temiz bişey bulur 100-200 lirada masraf eder kullanırım . sadece bana sorun çıkmarasın yeter :(
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
arkadaşlar motosikletlerinizin performans durumu nasıl? benimki anlamadığım bi şekilde performansı yükseldi,90da zıngır zıngır titreyen 90ı geçmeyen motor şimdi 115 km/h yapıyo ne ayak anlamadım:bounce:

naptınki boyle oldu birden? yokus asagı falanmı yoksa biseylermi degistirdin? benimki yapsa yapsa en fazla 100 goruyo.. ondada baya kasiyo.. bende 80-90 civarı takiliyorum zorlanmasın diye.. ama 115 gormesi mumkun diil bnmkinin?
 
Katılım
24 Ara 2007
Mesajlar
12
bu moturu arştırırken herkesin ortk görüşü max. hızın 90km. olduğu yönünde . gerçekten az msrafla daha hızlı seri hale getirebilen varsa paylaşırsa güzel olur diye düşünüyorum
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Arkadaslar bence 90 uzeri motoru zorlamayin derim, sonucta hersey o maksimum surate gore yapilmis (frenler, somunlar vs), daha uzerisine cikmak tehlikeli olabilir, kendinize dikkat edin.
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
naptınki boyle oldu birden? yokus asagı falanmı yoksa biseylermi degistirdin? benimki yapsa yapsa en fazla 100 goruyo.. ondada baya kasiyo.. bende 80-90 civarı takiliyorum zorlanmasın diye.. ama 115 gormesi mumkun diil bnmkinin?

arkadaşım hiç bişey yapmadım motora,sadece bi bakıma sokturdum sonra kendim kullandıkça açıldı galiba motor,2.el almıştım ben.zaten gittiğim yol hergün aynı yokuş aşağı deil hiç dümdüz yol bide şehir içi kardeş ışıktan ışığa kadar basabiliyorum anca,motoru çok zorlatmak deil amacım,iyice açıp rahat gitmesini sağlamak. bu arada her zaman o hıza çıkmıyo arkadaşlar yani motorun iyi bi devirli zamanına getirmek mi lazım anlamadım ki bazen 100 yapıyo çıkmıyo,vitesleri az bağırtarak deiştiriyorum yani 9bin deviri geçince o zaman 115 km/h yapıyo.devrini iyi aldırmakla ilgili sanırım olay

vallahi çift silindir tek silindir bi anlasam ona göre alırım ama benim için önemli olan tecrübe kazanmak ve ilk hevesi atmak . maddi durumdan değil ikisi içinde krediye gircem ama kendimi biliyorum . bana ait olan bir şeyi çok çabuk yıpratan biriyim . yanını vurmuşum çizmişim . koltuk yırtılmış gibi şeyleri ilk aşamada takmayacağımı ve aldığım motorun değerinin yarı yarıya düşeceğini bildiğim için o kadar kasmaya gerek duymuyorum . 1400-1500 arası fiyatları var bu motorun umarım temiz bişey bulur 100-200 lirada masraf eder kullanırım . sadece bana sorun çıkmarasın yeter :(

kardeş meraklanma al keewayını rahatına bak,ben motoru aldığımda ole bi haldeydi ki ben adam ettim,motor çok yıpratılmıştı 18binlerdeydi,ama performansı ben motoruma baktıkça yükseldi.sabah çalışması falan rahat soğuklarda,tabi daha -5,-10lara inmedi hava amma o havadada zaten binilmez:)

Arkadaşlar aranızda konyada bulunan var mı?burada pek keeway göremiyorum,varsa bi arkadaş tanışmak isterim bilgi paylaşımları olur karşılaştırmalar olur kısacası yararlı olur birbirimiz için.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
75
arkadaşlar aranızda 2008 model sl150 kullanıcısı olanlar varmı acaba?? 2008 modellerde titreşim giderici birşey koymuşlar hiç titreşim yokmuş.. öyle duydum..
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1
Motorum 2008 model. 2007 ve öncesi motorlarda olmayan en önemli özelliği (servisin söylediğine göre) motora ilave edilen balansör. Eski modelleri kullanmadım ama motorumda titreşim problemi yaşamıyorum. Başka bir değişiklik de çantaların sarkmaması için çanta askılarının "L" şeklinde yapılmış olması. 500 km bakımında daha detaylı olarak inceleyip eski modellerle arasındaki farkları sizlere iletmeye çalışırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst