Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım walla ben motorumu ikinci el almıştım,aldığımda 90ı bulmuyordu,öyle bi üzüldüm ki bole olduğuna,sonra gittim bi bakımını yaptırdım yağını castrol koydurdum,usta da zaten 100 falan yapması lazım demişti,ben denemek için motorumu arada sonuna kadar basardım,böyle denedikçe ya motor tekrar açıldı yada kullanımdan kaynaklanan bi sorun vardı,her zaman zaten sevgilimle biniyorum motora yani iki kişi oluyo üstünde,zannedersem motor ağır yüke alışmış iyice ki iki kişi 100ü geçmeye başlamıştı,bende bi ara çıktım çevre yoluna kendi başıma denedim,ibre 120yi gösterdi yemin ederim ki,9bin deviri de biraz geçti devir saati. walla motoru canavar gibi ben çoooook memnunum emsalsiz keewayım benim:) ben bu motorla her zaman hız yapmıyorum arkadaşlar zaten uzun ömürlü olması için sıkıştırmamak gerekir,ama şunu anladım ki bu yaz çok yere şehir dışına kıyılardan gideceğim bu motorla,100le giden bi arabayı sollamak zaten yeter ve artar şehir dışında bu motor için. saygılar kardeşlerim:)

haaa bu arada dişli mişli değiştirmedim ha her şeyi orjinal motorun haberiniz ola arkadaşlar ole bişey yapmayın
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
bu motor 90 ın üstüne çıksa bile titreşimden çıkılmaz yahu. ben 80e gelince ayaklarımı pegden çekip koruma demirine koyuyorum vallahi vibrasyondan kan dolaşımım bozulmasın diye :)
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu motor 90 ın üstüne çıksa bile titreşimden çıkılmaz yahu. ben 80e gelince ayaklarımı pegden çekip koruma demirine koyuyorum vallahi vibrasyondan kan dolaşımım bozulmasın diye :)

ya o kadarda kötüleme motorumuzu be ya:)
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
facia42 arkadaşım bişy sorcam videoda gördümde farı nerden aldın çok hoşuma gittide araştırdm bulamadım:D değişik bi bişymiş...:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
facia42 arkadaşım bişy sorcam videoda gördümde farı nerden aldın çok hoşuma gittide araştırdm bulamadım:D değişik bi bişymiş...:bounce:

kardeş bi aksesuacıdan aşmıştım,demir değil mika bir far,diğeri kırılmıştı baya çürümüştü de bunu almıştım,30lira civarında bi fiyatı vardı,bu arada ben konyada ikamet ediyorum:)
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi kolay gelsin abkalım
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
322
slm arkadaşlar artık alacagım 2005 model bir sl 150. 1300 ytl civarı diyorlar 1500 e daha temizleri var benim sormak istediğim; devir işeri ne tutar sigortası yoksa ne kadar muayenesi yoksa masarafı ne olur ?
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Devir işlemleri 150-200 arası birşey tutuyor sigortayı muayenesini bilmiyorum. Ama almışken 200 daha fazla ver temizini al derim.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
56
Sl

Üstad bende satabilirim SL'imi bi göz at istersen. Sahibinden No: #10139668 eyvallah...
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
66
sonunda bende sl mi aldım !!! konyadan henüz gelmedi kamyonla gelecek yarın kamyonda çizilmesin die yan kapakları yanımda otobüsle getirdim kayseri ye :))
facia42 arkadaşımızlada tanışmış oldum çok da iyi oldu çok değerli bilgiler verdi onada teşekkürü bir borç bilirim. yarın bi motor gelsin fotolarıda koyarım. wallaa çok heyecanlıyım. bi gelsin karşısına geçip bi kaç saat hiç bişe yapmadan izlicem galiba hayranlıkla :)
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sonunda bende sl mi aldım !!! konyadan henüz gelmedi kamyonla gelecek yarın kamyonda çizilmesin die yan kapakları yanımda otobüsle getirdim kayseri ye :))
facia42 arkadaşımızlada tanışmış oldum çok da iyi oldu çok değerli bilgiler verdi onada teşekkürü bir borç bilirim. yarın bi motor gelsin fotolarıda koyarım. wallaa çok heyecanlıyım. bi gelsin karşısına geçip bi kaç saat hiç bişe yapmadan izlicem galiba hayranlıkla :)


kimmiş bu facia42 yaa:) hayırlı olsun selçukcum güle güle kullan,aldığında motoru bakıma ver rodajı bitmiştir çünkü sonra paşa paşa kulan:)
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
66
çok saolun teşekkürler telefon elimde dolaşıyorum ama hala gelmedi motor bi geleydi ahhh ! :)

motor geldi hatta ilk cezamıda yedim tam 13. km mi yaparken eve götürürken yakaladılar . . . kask ım olmadıığından dolayı. . . nyse nazarlık diyelim :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst