- Katılım
- 22 Eyl 2008
- Mesajlar
- 400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım walla ben motorumu ikinci el almıştım,aldığımda 90ı bulmuyordu,öyle bi üzüldüm ki bole olduğuna,sonra gittim bi bakımını yaptırdım yağını castrol koydurdum,usta da zaten 100 falan yapması lazım demişti,ben denemek için motorumu arada sonuna kadar basardım,böyle denedikçe ya motor tekrar açıldı yada kullanımdan kaynaklanan bi sorun vardı,her zaman zaten sevgilimle biniyorum motora yani iki kişi oluyo üstünde,zannedersem motor ağır yüke alışmış iyice ki iki kişi 100ü geçmeye başlamıştı,bende bi ara çıktım çevre yoluna kendi başıma denedim,ibre 120yi gösterdi yemin ederim ki,9bin deviri de biraz geçti devir saati. walla motoru canavar gibi ben çoooook memnunum emsalsiz keewayım benim
ben bu motorla her zaman hız yapmıyorum arkadaşlar zaten uzun ömürlü olması için sıkıştırmamak gerekir,ama şunu anladım ki bu yaz çok yere şehir dışına kıyılardan gideceğim bu motorla,100le giden bi arabayı sollamak zaten yeter ve artar şehir dışında bu motor için. saygılar kardeşlerim
haaa bu arada dişli mişli değiştirmedim ha her şeyi orjinal motorun haberiniz ola arkadaşlar ole bişey yapmayın
haaa bu arada dişli mişli değiştirmedim ha her şeyi orjinal motorun haberiniz ola arkadaşlar ole bişey yapmayın
Son düzenleme: