- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 2,585
Gece dostum motosiklet gücünü sürücüsünden alır. Senin sağlam bir yarışçı olduğunu cemaat iyi bilir
kışın soğuklarda sl jikle istiyordu bende, platin veya iridyum ngk takanlarda sorun olmuyordu. Haricinde sl dayanıklılığını ve kalitesini her zaman savunurum. :bounce: http://www.youtube.com/watch?v=tK2P2oDQMeE gece,135 vuruyor milletinki 
Son düzenleme:








