Karburatörü para kazanmak için işi bilmeyen ustalar sökmek isteyebilir demişti saykem! Kıd333 yakında trafik ışıklarına gelirken 2. viteste hareket halindeyken devriyaj sıktığında da stop göreceksin. İşte buda benim canımı sıkıyor. Rölanti ayarını motor sıcakken yaptırdım sonuç aynı. Bir bakıyorsun 300 km yapmıyor, bazende 15 km de 2 kere yapıyor! Benzinide kontrollü shell istasyonundan alıyorum kirlilikte sözkonusu değil! Bujilerim NGK. :silent: işin garip tarafı bir arıza olsa bu arasıra değil sürekli yapması lazım,gizli kalp gibi canı isteyince yoklaması anlaşılacak gibi değil.