[Kayseri - MT]

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
yok alakası yok. ama sadece fake profil ile milleti işletmek pek sık olan olay bu sitede
milletin işi gücü geyik yapmak

deme ferhat abi?
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neyse sizde bayan olduğum için pek istemiyosunuz aranızda sanırım kayserili kafası işte ne yapalım neyse

Tuni işte tam bir kayserilidir kendisi..... Geri kafalılık onun özünde var .... :)
 
Katılım
26 Tem 2009
Mesajlar
30
herkesin dediği gibi kayseride bayandan motosiklet sürücüsümü olur sanırım kayseride olmazmış
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ne yapayım qardaş 6 seneme qirdim bu şehirde olalı. artıkh qhayserili oldukh:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:04 PM ----------

ferhat abi geçen hafta mersindeydim. bi görsen bi sürü bayan sürücü vardı. ama hiç biri kask takmıyordu... bizim kayseri ii o konuda herkes kask takıyor
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
enduro demişken. dün bi arkdaşı mı da alarak ali dağ çıktık. o toprak yoldan. yukarı çıkarken bi cross bi de enduro gördük yolda. yamaç paraşütü yarışmsı vardı güzeldi :) adamin biri dağ çakıldı ama allahtan bişeyi yok. hızlı girmedi dağ...
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
hatırlamaz olurmuyım ya. ondan önce de ferhat abinin nick i başkaydı. herhalde sıkıldıkçaz nick değiştiriyo ferhat abi :)
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
yaa ne diyosan anlamıyorum ben neyse iyi akşamlar size kayseri kafalılar

sanada iyi akşamlar aydın kafalı ferhat abi aman karıştırdım güneşte amannn ayda

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:15 PM ----------

aklı sıra ferhat abide bizi kekliyecek
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
neyse aydan. akşam osmanlı evinde olacaz gelirsen tanışırız... ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:17 PM ----------

pardon ayda diyecektim. akşam 9 gibi osmanlı evinde oluruz herhalde... o zaman anlarız profilin fake mi real mi?
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
osmanlı evine gitmicez tuni

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:22 PM ----------

yeni bir cafe bulduk kendimize motorcu yeri olacak sahibide motorcu
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
131
yaa ne diyosan anlamıyorum ben neyse iyi akşamlar size kayseri kafalılar

İyi Akşamlar Kayseri Mt
şşşşttt. Kayserinin yerlisiyim ve laf ettirmem ! Aydın kafalı arkadaşım.
Kayseride ekmek yiyorsun havasını soluyorsun kayserililerle yaşıyorsun laf vurma Yakışmıyor !!
Yazdıklarınada bakılırsa fake bir profilsin veya bayan olduğunu farzedersek ımm neyse..
Fake olduğunu varsayarak ileri gitmiyorum ^^
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst