tundzhaymı
online olduk olmasına da ne zamandır bu gruba fake profiller oluşturuluyor..
ferhat abi bu iş kesin senin başın altından çıkıyor..
yok yok bu kesin yosif....
Herşey ferhat'ın başınım altından çıkıyor haklısın tuni :silent: :bounce:
Hoşgeldin ayda....
Akşam biraz gecikmeli gelirim bekleyin beni mehmet .....
işte gerçek profil geldiiki profili de aynı anda açabilirsin çok kolay abi
Saçmalama tuniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii .............. Akşama haşlanmak istiyorsun galiba :cyclopsan![]()