[Kayseri - MT]

Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
günaydın kayseri mt yeni mekanımız tellioğlu cafe süper bir ortam sahibi ferdi beyde bize çok yardımcı oldu onada buradan tşkr ederim :rendeer:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
246
herkese selam dün akşama doğru geldik baya yatmışım :) birazdan fotolar geliyor
Tuni benide gezdirseneee:)

kusura bakma ayda hanım. seni ferhat abi zanettik.
o sabıkalı bu konuda daha önce de başka profil oluşturup bizi kekledi. o yüzden sana böyle tepki gösterdik.

Tuni senin motorda geri vitesde varmış bunuda öğrenmiş olduk:queen::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Tem 2009
Mesajlar
30
günaydın arkadaşlar evet ben ferhat deilim bunuda istediğiniz zaman ispatlaya bilirim ama dün çok kaba konuştunuz tuncay bey ve ünlü motor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:22 PM ----------

günaydın kayseri mt yeni mekanımız tellioğlu cafe süper bir ortam sahibi ferdi beyde bize çok yardımcı oldu onada buradan tşkr ederim :rendeer:

tellioğlu unlu mamülleri bizim binanın yan tarafında

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:24 PM ----------

neyse artık bir özür dilersiniz benden artık
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
herkese selam dün akşama doğru geldik baya yatmışım :) birazdan fotolar geliyor
Tuni benide gezdirseneee:)



Tuni senin motorda geri vitesde varmış bunuda öğrenmiş olduk:queen::cherry:

hoş geldin hakan. evet bende yeni keşvettim benim velespitte geri vites varmış :) seninkinde yok diye kıskanma.
şimdi fotolarına bakacam

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:26 PM ----------

günaydın arkadaşlar evet ben ferhat deilim bunuda istediğiniz zaman ispatlaya bilirim ama dün çok kaba konuştunuz tuncay bey ve ünlü motor
önceden ferhat abi fake progil oluşturarak işlettiği için bizde bu sefer direk o geldi aklımıza. o yüzden öyle kaba konuştuk. üzgünüm.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
sen o sırada bi güneydoğu anadoluturundaydın..
yoksa ayıp ediyon. hatta dün lafın da geçti hakan nerde felan die. sonra söyledik gezide şöyle şöyle die. o yüzden çağırmadık. yoksa çağırırdık
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
246
ii ozaman akşam biraz dolanalımmı serin serin oralarda asvalttan sıcak vuruyor insanın yüzüne hasta oldum oralarda
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
tamam akşama çıkarız. zen ben buhafta sonu gidiyom kısmetse. yaz stajım bitecek. artık eylül sonunda gelecem kayseriye
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
246
günaydın arkadaşlar evet ben ferhat deilim bunuda istediğiniz zaman ispatlaya bilirim ama dün çok kaba konuştunuz tuncay bey ve ünlü motor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:22 PM ----------



tellioğlu unlu mamülleri bizim binanın yan tarafında

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:24 PM ----------

neyse artık bir özür dilersiniz benden artık

Akşam tuniyle biraz dolaşacaz sende gel artık kim olduğun belli olsun ama tanıdık biriysen fena olur demedi deme saat 18:30 da polbayın orda olun zaten motorlarımız belli tanırsınız ama dalga geçiyorsanız karışmam :bounce:
 
Katılım
26 Tem 2009
Mesajlar
30
bu gün akşam olmaz ancak cumartesi akşamları çıka bilirim ben müsaitseniz buluşa biliriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst