bu gün akşam olmaz ancak cumartesi akşamları çıka bilirim ben müsaitseniz buluşa biliriz
msn adresii versene? böylece inanmış oluruz senin ferhat abi yada bi başkası olmadığına?
Sevgili Kayseri'EMTİ... Motosiklet bağımlı kardeşlerim,(Başka bağımlık değil)Bu işe gönül vermiş güzel insanlar hepinize iyi geceler demek istiyorum ve diyorum :mrgreen:,,Bu endurocu kardeşiniz Yakında çok pis dönüş yapacak yeni motoru ile :wiinkk:
Günaydınlarr..
ya dün akşam tellioğlunda gördüm sizi uğrayamadım yanınızao Hyosung'u canlı canlı yakından görmek isterdim
nede olsa hayaliyle yaşıyoruz
en kısa zamanda bi toplanalım hem tanışmızda oluruz ?? hemde bende tam anlamıyla kayseri mt den olmuş olurum
![]()
Günaydınlarr..
ya dün akşam tellioğlunda gördüm sizi uğrayamadım yanınızao Hyosung'u canlı canlı yakından görmek isterdim
nede olsa hayaliyle yaşıyoruz
en kısa zamanda bi toplanalım hem tanışmızda oluruz ?? hemde bende tam anlamıyla kayseri mt den olmuş olurum
![]()