[Kayseri - MT]

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
246
madem gelmiyosunuz kendinizi tanıtın kimsiniz necisiniz kayseride 8 senedir niçin bulunuyosunuz bunlara bir açıklık getirin :silent:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
msn adresii versene? böylece inanmış oluruz senin ferhat abi yada bi başkası olmadığına?

Tuniiiiii bak kızıyorum ama!!!ben sana dün açıkladım ben değilim diye :pr: Alırım anahtarını :p

Hakan tebrik ederim baban ile birlikte güzel gezmişsiniz :rendeer:
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
gençler nasılsınız.şu saat itibariyle 1 aylık gezimi tamamlamıs bulunuyorum..bi ara çıkalım ya asfaltı ağlatalım:p tuni napan lan sen biraz kibar ol bu kacıncı olay.yeter gari adımızı iyice kötüye çıkardın.gruptan atarız bak seni:)
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
bakalım hakanım..kaç gündür motor üstünden inmedim arkam düzleşti valla..biraz dinleneyim gelecek olursam haber ederimm...
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
246
abi benimde aynı şekilde zaten fazla biyere gidecek değiliz en fazla yukarı talasa gideriz.Ayrıyetten ben hasta hasta gelecem:)
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
selam arkadaslar ben de sabaha karsı ankara dan geldim yorgunum ama aksama çıkarsanız bana da bi alo diyin olur mu görüsürüz.yusufum hosgeldin bu arada
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
kimsenin geleceği yok akşama. yosif bile çıkmak istemiyo. ben hakanla öyle bir iki tur atacaz talasta. saat 6 da onunla buluşacam. gelmek istersen ararsan bizi ii olur
yine kontürüm yok ta :)
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
188
Sevgili Kayseri'EMTİ... Motosiklet bağımlı kardeşlerim,(Başka bağımlık değil)Bu işe gönül vermiş güzel insanlar hepinize iyi geceler demek istiyorum ve diyorum :mrgreen:,,Bu endurocu kardeşiniz Yakında çok pis dönüş yapacak yeni motoru ile :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
coştum yine dalgalanıyorum beeeen, yine yine deeelleniyorum ben:p sana da ii geceler ferhat abi:)
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
günaydın kayseri mt

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:05 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:04 AM ----------

Sevgili Kayseri'EMTİ... Motosiklet bağımlı kardeşlerim,(Başka bağımlık değil)Bu işe gönül vermiş güzel insanlar hepinize iyi geceler demek istiyorum ve diyorum :mrgreen:,,Bu endurocu kardeşiniz Yakında çok pis dönüş yapacak yeni motoru ile :wiinkk:

dönüş derken ferhat abi
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
131
Günaydınlarr..
ya dün akşam tellioğlunda gördüm sizi uğrayamadım yanınıza :(:( o Hyosung'u canlı canlı yakından görmek isterdim :) nede olsa hayaliyle yaşıyoruz :D en kısa zamanda bi toplanalım hem tanışmızda oluruz ?? hemde bende tam anlamıyla kayseri mt den olmuş olurum :)
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Günaydınlarr..
ya dün akşam tellioğlunda gördüm sizi uğrayamadım yanınıza :(:( o Hyosung'u canlı canlı yakından görmek isterdim :) nede olsa hayaliyle yaşıyoruz :D en kısa zamanda bi toplanalım hem tanışmızda oluruz ?? hemde bende tam anlamıyla kayseri mt den olmuş olurum :)

ewet tellioğlundaydık yeni mekanımız orası

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:33 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:29 AM ----------

günaydın murat abi
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günaydınlarr..
ya dün akşam tellioğlunda gördüm sizi uğrayamadım yanınıza :(:( o Hyosung'u canlı canlı yakından görmek isterdim :) nede olsa hayaliyle yaşıyoruz :D en kısa zamanda bi toplanalım hem tanışmızda oluruz ?? hemde bende tam anlamıyla kayseri mt den olmuş olurum :)

Neden uğrayamadın !!! ne güzel tanışırdık çekinecek bir şey yok,Keşke gelseydin... :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
günaydın arkadaşlar.dün akşam için gelenlere çok teşekkürler.yeni yer de çok güzel sakin ve güzel inşallah bi gün gelecek orayı kapatacak kadar çok kişi gelecek.:)
hakan gezi fotoğraflarına bugün bakmak nasip oldu.gerçekten güzel yerler ben 3 sene önce aynı rotayı takip etmiştim ama arabayla.inş bigün motorla da gidicem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst