[Kayseri - MT]

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
online olduk olmasına da ne zamandır bu gruba fake profiller oluşturuluyor..
ferhat abi bu iş kesin senin başın altından çıkıyor..
yok yok bu kesin yosif....
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
akşam işim var. arkdaşlarıma çay içecez

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:52 PM ----------

ferhat abiden başka kim olcak ki? çanak çölmekte iş yok sanırım sıkıldı böyle bizimle dalga geçiyo
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
online olduk olmasına da ne zamandır bu gruba fake profiller oluşturuluyor..
ferhat abi bu iş kesin senin başın altından çıkıyor..
yok yok bu kesin yosif....

Herşey ferhat'ın başınım altından çıkıyor haklısın tuni :silent: :bounce:

Hoşgeldin ayda....

Akşam biraz gecikmeli gelirim bekleyin beni mehmet .....
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Herşey ferhat'ın başınım altından çıkıyor haklısın tuni :silent: :bounce:

Hoşgeldin ayda....

Akşam biraz gecikmeli gelirim bekleyin beni mehmet .....

dükkanın önünde bekliyoruz abi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:55 PM ----------

ferhat abi kekliyosun yine zuhahah
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
tabiki hanfendi buyurun gelin.. ferhat abi sizi vahşi kırmızı pardon pembe motosikleti ile gezdirir :):)
 
Katılım
26 Tem 2009
Mesajlar
30
neyse sizde bayan olduğum için pek istemiyosunuz aranızda sanırım kayserili kafası işte ne yapalım neyse
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst