Sanada geçmiş olsun Ersen abi.dosttum cok gecmış olsun aynı gun ben de o yağmurda ısten gelıyordum onumdekı araba frn yaptı bende tabı motor frenı hafıf arka frene dokundum ve kaymaya basladım ama toparladım yağmurlu havada sakın frene dokunmayın cıletgıbı kayıyo valla neyse sana bırsey olmadıya buna sukur dosttum aman dıkkat
Millet bana bu sıcakta full korumayım die atkını unutmuşun deip biyeri ile gülsede umurum deil.Önce sağlık.
Geçmiş olsun. Herhalde motosikletin en önemli parçası yer tutunan dolayısı ile hayata tutunan lastikleri. Kullandığın lastiklerin marka ve biliyorsan modelini söyleyebilir misin?
kesinlikle katılıyorum bana da diyolar bazı Düşünmeyi bilmeyen canlılar Bu mont giyilir mi bu sıcakta, Yanmıyomusun sen, Hayırdır Erciyese mi... ZATEN SİZ AKILLISINIZ BİZ BU SICAKTA, BUNLARI GİYİYORUZ,TAKIYORUZ DİYE SALAĞIZ DİMİ? deyince afallıyolar..
race motorla 90'da giderkende aynı zararı görürsün, 100cc CUP da 90'la giderkende aynı zararı görürsün ama ANLATAMIYORUZ BUNU... her zaman tam koruma:cat:
çok geçmişler olsun .Bende eldivensiz olsaydım kazada şu anda elimde et yoktu zira elim motor ve asfalt arasında kalarak sürüklendi ama allahtan full korumaydım eldivenlerim kayak eldivenleri bile olsa hayatımı kurtardı,sadece elimde bilekte kapsül patlağıyla sıyırdım.
Millet bana bu sıcakta full korumayım die atkını unutmuşun deip biyeri ile gülsede umurum deil.Önce sağlık.
kardes ucuz atlatmissin diyeyim artik.. buyuk gecmis olsun... anne sozunden cikma bazen bende dinlemiyorum ve hep boyle siyiriyoruz...