- Katılım
- 30 Tem 2006
- Mesajlar
- 4,311
- Konu Yazar
- #1
Dün gece arkadaşlara gitmiştim gece yarısına kadar ordaydım.Annem aradı gece çıkma yola,arkaşarında kal sabah gelirsin dedi tabi ben dinlemedim
2,3 saat öncesindede yağmur yağmıştı.
Basın sitesinin ordaki rampayı İzmirliler bilirler,yukarı doğru çıkarken sağa virajda ıslak zemine denk geldim
r:Hooop arka tekerlek kaymaya başladı motoru doğrultamadım bi türlü ve sürüklenmeye başladım.Kasktan altımda kayan yolu izledim 1-2 saniye:cyclopsan
Allhtan arkamdaki arabayla aramda mesafe vardı
Neyse ben kaltım ayağı motoru doğrulttum hic halime bakmadan.
Arabadaki arkdaşlar hemen yardıma koştular Allh razı olsun birşeyin var mı falan deyip su getirdiler.Tabii ben motordaki hasarı acilen örtpas etmeyi ve annemlerden bu kazayı nasıl saklabilirim diye söyleniyordum:silent:
Bi baktım sağ elim kanlar içinde.Şöför arkadaş hemen ilkyardım çantasını getirdi ve ben söylenirken elimdeki yaralarımı sardılar
İstersen motoru bırak burada seni evine götürelim dediler.Yok abi ya dedim bizimkiler evde ben ne derim dedim:salut::salut:
Gidon yamulmuş,kafalıkla beraber farın camı ve ön panelin dışı kırılmıştı.Km ile devir saati çalışıyordu.Motor debriyaj kolunun tarafına düştügümden oda eğilmişti ama vites degiştirebiliyordum...
Neyse gece 2 de eve vardım.Korumalıksız deri çeketimii tersine çevirip elimi örttüm,kasklada diger elimi örttüm bizimkilere farkettirmeden odama geçtim.Gece yine farkettirmeden pansumanımı yapıp doğru yatağaaa... Gözümü kapattıgımda sürüklenirkenki halim gözümün önüne geliyordu:cyclopsan.Neyse eger o esnada farketseydi bizimkiler çok kötü olacaktı.Sabah söyledim
En kötü olan her zaman giydigim dizliklerimle eldivenlerimi dün gece giymeyişimdi
r:
r:Onlar olsaydı tek omuz ezikligi ile atlatıcaktım heralde.
En iyi olanda insanlıgın ölmedigi gerçegi ile 2. kez yüzleşmemdi.Çok mahçupum o ardaşlara:salut::salut:
2,3 saat öncesindede yağmur yağmıştı.
Basın sitesinin ordaki rampayı İzmirliler bilirler,yukarı doğru çıkarken sağa virajda ıslak zemine denk geldim
Allhtan arkamdaki arabayla aramda mesafe vardı
Neyse ben kaltım ayağı motoru doğrulttum hic halime bakmadan.
Arabadaki arkdaşlar hemen yardıma koştular Allh razı olsun birşeyin var mı falan deyip su getirdiler.Tabii ben motordaki hasarı acilen örtpas etmeyi ve annemlerden bu kazayı nasıl saklabilirim diye söyleniyordum:silent:
Bi baktım sağ elim kanlar içinde.Şöför arkadaş hemen ilkyardım çantasını getirdi ve ben söylenirken elimdeki yaralarımı sardılar
İstersen motoru bırak burada seni evine götürelim dediler.Yok abi ya dedim bizimkiler evde ben ne derim dedim:salut::salut:
Gidon yamulmuş,kafalıkla beraber farın camı ve ön panelin dışı kırılmıştı.Km ile devir saati çalışıyordu.Motor debriyaj kolunun tarafına düştügümden oda eğilmişti ama vites degiştirebiliyordum...
Neyse gece 2 de eve vardım.Korumalıksız deri çeketimii tersine çevirip elimi örttüm,kasklada diger elimi örttüm bizimkilere farkettirmeden odama geçtim.Gece yine farkettirmeden pansumanımı yapıp doğru yatağaaa... Gözümü kapattıgımda sürüklenirkenki halim gözümün önüne geliyordu:cyclopsan.Neyse eger o esnada farketseydi bizimkiler çok kötü olacaktı.Sabah söyledim
En kötü olan her zaman giydigim dizliklerimle eldivenlerimi dün gece giymeyişimdi
En iyi olanda insanlıgın ölmedigi gerçegi ile 2. kez yüzleşmemdi.Çok mahçupum o ardaşlara:salut::salut:
