Mersin İl Temsilcisi
- Katılım
- 2 Ağu 2006
- Mesajlar
- 10,372
1- benzerini ben mersin adnan mendres bulvarında yine adi ve sert lastiklerden dolayı yaşadım. seni anlıyorum
2- neense hep kazalarda herzaman giydiğimiz korumalıkları kullanmadığımızda oluyor
3- imza kısmaındaki temiz ybr ilanı var ya, ya mesajını sil ya da ilana ekleme yap istesen
4- allah korumuş. büyük geçmiş olsun ( bunu en başta söylemem gerekirdi özür dilerim)
2- neense hep kazalarda herzaman giydiğimiz korumalıkları kullanmadığımızda oluyor
3- imza kısmaındaki temiz ybr ilanı var ya, ya mesajını sil ya da ilana ekleme yap istesen
4- allah korumuş. büyük geçmiş olsun ( bunu en başta söylemem gerekirdi özür dilerim)