Kaygan yol,adi lastikeler ve .... Kaza yaptım :(

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Çok sagolun millet :cat:
Bugün kazanın etkisini iyice hissetmeye başladım.Bacağım ve omuzum ağırmaya başladı
dosttum cok gecmış olsun aynı gun ben de o yağmurda ısten gelıyordum onumdekı araba frn yaptı bende tabı motor frenı hafıf arka frene dokundum ve kaymaya basladım ama toparladım yağmurlu havada sakın frene dokunmayın cıletgıbı kayıyo valla neyse sana bırsey olmadıya buna sukur dosttum aman dıkkat
Sanada geçmiş olsun Ersen abi.
Ama ufak bi ayrıntı var ben ıslak zemine geldigimde frene basmamıştım.Aynı olay yağmur yağmadıgı havalardada olmuştu.Hafif su birikintilerine geldigimde arka tekerlek hemen yalpalamaya başlıyordu
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
çok geçmişler olsun .Bende eldivensiz olsaydım kazada şu anda elimde et yoktu zira elim motor ve asfalt arasında kalarak sürüklendi ama allahtan full korumaydım eldivenlerim kayak eldivenleri bile olsa hayatımı kurtardı,sadece elimde bilekte kapsül patlağıyla sıyırdım.
Millet bana bu sıcakta full korumayım die atkını unutmuşun deip biyeri ile gülsede umurum deil.Önce sağlık.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
kardes ucuz atlatmissin diyeyim artik.. buyuk gecmis olsun... anne sozunden cikma bazen bende dinlemiyorum ve hep boyle siyiriyoruz...
 

OKD

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
161
Geçmiş olsun. Herhalde motosikletin en önemli parçası yer tutunan dolayısı ile hayata tutunan lastikleri. Kullandığın lastiklerin marka ve biliyorsan modelini söyleyebilir misin?
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
Millet bana bu sıcakta full korumayım die atkını unutmuşun deip biyeri ile gülsede umurum deil.Önce sağlık.

kesinlikle katılıyorum bana da diyolar bazı Düşünmeyi bilmeyen canlılar Bu mont giyilir mi bu sıcakta, Yanmıyomusun sen, Hayırdır Erciyese mi... ZATEN SİZ AKILLISINIZ BİZ BU SICAKTA, BUNLARI GİYİYORUZ,TAKIYORUZ DİYE SALAĞIZ DİMİ? deyince afallıyolar..
race motorla 90'da giderkende aynı zararı görürsün, 100cc CUP da 90'la giderkende aynı zararı görürsün ama ANLATAMIYORUZ BUNU... her zaman tam koruma:cat:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
büyük geçmiş olsun,benzer bir olay rampa aşağıya inerken küçük motorla benimde başıma gelmişti,korumalarım sayesinde 5-6 m kaydığım halde sorunsuz atlattım.seninde bu kadar ucuz atlatmana sevindim,dilerim son kazan olur bu.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Eksik olmayın ardaşlar :salut:
Geçmiş olsun. Herhalde motosikletin en önemli parçası yer tutunan dolayısı ile hayata tutunan lastikleri. Kullandığın lastiklerin marka ve biliyorsan modelini söyleyebilir misin?

YBR lerin üzerinde orjinal gelen lastikler SAKURA.Hiçkimseye önermiyorum bu lastikleri.:cat:Bu lastiklere kuru havalardada güvenmeyin:pr:
Bide bunu sadece ben söylemiyorum ybr kullananlar hemfikir bu lastiklerin yol tutamayışında:cat:

kesinlikle katılıyorum bana da diyolar bazı Düşünmeyi bilmeyen canlılar Bu mont giyilir mi bu sıcakta, Yanmıyomusun sen, Hayırdır Erciyese mi... ZATEN SİZ AKILLISINIZ BİZ BU SICAKTA, BUNLARI GİYİYORUZ,TAKIYORUZ DİYE SALAĞIZ DİMİ? deyince afallıyolar..
race motorla 90'da giderkende aynı zararı görürsün, 100cc CUP da 90'la giderkende aynı zararı görürsün ama ANLATAMIYORUZ BUNU... her zaman tam koruma:cat:
çok geçmişler olsun .Bende eldivensiz olsaydım kazada şu anda elimde et yoktu zira elim motor ve asfalt arasında kalarak sürüklendi ama allahtan full korumaydım eldivenlerim kayak eldivenleri bile olsa hayatımı kurtardı,sadece elimde bilekte kapsül patlağıyla sıyırdım.
Millet bana bu sıcakta full korumayım die atkını unutmuşun deip biyeri ile gülsede umurum deil.Önce sağlık.

Ben kaskımı alınca arkdaşımda bana "o kadar para verlirmi olm ya ,senin sürdüğün motor ne ki" demişti.Ama o kask hayatımı kurtardı:wiinkk:

PHAETONW12

En kötü kazalarımız böyle olsun virajlara dikkat etmek lazım

kardes ucuz atlatmissin diyeyim artik.. buyuk gecmis olsun... anne sozunden cikma bazen bende dinlemiyorum ve hep boyle siyiriyoruz...

Bide kazanın 2 dakka öncesinde annem aramıştı.Ben çocukmuyum diye terslemiştim:pr::pr::pr::pr::pr:
Demekkili yaş kaç olursa olsun hala küçük çocukalarıyız onların:pale:
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
35
Cok gecmıs oLsun arkdasım inşaLLah bu sana Bana Ve bi çok arkadasımıza ders oLur Ve ona gore hareket ederiz!!!
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun :pale: bakkala bile gitsek hep diyorum tam kuşam lütfen :rendeer:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
geçmiş olsun arkadaşım , insan motordan düştüğünde ilk eli yere temas ediyor . çok kötü gerçekten. ben 10 km hızla giderken düştüğümde elim mahvolmuştu. tam koruma olmadan motora binmemek lazım ...
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
30
geçmiş olsun allah beterinden saklasın...evet her zaman ne olursa olsun full koruma
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun dostum
allah seni sevdiklerine bağışlamış umarım bundan sora full korumasız yola çıkmazsın yağmurda daha yavaş kullanmak lazım lütfen dikkatli olalım
 
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
279
Fadıl kardeşim benim çok çok geçmiş olsun öncelikle :(:(:(:(:(:(:( daha şimdi öğrendim kaza yaptığını.:(:(:(:(:(:(:(:(

Senle şöle kaydık yok böle kaydık diye konuşurken demek lanet şey oldu. İnan çok üzüldüm. Ama sende önemli bi şey olmaması çok çok önemli. İnan ilk iş senle bu lastikleri değiştirecez.

Yanlız neden ailenden saklıyorsunki kardeşim allah korusun daha çnemli bi şeylerde olabilrdi sende neticede kaza bu. Ailen motor kullandığının bilyor bu tarz şeyler olmasını normal karşılayacaklardır.

Tekrar çok çok geçmiş olsun benim yapabileceğim bi şeyler olursa lütfen beni ara elimden geldiğince yardımcı olurum. Aslında o kaza anında bile arasan koşa koşa gelirdim valla.

Neyse kendine çok iyi bakmayı ihmal etme sakın. Sen bize lazımsın. İyi haberlerini bekliyorum.:cat:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Geçmiş olsun.. :rendeer:

spacer.gif
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
Ben kaskımı alınca arkdaşımda bana "o kadar para verlirmi olm ya ,senin sürdüğün motor ne ki" demişti.Ama o kask hayatımı kurtardı:wiinkk:

Bende caddebostan sahilde bi cafe ye gitmiştim full koruma geçen yaz,garson geldi kaç cc dedi 150 diince ay bende bu kadar korumaya bişi var sandım dedi.
Bende kaza cc ye göre gelmez senin bu kafan için garsonluk ağır meslek demiştim:queen:
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
geçmiş olsun dostum. Koruma cokonemlı ama ıste aman ne olacak uğrasmıyım sımdı fılan yapıyoz. Ne olursada zaten bosverınce oluyo..
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
fortinosklamus,yeschim,SilentScream,corci,alper_tim,mostwanted_57,voldemort
Motorunuz dert görmesin:cat:
hayaletfilo
Çooooooooook sağol Evren abicimm inceliğin için:rendeer:Valla o esnada bizimkilere nasıl söylerim diye düşünmekten başka birşey aklıma gelmemişti:)
voldemort
Bize birşey olmacakmış gibi yaşıyoruz :pr:
bonnie&clide
Böyle şeyler söyleyenler cahilliklerinin farkında olmadıklarından konuşuyor o garsonun bunu anlaması için düşük ccli bi motorda 1oo km ile giderken düşüp korumasız bir şekilde sürüklenmesi lazım ki işin ciddiyetini kavrasın :) :cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst