Kawasaki Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
istedim çizikler var yaklaşık 10 cm kadar çok derin değil başka bişeyi yok gibi. Orjinal egzoz vs hiç bir orjinal parçasıda yok sordum onuda aldığım kişi vermedi dedi.İnstagramdan buldum arkadaşı motoru ayın 5de almış 9unda ilana koymuş kafamızda deli sorular :mrgreen: :silent::silent::silent:

Yakından bakmak lazım gibi. Çizik için de parça fiyatından mütevellit belki boya yapılabilir oralara
 
Katılım
12 Eyl 2016
Mesajlar
132
Arkadaşlar 6 7 bin km civarı scooter deneyimim var bu yazın ninja 300 almayı planlıyorum hız yapmayı sevmem hiç ama şekli şemali sesi güzel olsun benim için yeterli. Vitesli motoru sürücü kursunda sürdüm de kuba vermişlerdi orda kawasaki ile aynı değildir tabi.

Bu motoru alsam şimdi ben öğrenmek için bi kaç hafta mahalle aralarında sürüp (bizim buralarda mahalle araları boş ve geniş) sonra trafiğe çıksam bu motor fazla gelir mi bana. Skuter aldım öğrenip satarım diye de çok sıkılıyorum sürerken. Kendimi kurye gibi hissediyorum insanlara göstermeye falan çekiniyorum motoru.
 
Katılım
15 May 2017
Mesajlar
20
Arkadaşlar merhaba ben de 2015 30.yıl bir tane almak istiyorum. Açıkçası naked alacaktım ama bunu görünce deli oldum :D ABS + Slippery Clutch olayı da çok önemli benim için acemiyim daha.
Sizin söyleyeceğiniz motorun eksileri vs. nelerdir acaba ? Kullanıcıların görüşünü almak isterim
DN. Boy :190 :)
 
Katılım
15 May 2017
Mesajlar
20
Evet arkadaşlar bu hafta alıyorum motoru satıcıyla anlaştık :) Aletin üstüne oturunca aldığım keyfi başka hiç bir motorda bulamadım :)
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Arkadaşlar 6 7 bin km civarı scooter deneyimim var bu yazın ninja 300 almayı planlıyorum hız yapmayı sevmem hiç ama şekli şemali sesi güzel olsun benim için yeterli. Vitesli motoru sürücü kursunda sürdüm de kuba vermişlerdi orda kawasaki ile aynı değildir tabi.

Bu motoru alsam şimdi ben öğrenmek için bi kaç hafta mahalle aralarında sürüp (bizim buralarda mahalle araları boş ve geniş) sonra trafiğe çıksam bu motor fazla gelir mi bana. Skuter aldım öğrenip satarım diye de çok sıkılıyorum sürerken. Kendimi kurye gibi hissediyorum insanlara göstermeye falan çekiniyorum motoru.

Giriş seviyesi bir eğitim alsan sonrasında motoru daha rahat benimsersin diye düşünüyorum. Ama çok dikkat etmelisin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------

Evet arkadaşlar bu hafta alıyorum motoru satıcıyla anlaştık :) Aletin üstüne oturunca aldığım keyfi başka hiç bir motorda bulamadım :)

Hayırlı olsun inşallah, doğru bir tercih olmuş...
 
Katılım
22 May 2017
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba ben de 2015 30.yıl bir tane almak istiyorum. Açıkçası naked alacaktım ama bunu görünce deli oldum :D ABS + Slippery Clutch olayı da çok önemli benim için acemiyim daha.
Sizin söyleyeceğiniz motorun eksileri vs. nelerdir acaba ? Kullanıcıların görüşünü almak isterim
DN. Boy :190 :)

öncelikle bu motorun eksileri kişiden kişiye fark edebilir. yani siz kullandıkca fark edeceksiniz, mesela yakıt tüketimi olsun, amortisörlerin abartılacak derecede olmasa bir nebze sertliği olması gibi bazı kullancıların şikayetleri var ama artıları eksilerinden daha fazla olduğunu düşündüğüm için ufak tefek eksilerine takılmadım ben şahsen. severek aldım, severek kullanıyorum.

bu arada bende 182 boyundayım ve motorun üstünde bazen kaba göründüğünümü düşünüyorum sanki biraz alçak gibi ama motorun o büyük deposunun üstüne yatınca görüntü daha da güzelleşiyor. 190 boyunda birinde nasıl durur bilemedim şimdi :D şimdiden bol şans
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Ben size söyleyim dikkat etmezseniz eğer, vites değiştirmede sıkıntı çekeceksiniz. Ve ileride biraz yan oturmaya kadar gidebilir bu durum.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
önceki lastik rosso idi
bu lastikten memnunum ama rossoya güvendiğim kadar güvenemedim daha
salma bırakma yapmadı hiç parlak asfalt harici
 
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
556
2.4 litre yağ alır.

Merhaba arkadaşlar,

2,4 litre yağ, motor komple revize edildiğinde konuluyor.

2,2 litre yağ filtre değişiminde.

2 litre yağ filtre değişmediği zaman konulur şeklinde doğrudur.


Yağ seviye göstergesinden ayrıca seviye kontrolü yapılır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:27 ----------


Selam KmlTkn,

Bende EBC HH serisi almıştım.

Bu carbon serisini ilk defa görüyorum. Fren hissiyatı nasıl oldu? Biraz mukayese edebilir misin?
 
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
556
Motosikletimi 10 bin km de Ankara'dan satın aldım.

Satan arkadaş bakımların yapıldığını söyledi, zaten hava filtresi K&N marka imiş üzün süre bakım da gerektirmiyormuş.

Neyse fazla üzerine düşmedim kontrol de etmedim. İstanbul'da yağ ve yağ filtresini değiştim devam ettim.

Bugünlerde (16.700km) hava filtresini temizleyim diye K&N temizleme solüsyonu bakıyordum bir yandan da ucuz olsun diye bunu temizleyecek servis arayışındayım.

20-30 liraya temizlense bana en az daha bir 10 bin km giderdi.

Neyse Kawasaki yetkili servis listesinden ilk MOTOTRIPLE aradım. Temizler misiniz diye sordum, evet dediler.

Ücretini sordum, 150 lira demez mi:santa:

Ya bunun nesi tutuyor o para? Sökmesi-takması çok basit dedim.

"abi temizlemesi, takması, sıkması ve kontrol vs." diye geçiştirdi.

Teşekkür ettim kapadım!

Ya sanki biz malız bilmiyoruz sökmesi - takması nasıl.

10 defa ya yetecek solüsyon ve yağı 120 liraya satılıyor. Bir temizliği 30 liraya yapsan az mı??? Sökmesi takması nedir ki?

Müşteriyi memnun edersin, ayağımız alışır ve belki başka bakıma -değişime geliriz . Ama şimdi nah giderim!!!

İndim motorun yanına bir alyan anahtar ve birde tornavida ile 3 dakika da söktüm.

Ama şaşırmadım hava filtresi standart:p ve leş gibi idi. Keşke daha önce bakaydım:pr:

Bir güzel yeni bir sünger kestim ve taktım.

Sonuç 10-15 dakika işçilik ve beni en az 5 bin km idare edecek bir bakım!

ldMW9B.jpg


V0kM6y.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Lastiklere ısınmaya başlamışsınız. Motosiklete zaten alıştınız demeyim ondan bir parça gibi oldunuz :)

Yurdumun bakımlı motosiklet ilanları işte hocam :)
Hepsi tamam, en iyisiyle degiştirilmiştir klasik :)
Hayırlı olsun ghost güle güle kullan inşallah...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst