Motosikletimi 10 bin km de Ankara'dan satın aldım.
Satan arkadaş bakımların yapıldığını söyledi, zaten hava filtresi K&N marka imiş üzün süre bakım da gerektirmiyormuş.
Neyse fazla üzerine düşmedim kontrol de etmedim. İstanbul'da yağ ve yağ filtresini değiştim devam ettim.
Bugünlerde (16.700km) hava filtresini temizleyim diye K&N temizleme solüsyonu bakıyordum bir yandan da ucuz olsun diye bunu temizleyecek servis arayışındayım.
20-30 liraya temizlense bana en az daha bir 10 bin km giderdi.
Neyse Kawasaki yetkili servis listesinden ilk MOTOTRIPLE aradım. Temizler misiniz diye sordum, evet dediler.
Ücretini sordum, 150 lira demez mi:santa:
Ya bunun nesi tutuyor o para? Sökmesi-takması çok basit dedim.
"abi temizlemesi, takması, sıkması ve kontrol vs." diye geçiştirdi.
Teşekkür ettim kapadım!
Ya sanki biz malız bilmiyoruz sökmesi - takması nasıl.
10 defa ya yetecek solüsyon ve yağı 120 liraya satılıyor. Bir temizliği 30 liraya yapsan az mı??? Sökmesi takması nedir ki?
Müşteriyi memnun edersin, ayağımız alışır ve belki başka bakıma -değişime geliriz . Ama şimdi nah giderim!!!
İndim motorun yanına bir alyan anahtar ve birde tornavida ile 3 dakika da söktüm.
Ama şaşırmadım hava filtresi standart

ve leş gibi idi. Keşke daha önce bakaydım

r:
Bir güzel yeni bir sünger kestim ve taktım.
Sonuç 10-15 dakika işçilik ve beni en az 5 bin km idare edecek bir bakım!