Kawasaki Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 May 2017
Mesajlar
20
Malesef alacağım motorun sahibinin de satması gerektiğinden motoru kaçırdık :(

Evet arkadaşlar 2015 ABSli fazla km yapmamış sorunsuz bir Ninja300 arıyorum.
Bu arada bir sorum olacak monokapak yapılmış bir 300 ün eski selesi vs. takılıyor mu tekrardan sorunsuzca ?
 
Katılım
11 Haz 2017
Mesajlar
4
Merhabalar, ben de bir ninja 300 almayı düşünüyorum, uzun süredir forumu takip ediyorum ve burası sayesinde acemilik süreci daha rahat geçiyor, bu sebeple tüm bilgi veren arkadaşlara teşekkürler. Kafama takılan birkaç soruyu sormak istedim. 2. el ninja 300 almak istiyorum, bir arkadaşım vasıtası ile bir tane buldum, abs'li 7600 km de dışarıdan hiç bir problemi yok gibi duruyor. Aklımdaki sorular ise şu yönde, fiyat olarak en son 20000 tl istiyor, sizce bu fiyat mantık lı mıdır? Bir de almadan önce mutlaka expertiz yaptırmak istedim, oda hemen kabul etti, daha önce hiç ikinci el motosiklet almadığım için, expertiz de motor temiz çıkarsa gönül rahatlığıyla binilir mi yoksa yine de belli olmaz gibi mi yaklaşmak lazım. Yani herşeyi anlayabiliyorlar mı expertiz esnasında? Son olarak motorda yapma bir egzos var orjinaliyle alacağım ben ama bu ünlü markalardan olmayan yapma egzosu expertiz öncesi orjinalini takalım dedi motorun sahibi, bu egzoslar motora zarar veriyor mu sormak istedim.. Müsait vaktiniz olurda cevaplayabilirseniz çok sevinirim. Herkese şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
O egsoz ile expertize götür
Ekspertiz isi sürpriz yumurta gibi
Bana deposu delik ktm duke gelmişti expertizden ücretsiz hallettiler
Yaptirdigin yere dikkat et

Expertizden temiz çıkarsa kafan biraz daha rahat olabilir sonuçta bilen biri bakmış olacak.

Hayırlısı olsun.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
46bin bakımına çarşamba gireceğim
kaplin lastiği değişecek
yag filtre degişecek
52bine kadar boyle devam
sonrasında bujiler tekrardan iridyumla değişecek
amortisor yagı degısecek
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
zincir dişli değişimi 475 tl
lastik değişimi duruma göre değişir
yağı kendim götürüyorum 80 tl castrol 10 50 racing power 1
filtre 50 tl
işçilik 50-150 tl arası değişir
kaplin lastiği 245 tl
fren balataları marka modele göre değişir
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
46bin bakımına çarşamba gireceğim
kaplin lastiği değişecek
yag filtre degişecek
52bine kadar boyle devam
sonrasında bujiler tekrardan iridyumla değişecek
amortisor yagı degısecek



Hey maşallah ! :thumleft:
Artık işe motorlamı gidiyorsun volkan yoksa sadece gezme tozmamı bu ?
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Eşimin is yerine gidiyorum haftada min 4 kere
Git gel 80 km yapıyor abi.
İse de gidebilsem keşke. Takım elbise bozuyor isi.
Seni 2ye katlamış olabilirim :)
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Eşimin is yerine gidiyorum haftada min 4 kere
Git gel 80 km yapıyor abi.
İse de gidebilsem keşke. Takım elbise bozuyor isi.
Seni 2ye katlamış olabilirim :)

:cherry: 30 bini geçeli cok oldu ama, kilometre ilerlemiyor. Kilo aldığımdan beri, daha az biniyorum. Bu aralar bisiklete daha cok biniyorum :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Bisiklet yüzme anlatıyordun bir şeyler abi
İsler istediğin gibi gitmedi heralde :D

Ver bir an önce de pistlere dön. Kilodan motor gitmiyormuş gibi gelir adama
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Basarili lastik. 15 k gider

Mitas sport force seçenekler arasında olabilir kullanıyorum tavsiye ederim
 
Katılım
22 Tem 2017
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba. Bende ninja 300 alma Arefe'sindeyim. Konya'da bu motorsiklet i kullanan arkadaşlar mevcut ise tanışıp motorsiklet i yakından görüp incelemek isterim. Hem tanışmış çay kahve muhabbet etmiş oluruz hemde bende bilgi sahibi olmuş olurum. Yardımcı olabilecek bir arkadaş varsa şimdiden çok teşekkür ederim.
 
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
556
zincir dişli değişimi 475 tl
lastik değişimi duruma göre değişir
yağı kendim götürüyorum 80 tl castrol 10 50 racing power 1
filtre 50 tl
işçilik 50-150 tl arası değişir
kaplin lastiği 245 tl
fren balataları marka modele göre değişir


Merhaba brooklynnn,

Kaplin lastiği neden değişiyor? Şikayetin neydi?

Kolay kolay bozulacak bir parça değil çünkü ki hele 50 bin km de hiç değil.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
selam
acık konusmak gerekirse neden degıstıgı hakkında fıkrım yok
gkn motora gıttıgımde zıncırın durus seklınden kaynaklı arka dıslıye bıraz guc uyguladı
cok hafıf oynama vardı
zıncır de hafıf ustten salık gıbı durunca degısırse ıyı olur dedı
degıstırdım

eskısıne baktım cok da eskı ya da yıpranmıs gıbı degıldı
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
Arkadaşlar 300 sattım 636 alıyorum fotoları koyarım iyi forumlar oturuşu çok rahatsız geldi yalnız:)))

ben de 2 3 yıl içinde 636 düşünüyorum fakat kullanan tüm arkadaşlarım oturuş pozisyonunun rahatsız olduğunu ve uzun yolda (200km üzeri) yoracağını söylüyor. nacizane göbek de var :salut: sanırım pek doğru bir seçim değil. uzun yol yaparsanız yorumlar mısınız bir ara...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst