- Katılım
- 31 Eki 2013
- Mesajlar
- 556
selam
acık konusmak gerekirse neden degıstıgı hakkında fıkrım yok
gkn motora gıttıgımde zıncırın durus seklınden kaynaklı arka dıslıye bıraz guc uyguladı
cok hafıf oynama vardı
zıncır de hafıf ustten salık gıbı durunca degısırse ıyı olur dedı
degıstırdım
eskısıne baktım cok da eskı ya da yıpranmıs gıbı degıldı
Gökhan yanlış yönlendirmiş ve tahmin ettiğim gibi boşuna değişmiş.Belli bir miktar esneme olması lazım zaten ondan kauçuk kaplin kullanılıyor.
Yoksa her ileri- geri güç dişliye ve zincire binerdi.
Yırtık kopuk parçalar olmadıktan sonra ömrü çok uzundur. Salık zincir uzamış zincir demektir.Gerilir düzelir ancak farklı noktalarda gerginlik uzunluk farkları var ise değişir.
Bazen biraz yapılanı soruşturmak açıklama istemek gerekir...
