Kawasaki Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
556
selam
acık konusmak gerekirse neden degıstıgı hakkında fıkrım yok
gkn motora gıttıgımde zıncırın durus seklınden kaynaklı arka dıslıye bıraz guc uyguladı
cok hafıf oynama vardı
zıncır de hafıf ustten salık gıbı durunca degısırse ıyı olur dedı
degıstırdım

eskısıne baktım cok da eskı ya da yıpranmıs gıbı degıldı


Gökhan yanlış yönlendirmiş ve tahmin ettiğim gibi boşuna değişmiş.Belli bir miktar esneme olması lazım zaten ondan kauçuk kaplin kullanılıyor.
Yoksa her ileri- geri güç dişliye ve zincire binerdi.

Yırtık kopuk parçalar olmadıktan sonra ömrü çok uzundur. Salık zincir uzamış zincir demektir.Gerilir düzelir ancak farklı noktalarda gerginlik uzunluk farkları var ise değişir.

Bazen biraz yapılanı soruşturmak açıklama istemek gerekir...
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Maşallah diyelim :)

2013 Cbr 250 ile 0'dan 45k'ya gelen bir arkadaşım var (xcom isimli üye) sürece tamamiyle ben de şahit oldum.Seceresini foruma yazmıştı. Periyodik bakımlar dışında bir kez statör yaktı, bir kez gidon rulmanı değişti benim bildiğim. 30binlerdeyken ben de sürdüm, sıfır makineden farkı yoktu. Sen de fotoğrafla beraber periyodik değişim dışında yaptığın bakımları yazabilir misin ?

7-8 binde zincir, 15 binde debriyaj balatası değişen ilanları görünce üzülüyorum.

Motorunuzun kıymetini bildiğiniz için ikinize de tebrikler, nice vukuatsız binlerce kmler.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
kutlayalım abi
gelirim mertere bi cay kahve kutlarız :)

rutin bakımlar harici ekstra bir sey yapılmadı
vaktinde hidrolikler lastikler zincirler değişti
yag degisimini kitapcıgında dediği gibi 6 binde 1 yaptım
tam sentetik kullandım
 
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
556
Merhaba arkadaşlar,

20 bin km de artık zincir beni değiştir diye can çekişiyordu.

Dün ön arka dişli ve zinciri değiştim. RK markasını tercih ettim. N11 den 455 liraya seti ve 25 liraya zincir sökme takma takımını satın aldım.

2 saate hepsi bitti. Sonuç harika!

Sessiz ve kaymak gibi sürüş. Bir 15-20 bin km daha gideriz inşallah.

8dvG1W.jpg

DdbLJm.jpg

YNL1bE.jpg

mkyVLZ.jpg
 
Katılım
22 Şub 2017
Mesajlar
3
Merhabalar, İstanbul’dan ninja300’e arka sele arıyoruz arkadaşlar varmı yardımcı olabilecek birileri ?
 
Katılım
10 Ağu 2014
Mesajlar
8
Merhaba arkadaslar bende aranıza yeni katıldım 2014 model 20 binde kawasaki ninja 300 aldım 1 haftadır bende bakalım suanlık iyi gibiyiz kawasaki candır ✌🏿✌🏿✌🏿
 
Katılım
25 Eki 2017
Mesajlar
1
Selamlar herkese, Ninja 300 2016 modeli için dijital gösterge ekranı kendi kendine mil olarak değişti bunu km olarak nasıl değiştireceğiz bilen var mı? kitapçıktan baktım ama yapmadım. Teşekkürler
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Selamlar herkese, Ninja 300 2016 modeli için dijital gösterge ekranı kendi kendine mil olarak değişti bunu km olarak nasıl değiştireceğiz bilen var mı? kitapçıktan baktım ama yapmadım. Teşekkürler

Bugüne kadar toplam kaç km yaptığını gösteren ekrana gel. Daha sonra SOL düğmeye basarken SAĞ düğmeye bas değişiklik gerçekleşicek.

vJpMZr.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2015
Mesajlar
205
Selamlar,

Bende sonunda bizde ninja(cı) oldum ve aranıza katıldım. :)

Eyyj2B.jpg


Farları değişmeyi düşünüyorum. Ne önerirsiniz?

Birde yağ,zincir,fren balatası değişimlerini kendim yapmak istiyorum. Hangi soketleri almam gerekiyor acaba? Birde arka shock 'u ayarlamak için soketi nerden bulabilirim?
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Arka ayarlaması için avadanliktan hilal şeklinde anahtar çıkması lazim
Camurlugu sökerek seri bicimde ayarlayabilirsin. Benim 6. Kademede

Farlara led tavsiye ederim bende beyaz ışık var yanınca led ile değişim yapacağım

Kolay gelsin hayırlı olsun
 
Katılım
8 Ağu 2015
Mesajlar
205
Gökhan yanlış yönlendirmiş ve tahmin ettiğim gibi boşuna değişmiş.Belli bir miktar esneme olması lazım zaten ondan kauçuk kaplin kullanılıyor.
Yoksa her ileri- geri güç dişliye ve zincire binerdi.

Yırtık kopuk parçalar olmadıktan sonra ömrü çok uzundur. Salık zincir uzamış zincir demektir.Gerilir düzelir ancak farklı noktalarda gerginlik uzunluk farkları var ise değişir.

Bazen biraz yapılanı soruşturmak açıklama istemek gerekir...

Perşembe Bursa'dan motoru alıp, Ankara'ya getirirken yaklaşık bir 200-300km sonra zincirden ses gelmeye başlamıştı. Bende temizlik ve yağlama yapıldıktan sonra düzelir diye çok şey yapmamıştım. Ankara'ya döndüğümde ertesi gün biraz sürüşe çıktım. Motor biraz hızlanmaya başladığında kendini ileri geri atmaya başladı sanki böyle arka taraf yalpalıyor gibi oluyordu. Eve döndüm zincire baktım servis kitapçığında internette gevşeklik oranı en fazla 2cm ila 3cm olabilir denmiş benim ki 5.5cm kadardı. Dün'de işten sonra ustama götürdüm gerdireyim diye. Zinciri gerdi padoktayken lastiği çevirip kontrol ederken zinciri, zincir bir bölüme geliyor gerginleşiyor, gerginleştirme yapılmasına rağmen bir bölümde kendini gene salıyor. Zinciri temizleyip baktı artık bu zincir gitmiş dedi ve mecburen değiştik. Haliyle zincir değişince motor kendine geldi ve herhangi bir sıkıntı kalmadı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst