GP500-1st, 20 yaşındayım hocam, sakinim ama tecrübesizim işte ilk başlarda ben açıkcası ben motoru almışken bir kere alayım, hem öğrenebileyim hem de öğrendikten sonra da bana yeten keyif alacağım tarzda bir motor olmasını istediğimden bu modele yönelmiştim, fakat kawasakinin yedek parça fiyatlarının yüksek olması beni caydırdı. Her ne kadar bu motora içim gitse de pulsar 200ns alıcam ve en az 1 yıl kullanmayı düşünüyorum. 1 yıl boyunca bu konu altında yorumlarınızı ve motor hakkındaki paylaşımlarınızı takip etmeye devam Samimi yorumunuz için teşekkürler :cat:
07mehmet07, Ağırlığı akan trafikte dert olcağını bende zannetmiyorum lakin trafikte düşük hızda hele ki yokuşlarda kalkar ederken naparım ne ederim diye kafamı kurcalıyordu. Tecrübe olmayınca stres ekleniyor kafan stresle doluyken trafik daha da riskli hale geliyor insan için. Yan yatırcaz grenaja motora bişi olcak diye strese girmemek kendimi rahatlatmak adına pulsar 200ns almaya karar verdim. Samimi yorumunuz için teşekkürler :cat:
07mehmet07, Ağırlığı akan trafikte dert olcağını bende zannetmiyorum lakin trafikte düşük hızda hele ki yokuşlarda kalkar ederken naparım ne ederim diye kafamı kurcalıyordu. Tecrübe olmayınca stres ekleniyor kafan stresle doluyken trafik daha da riskli hale geliyor insan için. Yan yatırcaz grenaja motora bişi olcak diye strese girmemek kendimi rahatlatmak adına pulsar 200ns almaya karar verdim. Samimi yorumunuz için teşekkürler :cat:


