- Katılım
- 30 Haz 2011
- Mesajlar
- 2,819
Ben de onu düşünüyorum. Geçen akşam hyoda tiger gördüm gürül gürül geldiği gittiği belli. Öyle bir şey lazım. Eşek karpuz kabuğu misali
Ben de onu düşünüyorum. Geçen akşam hyoda tiger gördüm gürül gürül geldiği gittiği belli. Öyle bir şey lazım. Eşek karpuz kabuğu misali
Bugün kapora verdim
Haftaya gelecek olanlardan 1 tanesini ayirttim
Special edition+abs modelini aldım
100 Euro indirim yapıyorlar
Pazarlık tam yapamadım, sizler kaça aldınız ?
Plaka masrafları ne tutuyor, zmoto masraflar icin 700tl dedi
Kendiniz yaparsanız uyguna gelir dedi
Bir çok arkadaşa 200euro indirim yapmışlar bunu kendilerine söyledim ve aynı malı aynı fiyata almak istediğimi bildirdim.
150euro yapabiliriz demişler, ben de kaporamı iade edin dedim, müşteri memnuniyeti, müşteri sadakati denen bir olay var.
Hadi haberim olmasa neyse ama haberim olmuş ve rica etmişim, kaldı ki, takozu, montu, kaskı en az 2000-3000TL daha oradan ekipman alacaktım.
Bugün sinirle kaporamı iade etmelerini söyledim. Yarın hesabıma geri yatıracaklar.
Hondaya bir daha döndüm haftaya Çarşamba burada dediler, Kawa'da çarşmba burda, neyse 1 hafta daha bekleyip, cebime paramı koyup öyle gideceğim.
Iyıce sıkıldım 2 aydır beklıyourm
eğer sadece 50 euro içinse yazık etmişsiniz. ha eğer honda hala aklınızın bir kenarında ağır basıyorduysa, iyi etmişsiniz.
hayırlısı olsun diyelim.
Banada 100 euro indirim yaptılar sözdeBir çok arkadaşa 200euro indirim yapmışlar bunu kendilerine söyledim ve aynı malı aynı fiyata almak istediğimi bildirdim.
150euro yapabiliriz demişler, ben de kaporamı iade edin dedim, müşteri memnuniyeti, müşteri sadakati denen bir olay var.
Hadi haberim olmasa neyse ama haberim olmuş ve rica etmişim, kaldı ki, takozu, montu, kaskı en az 2000-3000TL daha oradan ekipman alacaktım.
Bugün sinirle kaporamı iade etmelerini söyledim. Yarın hesabıma geri yatıracaklar.
Hondaya bir daha döndüm haftaya Çarşamba burada dediler, Kawa'da çarşmba burda, neyse 1 hafta daha bekleyip, cebime paramı koyup öyle gideceğim.
Iyıce sıkıldım 2 aydır beklıyourm
Banada 100 euro indirim yaptılar sözdeNe istediğini bilerek gittiğinde indirim yapmıyorlar muhtemelen. Çalışanlar uyanık tipler, şimdi Yaz ayları tabi, herkes motor alma binme derdinde. Müşteri bol olduğu için şımarıyorlar. Bende senin gibi beklemedeyim hadi hayırlısı bu hafta geçicek elimize inşallah.
Beyler lastiği direkt olarakmı değiştirsem yoksa bu yazı o lastiklemi geçirsem ne kadar fark ediyor lastik, özelikle acemi bir sürücü içinlastik ne öneriyorsunuz. ?
Bizim motorlar için internetten çok video izledim m4 dışında bütün egzostlar tırt, m4'da yanlış bilmiyorsam komple set halinde satılıyor fiyatıda 1750tl'cik gibi birşey, bir de ilginçtir hyo'nun egzostla verdiği sesi hiçbir çift silindirli motor veremiyor
Arkadaşlar ödememi yaptım yarında motoru kartalda serviste görmeye gideceğimruhsat işleride haftaya salı gibi bitecek inşallah. orjinal koruma takozu taktırıyorum birde lastik olarak "Pirelli Diablo Rosso II" aldım onlarıda taktıracağım. Sizlere sormak istediğim hangi kaskları kullanıyorsunuz. Renk model marka yazarsanız sevinirim. Belki gözümden kaçan bir ürün vardır. Kaliteli kaskları inceledim Arai ve SHOEI motorun rengine (special edition) uyum sağlayacak bir kask göremedim. Bu durumda düz siyah almaktan başka çare yok gibi ? aynı şekilde mont olarakda aynı sıkıntıyı yaşıyorum hasanpaşada bir sürü mağaza gezdim pek kawasaki yeşiline gidecek renk tonları yok gibi özellikle yazlık ürünlerde. Ürün tavsiyesi yaparsanız çok memnun olurum.
Arkadaşlar ödememi yaptım yarında motoru kartalda serviste görmeye gideceğimruhsat işleride haftaya salı gibi bitecek inşallah. orjinal koruma takozu taktırıyorum birde lastik olarak "Pirelli Diablo Rosso II" aldım onlarıda taktıracağım. Sizlere sormak istediğim hangi kaskları kullanıyorsunuz. Renk model marka yazarsanız sevinirim. Belki gözümden kaçan bir ürün vardır. Kaliteli kaskları inceledim Arai ve SHOEI motorun rengine (special edition) uyum sağlayacak bir kask göremedim. Bu durumda düz siyah almaktan başka çare yok gibi ? aynı şekilde mont olarakda aynı sıkıntıyı yaşıyorum hasanpaşada bir sürü mağaza gezdim pek kawasaki yeşiline gidecek renk tonları yok gibi özellikle yazlık ürünlerde. Ürün tavsiyesi yaparsanız çok memnun olurum.
Öncelikle hayırlı olsun.
Kask için öneri isterseniz
lastik ve koruma takozunun fiyatını da yazarsanız seviniriz.
Bir de arka lastik 160/60/17 mi?
hayırlı olsun.
motorlarımız -abs hariç- birebir aynı olacak yaptıklarınız sonucu![]()
Dün motoru serviste ilk kez çalıştırdıklarında çıkan ses benide benden aldıYarın bineceğim diye şimdiden heyecanlıyım
Teşekkür ederim öneriler içinde sağol.
Arka lastik 140/70R17 66H
Lastik fiyatı : 750 tl + 20 kargo (izmirden aldım motolastik.com gelen lastikler yeni şubat 2014 üretimi.siparişten bir gün sonra elime geçti.)
Orjinal takoz 270 euro fakat motora tam uyumlu kaliteli bir ürün.
birde ben vistes göstergesi aldım zmotonun kendisinden 415 tl
Renk model marka yazarsanız sevinirim. Belki gözümden kaçan bir ürün vardır. Kaliteli kaskları inceledim Arai ve SHOEI motorun rengine (special edition) uyum sağlayacak bir kask göremedim. Bu durumda düz siyah almaktan başka çare yok gibi ? aynı şekilde mont olarakda aynı sıkıntıyı yaşıyorum hasanpaşada bir sürü mağaza gezdim pek kawasaki yeşiline gidecek renk tonları yok gibi özellikle yazlık ürünlerde. Ürün tavsiyesi yaparsanız çok memnun olurum.
Arkadaşlar ödememi yaptım yarında motoru kartalda serviste görmeye gideceğimruhsat işleride haftaya salı gibi bitecek inşallah. orjinal koruma takozu taktırıyorum birde lastik olarak "Pirelli Diablo Rosso II" aldım onlarıda taktıracağım. Sizlere sormak istediğim hangi kaskları kullanıyorsunuz. Renk model marka yazarsanız sevinirim. Belki gözümden kaçan bir ürün vardır. Kaliteli kaskları inceledim Arai ve SHOEI motorun rengine (special edition) uyum sağlayacak bir kask göremedim. Bu durumda düz siyah almaktan başka çare yok gibi ? aynı şekilde mont olarakda aynı sıkıntıyı yaşıyorum hasanpaşada bir sürü mağaza gezdim pek kawasaki yeşiline gidecek renk tonları yok gibi özellikle yazlık ürünlerde. Ürün tavsiyesi yaparsanız çok memnun olurum.
Yarın bineceğim diye şimdiden heyecanlıyım