Kawasaki Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Ben de onu düşünüyorum. Geçen akşam hyoda tiger gördüm gürül gürül geldiği gittiği belli. Öyle bir şey lazım. Eşek karpuz kabuğu misali
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Ben de onu düşünüyorum. Geçen akşam hyoda tiger gördüm gürül gürül geldiği gittiği belli. Öyle bir şey lazım. Eşek karpuz kabuğu misali

Bizim motorlar için internetten çok video izledim m4 dışında bütün egzostlar tırt, m4'da yanlış bilmiyorsam komple set halinde satılıyor fiyatıda 1750tl'cik gibi birşey, bir de ilginçtir hyo'nun egzostla verdiği sesi hiçbir çift silindirli motor veremiyor
 
Katılım
29 Nis 2011
Mesajlar
137
Bugün kapora verdim
Haftaya gelecek olanlardan 1 tanesini ayirttim
Special edition+abs modelini aldım

100 Euro indirim yapıyorlar

Pazarlık tam yapamadım, sizler kaça aldınız ?
Plaka masrafları ne tutuyor, zmoto masraflar icin 700tl dedi
Kendiniz yaparsanız uyguna gelir dedi

Bir çok arkadaşa 200euro indirim yapmışlar bunu kendilerine söyledim ve aynı malı aynı fiyata almak istediğimi bildirdim.
150euro yapabiliriz demişler, ben de kaporamı iade edin dedim, müşteri memnuniyeti, müşteri sadakati denen bir olay var.
Hadi haberim olmasa neyse ama haberim olmuş ve rica etmişim, kaldı ki, takozu, montu, kaskı en az 2000-3000TL daha oradan ekipman alacaktım.
Bugün sinirle kaporamı iade etmelerini söyledim. Yarın hesabıma geri yatıracaklar.
Hondaya bir daha döndüm haftaya Çarşamba burada dediler, Kawa'da çarşmba burda, neyse 1 hafta daha bekleyip, cebime paramı koyup öyle gideceğim.
Iyıce sıkıldım 2 aydır beklıyourm
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
Bir çok arkadaşa 200euro indirim yapmışlar bunu kendilerine söyledim ve aynı malı aynı fiyata almak istediğimi bildirdim.
150euro yapabiliriz demişler, ben de kaporamı iade edin dedim, müşteri memnuniyeti, müşteri sadakati denen bir olay var.
Hadi haberim olmasa neyse ama haberim olmuş ve rica etmişim, kaldı ki, takozu, montu, kaskı en az 2000-3000TL daha oradan ekipman alacaktım.
Bugün sinirle kaporamı iade etmelerini söyledim. Yarın hesabıma geri yatıracaklar.
Hondaya bir daha döndüm haftaya Çarşamba burada dediler, Kawa'da çarşmba burda, neyse 1 hafta daha bekleyip, cebime paramı koyup öyle gideceğim.
Iyıce sıkıldım 2 aydır beklıyourm

eğer sadece 50 euro içinse yazık etmişsiniz. ha eğer honda hala aklınızın bir kenarında ağır basıyorduysa, iyi etmişsiniz.
hayırlısı olsun diyelim.
 
Katılım
29 Nis 2011
Mesajlar
137
eğer sadece 50 euro içinse yazık etmişsiniz. ha eğer honda hala aklınızın bir kenarında ağır basıyorduysa, iyi etmişsiniz.
hayırlısı olsun diyelim.

İlk düşündüğüm Honda 650F'di zaten 2 aydır bekliyorum kaporasını vermiştim. Hala almadım oradan, dün Ninja300'lere de baktım, gerçekten görüntü açısından çok güzel bir motosiklet olmuş, 650F'den daha güzel bence. Benim için tek sıkıntısı 300cc olması, neyse 1 hafta daha beklicem nasılsa ikisi içinde hem ikisini de canlı canlı görüp öyle karar veririm.
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Bir çok arkadaşa 200euro indirim yapmışlar bunu kendilerine söyledim ve aynı malı aynı fiyata almak istediğimi bildirdim.
150euro yapabiliriz demişler, ben de kaporamı iade edin dedim, müşteri memnuniyeti, müşteri sadakati denen bir olay var.
Hadi haberim olmasa neyse ama haberim olmuş ve rica etmişim, kaldı ki, takozu, montu, kaskı en az 2000-3000TL daha oradan ekipman alacaktım.
Bugün sinirle kaporamı iade etmelerini söyledim. Yarın hesabıma geri yatıracaklar.
Hondaya bir daha döndüm haftaya Çarşamba burada dediler, Kawa'da çarşmba burda, neyse 1 hafta daha bekleyip, cebime paramı koyup öyle gideceğim.
Iyıce sıkıldım 2 aydır beklıyourm
Banada 100 euro indirim yaptılar sözde :) Ne istediğini bilerek gittiğinde indirim yapmıyorlar muhtemelen. Çalışanlar uyanık tipler, şimdi Yaz ayları tabi, herkes motor alma binme derdinde. Müşteri bol olduğu için şımarıyorlar. Bende senin gibi beklemedeyim hadi hayırlısı bu hafta geçicek elimize inşallah.

Beyler lastiği direkt olarakmı değiştirsem yoksa bu yazı o lastiklemi geçirsem ne kadar fark ediyor lastik, özelikle acemi bir sürücü için :) lastik ne öneriyorsunuz. ?
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Mademki egzoz üretimleri aynı gidip hangisini istiyorsanız alın tAkın ses olarak aynı zaten ha Adana karpuz ha Trakya karpuz ona buna gidip dinlemeye gerekte yok
 
Katılım
29 Nis 2011
Mesajlar
137
Banada 100 euro indirim yaptılar sözde :) Ne istediğini bilerek gittiğinde indirim yapmıyorlar muhtemelen. Çalışanlar uyanık tipler, şimdi Yaz ayları tabi, herkes motor alma binme derdinde. Müşteri bol olduğu için şımarıyorlar. Bende senin gibi beklemedeyim hadi hayırlısı bu hafta geçicek elimize inşallah.

Beyler lastiği direkt olarakmı değiştirsem yoksa bu yazı o lastiklemi geçirsem ne kadar fark ediyor lastik, özelikle acemi bir sürücü için :) lastik ne öneriyorsunuz. ?

Kardeş ben ipal ettirdim,

SE ABS istiyorsan sadece 1 tane geliyormuş o da benim ayırdığım, bende vazgeçince boşa çıktı Z MOTO'yu ara istersen.
Z-MOTO ertesi gün kaporamı gönderdiğim hesaba iade etmiş, 1000euro almışlardı.

Ben Honda 650F'de son kararımı verdim.
Zaten ilk onlara kapora vermiştim, bu perşembe kısmetse geliyor yavrular :)(
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Bende geçen bayide gördüm fena makine doğru seçim şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
Bizim motorlar için internetten çok video izledim m4 dışında bütün egzostlar tırt, m4'da yanlış bilmiyorsam komple set halinde satılıyor fiyatıda 1750tl'cik gibi birşey, bir de ilginçtir hyo'nun egzostla verdiği sesi hiçbir çift silindirli motor veremiyor

standart m4 1400 küsür lira http://japan.webike.net/products/21645283.html
performans m4 1800 küsür lira http://japan.webike.net/products/21645286.html
şahsi kanaatim ses çıkarmak için o kadar para harcamaya değmez.
bu arada web sitesini tavsiye ederim ben u kilit aldım. çok düzgün çalışıyorlar.
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Arkadaşlar ödememi yaptım yarında motoru kartalda serviste görmeye gideceğim :) ruhsat işleride haftaya salı gibi bitecek inşallah. orjinal koruma takozu taktırıyorum birde lastik olarak "Pirelli Diablo Rosso II" aldım onlarıda taktıracağım. Sizlere sormak istediğim hangi kaskları kullanıyorsunuz. Renk model marka yazarsanız sevinirim. Belki gözümden kaçan bir ürün vardır. Kaliteli kaskları inceledim Arai ve SHOEI motorun rengine (special edition) uyum sağlayacak bir kask göremedim. Bu durumda düz siyah almaktan başka çare yok gibi ? aynı şekilde mont olarakda aynı sıkıntıyı yaşıyorum hasanpaşada bir sürü mağaza gezdim pek kawasaki yeşiline gidecek renk tonları yok gibi özellikle yazlık ürünlerde. Ürün tavsiyesi yaparsanız çok memnun olurum.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Arkadaşlar ödememi yaptım yarında motoru kartalda serviste görmeye gideceğim :) ruhsat işleride haftaya salı gibi bitecek inşallah. orjinal koruma takozu taktırıyorum birde lastik olarak "Pirelli Diablo Rosso II" aldım onlarıda taktıracağım. Sizlere sormak istediğim hangi kaskları kullanıyorsunuz. Renk model marka yazarsanız sevinirim. Belki gözümden kaçan bir ürün vardır. Kaliteli kaskları inceledim Arai ve SHOEI motorun rengine (special edition) uyum sağlayacak bir kask göremedim. Bu durumda düz siyah almaktan başka çare yok gibi ? aynı şekilde mont olarakda aynı sıkıntıyı yaşıyorum hasanpaşada bir sürü mağaza gezdim pek kawasaki yeşiline gidecek renk tonları yok gibi özellikle yazlık ürünlerde. Ürün tavsiyesi yaparsanız çok memnun olurum.

Öncelikle hayırlı olsun.
Kask için öneri isterseniz

http://www.feyizoglu.com/NXR-Isomorph-TC-4-Kapali-Kask_48421.html#0

http://www.mototas.com.tr/urunlistele.aspx?id=7449&m=45&g=598&o=82&s=1339

http://www.mototas.com.tr/urunlistele.aspx?id=7014&m=45&g=598&o=82&s=1339

lastik ve koruma takozunun fiyatını da yazarsanız seviniriz.
Bir de arka lastik 160/60/17 mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:28 ----------

yazlık mont için de bunu düşünebilirsiniz.

http://www.hepsiburada.com/liste/productDetails.aspx?productId=otfe48403&categoryId=20029251&sku=OTFE48403-SYH-XXL&wt_gl=cpc.tum.genel.pla&gclid=CJHh4pe9vL8CFdPLtAodbCUAuw
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
Arkadaşlar ödememi yaptım yarında motoru kartalda serviste görmeye gideceğim :) ruhsat işleride haftaya salı gibi bitecek inşallah. orjinal koruma takozu taktırıyorum birde lastik olarak "Pirelli Diablo Rosso II" aldım onlarıda taktıracağım. Sizlere sormak istediğim hangi kaskları kullanıyorsunuz. Renk model marka yazarsanız sevinirim. Belki gözümden kaçan bir ürün vardır. Kaliteli kaskları inceledim Arai ve SHOEI motorun rengine (special edition) uyum sağlayacak bir kask göremedim. Bu durumda düz siyah almaktan başka çare yok gibi ? aynı şekilde mont olarakda aynı sıkıntıyı yaşıyorum hasanpaşada bir sürü mağaza gezdim pek kawasaki yeşiline gidecek renk tonları yok gibi özellikle yazlık ürünlerde. Ürün tavsiyesi yaparsanız çok memnun olurum.

hayırlı olsun.
motorlarımız -abs hariç- birebir aynı olacak yaptıklarınız sonucu :)
ben bell m1 mat siyah kullanıyorum. altın iridyum vizörüm var.
memnunum ama sanırım artık m1 pek bulunmuyor.
bellerde kampanya var stok eritiyorlar. tavsiye ederim. yeşil siyah yok ama belki düz siyah alırsınız.
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Arkadaşlar satılık schuberth c3 pro kaskım var sıfır daha hiç kullanılmadı kutusunda duruyor shark kaskım vardı anes motordan almıştım garantiden değiştirdiler aynısı olmadığı için üzerine para verip bunu aldım, faturası falan herşeyi duruyor, Antalya'da arkadaşımın dükkanına bıraktım satılsın diye eğer aranızda almak isteyen olursa aşağıda linki var 1599 tl yazdık ama forumdaki arkadaşlara 1500tl'ye bırakırım, normal satış fiyatı 1725 tl yani 595 euro, düşünen olursa irtibata geçebilir.

http://www.sahibinden.com/ilan/yede...az-cene-acilir-ucretsiz-kargo-169243732/detay
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Öncelikle hayırlı olsun.
Kask için öneri isterseniz

lastik ve koruma takozunun fiyatını da yazarsanız seviniriz.
Bir de arka lastik 160/60/17 mi?

Teşekkür ederim öneriler içinde sağol.

Arka lastik 140/70R17 66H

Lastik fiyatı : 750 tl + 20 kargo (izmirden aldım motolastik.com gelen lastikler yeni şubat 2014 üretimi.siparişten bir gün sonra elime geçti.)
Orjinal takoz 270 euro fakat motora tam uyumlu kaliteli bir ürün.
birde ben vistes göstergesi aldım zmotonun kendisinden 415 tl

hayırlı olsun.
motorlarımız -abs hariç- birebir aynı olacak yaptıklarınız sonucu :)

Teşekkür ederim. ben birde vites göstergesi aldım çok pahalı ama malum aceminin işine yarıyacak bişey.
Dün bütün günü serviste tüm bunların montajını izlemekle geçirdim ustalarla birlikte mesai yaptım resmen 7 saat.(ben özellikle orda bulunmak istedim kırmadılar beni.)

Yarın bineceğim diye şimdiden heyecanlıyım
Dün motoru serviste ilk kez çalıştırdıklarında çıkan ses benide benden aldı :D :D
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Değişiklik isteyenlere güzel bir ürün buldum

http://www.translogicuk.com/micro-dash.php#order

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------

Teşekkür ederim öneriler içinde sağol.

Arka lastik 140/70R17 66H

Lastik fiyatı : 750 tl + 20 kargo (izmirden aldım motolastik.com gelen lastikler yeni şubat 2014 üretimi.siparişten bir gün sonra elime geçti.)
Orjinal takoz 270 euro fakat motora tam uyumlu kaliteli bir ürün.
birde ben vistes göstergesi aldım zmotonun kendisinden 415 tl

Hocam vites göstergesine 415 tl'mi verdin benmi yanlış anladım :santa: resmi falan varmı bunun nasıl bişeymiş ki bu 415 tl ediyomuş merak ettim doğrusu
 
Katılım
18 Ara 2012
Mesajlar
448
Renk model marka yazarsanız sevinirim. Belki gözümden kaçan bir ürün vardır. Kaliteli kaskları inceledim Arai ve SHOEI motorun rengine (special edition) uyum sağlayacak bir kask göremedim. Bu durumda düz siyah almaktan başka çare yok gibi ? aynı şekilde mont olarakda aynı sıkıntıyı yaşıyorum hasanpaşada bir sürü mağaza gezdim pek kawasaki yeşiline gidecek renk tonları yok gibi özellikle yazlık ürünlerde. Ürün tavsiyesi yaparsanız çok memnun olurum.

Su olabilir mi:

http://www.motosikletim.com.tr/shoei-nxr-isomorph-tc-4
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Arkadaşlar ödememi yaptım yarında motoru kartalda serviste görmeye gideceğim :) ruhsat işleride haftaya salı gibi bitecek inşallah. orjinal koruma takozu taktırıyorum birde lastik olarak "Pirelli Diablo Rosso II" aldım onlarıda taktıracağım. Sizlere sormak istediğim hangi kaskları kullanıyorsunuz. Renk model marka yazarsanız sevinirim. Belki gözümden kaçan bir ürün vardır. Kaliteli kaskları inceledim Arai ve SHOEI motorun rengine (special edition) uyum sağlayacak bir kask göremedim. Bu durumda düz siyah almaktan başka çare yok gibi ? aynı şekilde mont olarakda aynı sıkıntıyı yaşıyorum hasanpaşada bir sürü mağaza gezdim pek kawasaki yeşiline gidecek renk tonları yok gibi özellikle yazlık ürünlerde. Ürün tavsiyesi yaparsanız çok memnun olurum.

Shoei Türkiye'de de vardı ama bulamadım araştırırsan vardır... Hatta bu kask ninja300se 'nin tanıtımında kullanılan kasktır, motorla acayip uyumlu

http://www.aliexpress.com/item/Shoei-xr-1100-plugin-s-top-comfortable-helmet/1855727085.html
http://www.motosikletim.com.tr/n86-specter-44
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst