- Katılım
- 16 Nis 2013
- Mesajlar
- 31
inşallah ya inan bende aynen öle düşünüyorum şu havalar ısınsın tekerler yapışssın
neden olmasın
insan bir konuda bilgisiz ve tecrubesiz olunca ister istermez duygusallaşabiliyor...ben bilgim kadar konuşurum..bilmediğimi danışırım..forum sitelerindek iyorumları okumaktan hangi motoru alacağıma kadar öle kararsızlıklar yaşadımki anlatamam..benim sağ omuzum sakat race tarzı motor binemem zamanla cc yükseltebilirim belki ama katiyen ss almam..daha dik otoruşlu bişeyler naked hoşuma gidiyor yada..o tarz bişeyler nebilim..sizlerin yorumları sayesinde bu motora kitlendim..gerçi 10 kişiden 9 u pahalı dedi alma elinde patlar dedi ama ben hiç öle sanmıyorum..evet sıfırı alınır alınmaz zevk meselesi ama şahsen ben sıfır almadım yani adamdan aldığımda 200 dü km..aldım biraz gezdik 470 km önemli olan mutlu olmak bence ben mutluyum...
çevremdekileride etkilmeye başladım yakında kuzenimde alacak 35 yaşındaevli çoluk çocuk
birde iş yerindeki arkadaşlara bulaştırdım yakındır..
he unutmadan o gün motorumu getiren kankamada bulaştı,galiba suziki alıcam gs 1000 diyor
![]()
ben seni istanbullu sanıyordum o yüzden öyle söyledim hocamGP500-1st cansın öbür kardeşim izmirde gel sana bişeyler ısmarlıyım bari![]()
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=558588477514762&set=pcb.558588584181418&type=1&theater
ktm 390 ninja 300 ile aynı fiyata satılırsa. ninja yandı ki ne yandı![]()
Ktm 200 Duke ABS 5.500 euro'ya satılırken Ktm 390 5.000 euroya satılırmı sence.![]()
Ktm 200 Duke ABS 5.500 euro'ya satılırken Ktm 390 5.000 euroya satılırmı sence.![]()
ktm 390 6500 euro ya satılacak barkın bayoğlu fuarda ktm müdürü ile konuştu