- Katılım
- 3 May 2008
- Mesajlar
- 1,330
Tiger Türk malı egzost alsana neden pahalı egzostlara bakıyorsunki?
Ara boru bilmemneye gerek yok kendin takıyorsun iki adet vidayı sıkarak.
Hepsi birbirinin aynısı emin ol...Sonuçta odalı egzost değil direk çıkışlı egzost...
kesinlikle ayni fikirdeyim o kadar yüksek meblağ hic gerek yok .ben daha once akrep li aldım ama sanayipovic olanda da o ses var .. sonucta cigerden gelen bi şey var
