Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Tiger Türk malı egzost alsana neden pahalı egzostlara bakıyorsunki?

Ara boru bilmemneye gerek yok kendin takıyorsun iki adet vidayı sıkarak.

Hepsi birbirinin aynısı emin ol...Sonuçta odalı egzost değil direk çıkışlı egzost...

kesinlikle ayni fikirdeyim o kadar yüksek meblağ hic gerek yok .ben daha once akrep li aldım ama sanayipovic olanda da o ses var .. sonucta cigerden gelen bi şey var ;)
 
Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
46
tabiki akrep cok daha tok ve guzel ses veriyor goruntu ise mukembel isin garibi ise bahsettigim eksoz NO_Mercy nin paylastigi linkteki motorun ustunde ilani incelediginizde fark ederseninz eksozun fiyata dahil olmadigini gorurusunuz eksoza ise 600 tl gibi bir fiyat istiyor sanirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------


ilani verenie de motoruda cok yakindan tanirim motor tertemizdir en son muanesine de ben goturmustum link teki facebook grubumuzda bahsi gecen motor ve eksozun bircok resmini ve sesini duyabiliceginiz videosu mevcut

Egzoz hala duruyor ise 500 TL ye kargoda bana ait olmak üzere satın alabilirim rebelrider. Eğer düşünürseniz iletişime geçelim
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
siyah gösterge sadece 2008 de var diye biliyorum,2009 da ve sonrasında beyaz gösterge kullanıldı 2010 model demiş ama ,ayrıca arkadaş kafadan da girmiş bir yere belliki güzel bir kaza yapmış ki plakayı kapamış,pek de atlanacak bir motor değil yani,
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Yazınızdan sonra dikkatimi çekti. 9.resimde şaseye müdahalemi var ? Çatlak gibi bir şey var sanki..?

Pazarlığa tabiki acığız denmiş. 6 civarlarına alınırsa değerlendirilebilir, tabiki şasede ve dediğiniz gibi göstergelerde bir deşiklik yok ise.
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
Yazınızdan sonra dikkatimi çekti. 9.resimde şaseye müdahalemi var ? Çatlak gibi bir şey var sanki..?

Pazarlığa tabiki acığız denmiş. 6 civarlarına alınırsa değerlendirilebilir, tabiki şasede ve dediğiniz gibi göstergelerde bir deşiklik yok ise.

bu oluculukle basina is alacan sen demedi deme:mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-grenaj-sorun-etmeyen-kacirmasin-147730951/detay

düşünenler kaçırmasın. İstanbulda olsaydı atlardım...[/QUO

ilandaki motosiklet hakkinda biraz bilgi vereyim km kadrani tr hic gelmeyen mil hesabi ön sinyaller ybr sinyali siyah ön camurluklu yesil kasa tr ye hic gelmedi ve siyah kuyruk sadece 2010 geldi (bence en guzel renk )genel olarak 2008ler nikelaj eksoz karburetörlu geldi 2009 ve sonrasi enjeksiyon eksoz siyah eksoz oldu 2012ve son kasa ise km kadrani beyaz oldu burdan yola cikarsak motor ya yurt disindan getirildi ki öyleyse enjeksiyon degil karburetörludur yada ilan sahibinin de dedigi gibi ögrenirken bir cok kaza yapti ve parcalari sagdan soldan topladi motorun son hali bu
 

OFG

Katılım
20 Ara 2013
Mesajlar
237
Merhaba bende ilk motorumu 2 ay önce aldım :) yarında direksiyon sınavına gireceğim.
Twobrothers egzoz var üstünde sesi rahatsız edici derecede olabiliyor bazen :) kesinlikle çok dikkat çekiyor böyle birşey arıyorsanız öneririm.
hatta şu video yu ilk aldığımda çekmiştim, videoda kat kat az çıkıyor sesi diyebilirim. Belki karar vericek olanlara bir yardımı olur.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10202025274772011&set=vb.1190456692&type=2&theater

Buda benim düldülüm ^^

 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
46
Arkadaşlar kontağı çevirdiğinizde yanan kısa far hangi taraftaki ? sağ mı sol mu ? Yani uzunları yakmadan önce yanan far hangisi yönde sizlerde ? Bende kontağı çevirdiğimde devreye giren far soldaki ancak çok güçlü halde yanıyor sanki uzunmuş gibi. Kısaları yaktığımda sağdaki de devreye giriyor ve doğal olarak her ikisi birden yanıyor. Ancak şüphelendiğim bir husus var. Sizde de durum aynısı mıdır ??
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
Sol taraf kısa,sağ taraf uzun,ninjaların far ayarı bi tuhaf kısa farlar çok yukarı baktığı için size öyle geliyor olabilir, ayrıca zaten motosikletlerin % 90 ı bu şekilde çalışır,1 far kısa 1 far uzun, bazı vatandaşlar uleeee ampulun teki patlamış diye yardımseverliklerini konuşturmaya çalışırlar ama halbuki birşeyden haberleri yoktur :)

farın içine dikkatli bakarsanız,o aynamsı yansıtıının açılarının da farklı olduğunu görürsünüz(uzun ve kısa far arasında) ampuller aynı fakat iş açıda bitiyor. umarım sorununuza çözüm olmuştur
 
Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
46
Sol taraf kısa,sağ taraf uzun,ninjaların far ayarı bi tuhaf kısa farlar çok yukarı baktığı için size öyle geliyor olabilir, ayrıca zaten motosikletlerin % 90 ı bu şekilde çalışır,1 far kısa 1 far uzun, bazı vatandaşlar uleeee ampulun teki patlamış diye yardımseverliklerini konuşturmaya çalışırlar ama halbuki birşeyden haberleri yoktur :)

farın içine dikkatli bakarsanız,o aynamsı yansıtıının açılarının da farklı olduğunu görürsünüz(uzun ve kısa far arasında) ampuller aynı fakat iş açıda bitiyor. umarım sorununuza çözüm olmuştur

Teşekkürler arkadaşım. Benim kısalar ayarsız herhalde yarın bir açıp bakacağım sol grenajı. Ayar vidası oradan daha rahat görünüyormuş yaptığım araştırmaya göre. Hangi aracın arkasına geçsem el kol hareketi yapıyorlar bende şüphelendim bir gariplik mi var diye ve anladım ki benim kısa farlar biraz fazla yukarı bakıyor. Teşekkürler tekrar bilgi verdiğin için...
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
reca ederim,aslında farlarınızın ayarı normal,bana da çok sellektör yapıyorlar,grup sürüşündeli arkadaşlarım bizi mahfettin diye söyleniyorlar:),ninjada far ayarı sanırım yapılmıyor,çünkü ben farı değiştirirken ayar yapılmasına imkan verecek bir sistem göremedim.

ayrıca sol karenajı açmaya gerek yok,hatta hiçbirşeyi açmaya gerek yok, çok basit bir şekilde farı değiştirebilirsiniz haberiniz olsun,okadar zahmete gerek yok :) videoyu koyiyim oradan izleyin https://www.youtube.com/watch?v=EQc8xbNbARA
 
Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
46
Far yükseklik ayar vidası mevcut ben onu öğrendim hatta nerede olduğunun fotosunu da ekleyeyim mesajın altına. Farı değiştirmeyeceğim yani. Neticeyi yazarım. İşte ayar mekanizması da burada

headlamp-adjustment.jpg
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
gidonu sola kırıp kolunu sol elciğin önünden fara doğru uzattığında o vidayı bulabilir ayarlayabilirsin biraz zor ama el yordamıyla oluyor, grenaj sökmeye uğraşmana gerek yok aklında olsun
 
Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
46
Gündüz gözüyle bir şeyler yaptım kontrol etme imkanım da pek olmadı artık. Fazla da binemiyorum zaten artık. Bakalım bir akşam kontrol yapmak gerek :) Bu arada akrapovic egzoz almıştım sese hala alışamadım. Motor inanılmaz ses çıkartıyor. Eski halini özlemiyor değilim bazen. Ama gereği buymuş dediler :) Şimdi sırada bir mont ve eldiven kaldı onlar içinde fuarı beklemek istiyorum açıkçası. Bulduğum bir mont var aslında sizce nasıl ?

http://www.hudsonderi.com/?urun-12-2507-11-HL-Bay-Deri-Ceket.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst