Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

OFG

Katılım
20 Ara 2013
Mesajlar
237
Merhaba arkadaşlar.tek başıma ninjanın grenajını sökebilirmiyim yada bi yardımcı arkadaş gereklimi ? püff noktaları varmı sökerken ? takım taklavat anahtar felan var sorun değil.İnternette ve youtubede araştırdım biraz hiç bi bilgi yada video bulamadım yada ben görmedim.Sökmemdeki sebeb biraz temizlik ve alttaki parçaları görmek istemem kış geldi malum kolay kolay binemeyeceğim artık.Yardımcı olursanız sevinirim.

evet tek başına sökebilirsin , kafa grenajını hiç sökmedim ama yanlar şu şekilde sırası.
Birbirlerine geçmelidir fazla zorlamadan sökebilirsin.

 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
seni en cok ugrastiricak bolge grenajlari panzalotlarla birlestigi kafa grenajinin alt kisminda ve yan grenajlari motorun altinda birlestiren yer ve yan grenajlarin ön kismi buralarda vida yok bakarsan gorursun siyah renkteler önemli olan ise birstirmeyi saglayan gercek adini bilmiyorum klips diyelim iki parcadan olusuyor grenajlarin ic kismindan sert bir cisimle ilk önce ortadaki kucuk parcalara baski uygulasaran cikar ama disa bana yuzdeki buyuk kismindan cekmeye calisirsan mutlaka kirarsin dikkat et digerleri gözle görunen vidalar basit zaten kolay gelsin
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
49
seni en cok ugrastiricak bolge grenajlari panzalotlarla birlestigi kafa grenajinin alt kisminda ve yan grenajlari motorun altinda birlestiren yer ve yan grenajlarin ön kismi buralarda vida yok bakarsan gorursun siyah renkteler önemli olan ise birstirmeyi saglayan gercek adini bilmiyorum klips diyelim iki parcadan olusuyor grenajlarin ic kismindan sert bir cisimle ilk önce ortadaki kucuk parcalara baski uygulasaran cikar ama disa bana yuzdeki buyuk kismindan cekmeye calisirsan mutlaka kirarsin dikkat et digerleri gözle görunen vidalar basit zaten kolay gelsin
Öncelikle açıklaman için teşekkürler. Bi önceki yorumda beyaz ninja ile anlatmaya çalışan OFG arkadaşıma da özelden senin anlatmak istediğin konu sormuştum. :)) resmen aklımı okudun kardeşim. Dikkat etmeye çalışıcam. Baktım olmuyo anlayan bi arkadaş bulucam artık :((
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
Öncelikle açıklaman için teşekkürler. Bi önceki yorumda beyaz ninja ile anlatmaya çalışan OFG arkadaşıma da özelden senin anlatmak istediğin konu sormuştum. :)) resmen aklımı okudun kardeşim. Dikkat etmeye çalışıcam. Baktım olmuyo anlayan bi arkadaş bulucam artık :((

rica ederim ederim ne demek ninja 250 r yada diger herhangi 250cc icin sormak istediginiz birsey varsa yada yakin cevrenizdeki motosiklet severlerle tanismak gezilere katilmak ve duzenlemek isterseniz facebook grubumuza bekleriz https://www.facebook.com/groups/691392714207985/?fref=ts
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
slm arkadaslar kansizlar benim motosikletin eksozunu caldilar yani eksoza uzuluyorum motosikleti kamyonete yukleyip goturmedikleri icin ise seviniyorum egerki forum uyelerinden yada arkadaslarinizdan two brothers yada akrep eksozunu satmak isteyen varsa lutfen mesaj yolu ile ulassin iyi forumlar









wgiu.jpg
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
vaziyete bak,

gerçi benim de motorumdan 5 liralık contayı çalmışlardı,millet aç kaldı heralde,her bulduğuna saldırıyorlar
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
Arkadaşlar merhaba,

Ninjanın amortisör ayarını değiştirmek istiyorum,ön taraf nasıl yapılıyor bilmiyorum ama arka taraf sağa sola çevriliyormuş,hangi tarafa çevirirsem sertleşir/yumuşar nekadar yumuşar ne olur bu konular hakkında bilgisi olan varmı ?
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
Arkadaşlar merhaba,

Ninjanın ön amortisör ayarını değiştirmek istiyorum,ön taraf nasıl yapılıyor bilmiyorum ama arka taraf sağa sola çevriliyormuş,hangi tarafa çevirirsem sertleşir/yumuşar nekadar yumuşar ne olur bu konular hakkında bilgisi olan varmı ?
aslm ninjanin herseyden once ön amortisöru ile onamani tavsiye etmem sonra motoru gidisi degisir ama sen ve artcin kilolu ise arkayi sertlestirebilirsin cunku fabrika cikisi 155 kiloya ayarli olarak gelir bu kilodan agir isen sertlestir takim cantanda yarim aya benzer bi anahtar var onunla motoru sehpaya alirsan kolay olur emin degilim ama saga dogru olmasi lazim (zaten egilip arka amartusore baksan anlarsin nerden cevirecegini ve hangi yone sertlestigini ) ayrica bi servise yada tamirciye gitsen bile ucret almadan yaparlar kolay gelsin
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
184
Yurt dışından grenaj takımı getirme hakkında bilgisi olan varmı arkadaşlar yada getirmiş olan biri
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
Yurt dışından grenaj takımı getirme hakkında bilgisi olan varmı arkadaşlar yada getirmiş olan biri

yurt disindan getirtmenin en kolay yolu ebay dan alisveris yapmak ama 100euro nun ustundeki alisverisler gumruge takilir yani vergisini odemek zorunda kalirsin arti kargo masrafi yani bir albenisi kalmaz ama sahibinden.com da 1500 tl ye ninjanin her rengi var rjinal degil abs plastik tercih senin[COLOR="Silver
 
Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
123
Beyler bisey sormak istiyorum benim boyum 1.87 kilom 78 ninja altimda oyuncak gibi kalir mi bu boyda kullanan var mi acaba ?
 
Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
123
arkadasin boyu 190 larda kilo ise 90 sanirim umarim yardimci olur http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/194/x6ny.jpg

keşke motorun üstünde görseydim ya :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:47 ----------

Ne önemi var arkadaşım, şimdilik sen onun oyuncağısın zaten(tecrüben yoksa), böyle şeylere takılmayın.

kardeşim uzun zaman kullanacağım bir motor almak istiyorum ve motordaki duruşum önemli benim için.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
keşke motorun üstünde görseydim ya :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:47 ----------


nakc.jpg
3rv9.jpg

kardeşim uzun zaman kullanacağım bir motor almak istiyorum ve motordaki duruşum önemli benim için.

ve cok dahA fazlasi facebook grubumuzdan bakalbilirsin https://www.facebook.com/groups/691392714207985/?fref=ts
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
512
Merhabalar, uzun bi motosiklet arayışı içindeyim 12-13 model Hyosung isterken bir türlü istediğimi bulamadım. Kawasaki'ye kayıyor hafif hafif kafam ve 2009 model 28.000 km de kazasız bir uzak tanıdık 8500'e bırakıyor motoru. Kawa piyasasını hiç bilmiyorum motor temiz kazası yok kaydı falan var tüm herşeyinin. Bana biraz fazla geldi fiyat acaba bilgi alabilir miyim sizden çok teşekkür ederim şimdiden iyi sürüşler :)
 

OFG

Katılım
20 Ara 2013
Mesajlar
237
pahalı alma bence,sahibinden de 10.000 den 9 a düşürebilecegin 11-12 model düşük km birçok ilan var.biraz araştır , pazarlık yap derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst