dostum sen diyorsun ki,1lt benzin ile 12.5 km yol yapıyorum
yani 5 tl ile 12.5 km gidiyorum
40 tl ile 100 km gidiyorum,bu yakıt değeri çok çok çok fazla 600 1000 cc yarış motorları bile son sürat gidince bukadar yakıyor, acaba rölanti devirin mi çok yüksek ? rölanti devirin kaç ?
ayrıca ışıklarda sert kalkmalar ara gaz vermeler falan bunların bile bukadar fazla etkileyeceğini sanmıyorum.sen genede bi servise telefon aç sor,bana çok tuhaf geldi
ben 10 tl ile 60 65 km gidiyorum
40 liralık benzin ile 240 km yol yapıyorum,genelde 80 90 100 kullanıyorum.
bütün bu yazdıklarımın dışında, benzin bitti derken dediğini tam açıklarmısın? ışık mı yandı yoksa benzin tamamen mi bitti,
çünkü bizim motorlar benzin ışığı yandıktan sonra 50-60 km daha gidebiliyor,(tabi ışığa da fazla güvenmemek lazım)
gece gece,dersi kitabı bıraktım,şu iddiayı çürütücem diye kendimi paraladım