Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
valla bende 15 lt ile 400km gördüm 74-75 TL ile anlıcanız. Bende lamba yanıyor max. 15-20 km gittikden sonra depoyu fullüyorum 14 lt alıyor hatta bi keresinde pompacı abi motoru doğrultda biraz daha yer açılsın demişti :D depo 18 lt diyor kitapçığında 4 lt depo reserve geçiyor demek.Bende genelde şehir içi kullanıyorum gezilerde şehir dışına çıkıyom yada ayda bir işe giderken +140 150 km görüyom oda otoban olduğu için :p sakin ve agresif karışık bişiler yapıyoz işte ama dediğim gibi lamba yanıyor 15-20 km sonra dolduruyorum depoyu ve 70 tl veriyorum km sıfırlıyorum 400km kesin görüyorum sayaçda bi keresinde 395 görmüştüm :D Sen PO dan alıyosun bizim BURSA da PO ya herkez küfür ediyo (tanıdğım herkez) ben OPET den alıyorum benzinimi.
o sevgili PO dan alirken motor 5.9 -6.0 lt yakiodu uzun zamandir BP aliyorum gayet de memnum su an motor 4.0- 4.5 yakiyor 150 km nin altina hic dusmedigim testler de dahi 4.5 den yukari cikmadi
 
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
6
Ninja 250'de depo altında yer alan Oksijen Denge Sensörü Braketi'ni değiştir düzeliyor.Oksijen denge sensörü demiyorum bak braketini değiştireceksin.Parçaya bakınca elektronik bir aksam değil ne alaka diyorsun ama düzeliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------

Arkadaşlar ninjam 140-150 km hızla giderken zaman zaman stop ediyor. kontağı kapatıp açmak gerekiyor tekrar çalıştırmak için. benzer sorunu yaşayanlar oldu mu?

Ninja 250'de depo altında yer alan Oksijen Denge Sensörü Braketi'ni değiştir düzeliyor.Oksijen denge sensörü demiyorum bak braketini değiştireceksin.Parçaya bakınca elektronik bir aksam değil ne alaka diyorsun ama düzeliyor.
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
14
Ninjamda ilk çalıştırma da fl ışığı yanıyor son 1 haftadır aynı sorunu yaşıyorum.motorum 9000km de ve 2011 model.bunun çözümünü bilen ya da Avrupa yakasında güvenilir servis tavsiye edebilecek var mı arkadaşlar?
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
1
Mrb arkadaşlar motorumda sürekli olamama ile beraber 1. viteste durduğum zaman kalkarken boşa alıyor ve N harfi yanmıyor yani başta kendimin yaptığını zannettim. ama 2-3 defa yaptı ve baya canımı sıktı. ustam yok bişi şanzıman sağlam dedi. ama böyle bir sorun yaşayan varmı başka.
 
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
6
Ninjamda ilk çalıştırma da fl ışığı yanıyor son 1 haftadır aynı sorunu yaşıyorum.motorum 9000km de ve 2011 model.bunun çözümünü bilen ya da Avrupa yakasında güvenilir servis tavsiye edebilecek var mı arkadaşlar?

FI ışığı sürekli yanıyorsa motoru yerinden kımıldatman bile risk her an kitleyebilir..Direk Z-Moto'ya götür diyecem ama mesafe uzak...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------

Arkadaşlar elinizde bulunan Ninja 250 R ani hızlanmalarda devir yükseldikten sonra gazı bıraktığınızda veya gaz vermeye devam ederken stop ediyorsa veya 120-130 ve üstü süratlere ulaştığınızda stop ediyorsa Oksijen Denge Sensörü Braketi'nin değişmesi gerekmektedir.Ben sorunu çözebilmek için 17 ay uğraştım ve serviste garanti kapsamında değiştirdim. Şimdi makine zımba gibi..Bastım mı şahlanıyor..Abartmıyorum 600 cc hissi veriyor..Gerçek hızlanmanın tadına varıyorum..Bu tarz problemi olan arkadaşlar Ninja 250'lerinizde başka bir problemden de kaynaklanıyor olabilir ama bu yazdığımı da dikkate alın derim.
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
14
Hayır ışık sürekli yanmıyor.motoru stop edip tekrar çalıştırdığımda sönüyor.bu gün Bahçelievler yetkili servise götürdüm buji piposu ya da enjektörden olabilir dedi ama geri sönmesi bu ihtimali ortadan kaldırıyormuş motoru açık otoparkta bıraktığımı söyledim servis bu yüzden böyle bir problem olabileceğini söyledi.siz ne düşünüyorsunuz arkadaşlar??
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
bahçelievlere birdaha götürme,o adamın hırsız olduğunu çoğumuz biliyoruz,0 parça diye 2. el bozuk parça bile taktığı oldu, kuruçeşmeye götür oradaki servis daha iyi,

ayrıca bahçelievlerdeki adamın yetkili servis olduğuna emin değilim, kawinin int sitesindeki isimle yer birbiriden farklı
 
Katılım
13 Kas 2013
Mesajlar
33
FI ışığı sürekli yanıyorsa motoru yerinden kımıldatman bile risk her an kitleyebilir..Direk Z-Moto'ya götür diyecem ama mesafe uzak...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------

Arkadaşlar elinizde bulunan Ninja 250 R ani hızlanmalarda devir yükseldikten sonra gazı bıraktığınızda veya gaz vermeye devam ederken stop ediyorsa veya 120-130 ve üstü süratlere ulaştığınızda stop ediyorsa Oksijen Denge Sensörü Braketi'nin değişmesi gerekmektedir.Ben sorunu çözebilmek için 17 ay uğraştım ve serviste garanti kapsamında değiştirdim. Şimdi makine zımba gibi..Bastım mı şahlanıyor..Abartmıyorum 600 cc hissi veriyor..Gerçek hızlanmanın tadına varıyorum..Bu tarz problemi olan arkadaşlar Ninja 250'lerinizde başka bir problemden de kaynaklanıyor olabilir ama bu yazdığımı da dikkate alın derim.

Kardesım bu braket olayını acıklarmısın braket derken nereyı kastedıyorsun anlayamadım bır turlu ?
 
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
6
Kardesım bu braket olayını acıklarmısın braket derken nereyı kastedıyorsun anlayamadım bır turlu ?

Önce 2 yan kapak karenajlarını söküyorsun sonra depoyu çıkarıyorsun.Tabi bunu 2 kişi ile yapmanı tavsiye ederim.Deponun hemen altında Oksijen Denge Sensörü Braketi var.Senin bu braketi kapakları ve depoyu sökmeden görme ve değiştirme gibi bir şansın yok.
 
Katılım
13 Kas 2013
Mesajlar
33
Kardesım su an tam dedıgın gıbı motorsıklet yan grenajlar ve depom sokuk durumda garajda beklıyor motorsıklet dedıgın braket tam olarak hangı parca onu anlayamadım oksıjen sensorunun bı baglantısımı yanı o kabloyumu takıp etmem laızm yanı benım bıldıgım kadarı ıle o kablo beyıne gıdıyor ?
 
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
6
yanlış hatırlamıyorsam 2 ucunda 1'er cm boyunda çıkıntı olan siyah demir bi parça.parçanın toplam uzunluğu 7-8 cm civarındaydı.yan tarafında da aynı demire tutturulmuş kıvrımlı bişey vardı.
 
Katılım
13 Kas 2013
Mesajlar
33
peki bu bağlantı elektronık degıl ama nerenın baglantısını saglıyor ? yanı hangı parcaların arasında bu bahsettıgınız oksıjen sensoru ıle bı baglantısı yok sanırım?
 
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
6
Ayrıca bu parça öle elektronik bi aksam değil.7-8 cm uzunluğunda siyah demir bişeydi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------

peki bu bağlantı elektronık degıl ama nerenın baglantısını saglıyor ? yanı hangı parcaların arasında bu bahsettıgınız oksıjen sensoru ıle bı baglantısı yok sanırım?

oksijen sensörü başka bişey ben braketini değiştiriceksin diyorum.O dediğim parçayı bulabildin mi.Gördün mü deponun altında.Sen ondan haber ver.
 
Katılım
13 Kas 2013
Mesajlar
33
kardesım yarın fotografını cekecegım deponun altının bulamazsam tekrar yardımcı olmanı ısteyecegım tekrar sagol :)
 
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
6
2619286


Eksozda son nokta..Makinem nasıl olmuş :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------


resim ekleyemiyorum.nasıl ekleneceğini bilen var mı

http://www.bikepics.com/pictures/2619286/

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------

http://www.bikepics.com/pictures/2619290/

Duruşu yeter..
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
43
eski ninjamda kalan 2 adet iridyum buji, orjinal elcikler, orj. fren maneti, ön süspansiyonlar var, ihtiyacı olan PM atabilir.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
dostum sen diyorsun ki,1lt benzin ile 12.5 km yol yapıyorum

yani 5 tl ile 12.5 km gidiyorum

40 tl ile 100 km gidiyorum,bu yakıt değeri çok çok çok fazla 600 1000 cc yarış motorları bile son sürat gidince bukadar yakıyor, acaba rölanti devirin mi çok yüksek ? rölanti devirin kaç ?

ayrıca ışıklarda sert kalkmalar ara gaz vermeler falan bunların bile bukadar fazla etkileyeceğini sanmıyorum.sen genede bi servise telefon aç sor,bana çok tuhaf geldi


ben 10 tl ile 60 65 km gidiyorum

40 liralık benzin ile 240 km yol yapıyorum,genelde 80 90 100 kullanıyorum.


bütün bu yazdıklarımın dışında, benzin bitti derken dediğini tam açıklarmısın? ışık mı yandı yoksa benzin tamamen mi bitti,

çünkü bizim motorlar benzin ışığı yandıktan sonra 50-60 km daha gidebiliyor,(tabi ışığa da fazla güvenmemek lazım)

gece gece,dersi kitabı bıraktım,şu iddiayı çürütücem diye kendimi paraladım :)

Selam; kardeşim motorunun yakması normal ben hep basıyorum yol boşaldıkça 50 tl lik benzinle 240 km yol gidiyor basmazsan belki 260 km gider.

Birde birşeyler diyorsun ''40 tl 100km gidiyorum - 40 tl lik benzinle 240 km gidiyorum'' diye hangisi?

Benzin ışığı motor tam düzken yanık kalırsa deponda 4.8 yani 5 litre benzin var demektir, yani 50-60 km sonra benzin komple biter depoda...
 
Katılım
13 Kas 2013
Mesajlar
33
Arkadaşlar sonunda motorumun sorununu cozdum anilayrim 'a ayrıca tesekkur edıyorum onun sayesınde kafamdakı butun sıkıntılar bıttı
belki tekrar başkasının basına gelır dıye yazıyorum motorun deposunun altında şasiye bağlı olarak duran bir parça var denge sensörü(darbe) bunu tutan 2 vıdanın tekı çıkmıstı ve motor yuksek suratlerde sallandıgı ıcın ara ara kaza yaptıgını sanıyor ve elektrıgı kesıyordu
bunları sabıtledıkten sonra sorunum cozuldu Tekrar anilayrim a tesekkkur edıyorum
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
Selam; kardeşim motorunun yakması normal ben hep basıyorum yol boşaldıkça 50 tl lik benzinle 240 km yol gidiyor basmazsan belki 260 km gider.

Birde birşeyler diyorsun ''40 tl 100km gidiyorum - 40 tl lik benzinle 240 km gidiyorum'' diye hangisi?

Benzin ışığı motor tam düzken yanık kalırsa deponda 4.8 yani 5 litre benzin var demektir, yani 50-60 km sonra benzin komple biter depoda...

Dostum bak dikkatli okursan ilk yazdığım bölüm arkadaşa cevap verdiğim bölüm, yani arkadaş diyor ki 40 tl ile 100 km gidiyorum,,


FAKAT ben kendi motorum ile 40 tl ile 240 km gidiyorum,

bunun dışında motoru fazla benzim yakan ben değilim nickini unuttuğum bir arkadaş vardı birkaç sayfa önce ona yazmıştım ben bu yazıyı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst