Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Kas 2013
Mesajlar
33






image.php

http://www.motosiklet.net/forum/members/lreall-73134.html


Arkadaşlar merhaba bu eskı hesabım erısemedım bır turlu buradan devam edecegım kısmetse
Nınja 250 mı yenı aldım 2011 model bır kac sorum var mesela motorum ıle haraket halınde ıken motor bırden bıre stop edıyor ayak musuru ıle ılgılı bırsey olabılır dıye tahmın edıyorum baska fıkrı olan varmı merak edıyorum ve motorsıkletımın on dıskınde aralıklarla ses gelıyor hafıften surtme sesı balataları yenı degıstırdım ama sankı egrılık varmıs gıbı hıssedıyorum ve motorum 6 vıtes 11 bın devırde ortalama 145 150 km hız ıle gıdıyor bu normalmı daha once surmedıgım ıcın karsılastırma yapamıyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
yolda gideren stop etmesi hariç,öbür kalanlar normal şeyler,o diskten gelen ses zamanla gidiyor,bende çok takmıştım ona ama artık bitti. hızın da normal zaten bu aletin son sürati 170,zorlasan 180.
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
14
Öncelikle herkese merhaba aranıza yeni katıldım:) 2011 model bir ninjam 3500km 4 aylık bi tecrübem var.. Hızlı bir giriş yapmak istiyorum motorum 470km yolda 100tl lik benzin yaktı ışık yanında tekrar benZin aldım.bu bana biraz fazla gibi geldi ve hava filtresi alıp biraz elim anahtar tuttuğundan kendim değiştirdim şimdi tekrardan bi deneme sürecine soktum.Sizce yanlış mı yaptım rica etsem yardımcı olur musunuz? 470km yol ist-bursa gidiş geliş şeklinde.motorum 8800 km de.
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
basmadan sakin kullanımda 1 depoyla 510 km gidebiliyorum ben,basarsam düşürüyor haliyle,değerleriniz normal yanni anormal bir kısmı yok,fakat diğer 250 cclik motorlardan daha fazla devire sahip olduğumuz için basınca daha fazla yakıyor.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
akreple kıyaslanmaz derken akrep mi daha iyi tiger mi anlayamadım. Birde fiyat olarak ne istiyor acaba arkadaşınız ?
tabiki akrep cok daha tok ve guzel ses veriyor goruntu ise mukembel isin garibi ise bahsettigim eksoz NO_Mercy nin paylastigi linkteki motorun ustunde ilani incelediginizde fark ederseninz eksozun fiyata dahil olmadigini gorurusunuz eksoza ise 600 tl gibi bir fiyat istiyor sanirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------


ilani verenie de motoruda cok yakindan tanirim motor tertemizdir en son muanesine de ben goturmustum link teki facebook grubumuzda bahsi gecen motor ve eksozun bircok resmini ve sesini duyabiliceginiz videosu mevcut
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Resim koyan arkadaslar imrenerek bakıyorum motorsikletlerinize... Seneye ben de almayı planlıyorum 2013 Beyaz modelini,bakalım kısmet :)
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
154
Sattığım Ninjam'da kullandığım arka soft çantayı çok uygun fiyata satıyorum. İlgilenen olursa...

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-kappa-tk711-soft-arka-canta-125590721/detay
 
Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
46
Geçen hafta 50 TL'lik benzin almıştım. Km. sayacını da sıfırlamıştım. 271 km. oldu ve artık yeter dedim. Havalar iyi giderse yanıma bir ufak pet şişe benzin alıp net ölçümü yapıp burada değerleri paylaşacağım. Şu haliyle bile ortalama 18 kuruşa geliyor ki böylesine bir racing model çift silindirli makina için bence harika bir değer.
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
14
Arkadaşlar benim en çok merak ettiğim şehir içi kullanımda agresif kullanmak çok farkettirir mi? lamba yanmaya başladı direk gittim benzin aldım 20tl kmyi sıfırladım 50 km tekrar lamba yanmaya başladı.Hava filtresini de yeni değiştirdim sadece agresif kullanımdan olur mu bu ?
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
benzin olcumu yaparken depoyu fulleyin km sifirlayin 100 km olunca tekrar fulleyin 100 km de ne kadar yaktiginizi net gorursunuz sehir icin de cok yakar kullanim agresiflestikce yakita yansir motor kisa mesafeler de yani genel de saguk kullanmakta yakiti etikiler
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
14
Anladım sizin dediğiniz gibi deneyeceğim bir de ancak benim yakaladığım bu değer aşırı yüksek ateşleme sisteminden kaynaklı olabilir mi ya da yakıt püskürtme sisteminden?
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
sizleri bilmem ama ben ve gruptaki diger ninjalarin genelde 300 km de isik yanar.100 km sehir ici kullanim 4.6 lardadir.sehir disi tapa gaz 4.5 sehir disi sakin kullanim 3.8 lere kadar duser motorun kmsi önemli bir faktör cunki ninjalar 5000 e kadar cok yakar 10000 km den sonra ise motor tam acilmistir daha az yakar. ve bunlar yaklasik 10 tane surekli gezdigimiz ninjalarin ortalama degeri diyebilirim
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
14
yukarıda yazmıştım bi ist-bursa gezim oldu toplamda 100tl benzinle 470 km yol yaptım ve gerçekten hızlıydım motoru sürekli zorladım 180km sürati gördüm. Ancak şehir içinde de genelde aşırı agresif kullanıyorum ışıkta dururken bile gaz veriyorum :)) ancak bu kullanım tarzım motorun 100km/8lt gibi bi somuç vermsine yol açar mı?
Saygılar..
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
yok daha neler,siz böyle yazıyorsunuz,sonra dışardan gelip okuyan beyinsizler diyor ki ninja 250 çok yakıyor, arkadaşım 8 litre ne ya dalgamı geçiyosun
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
14
Ben de bunu soruyorum ısrarla size.20tl benzin 50km bitti. Bu da 50km/4lt,100km/8lt yapar yanlış mıyım?
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
dostum sen diyorsun ki,1lt benzin ile 12.5 km yol yapıyorum

yani 5 tl ile 12.5 km gidiyorum

40 tl ile 100 km gidiyorum,bu yakıt değeri çok çok çok fazla 600 1000 cc yarış motorları bile son sürat gidince bukadar yakıyor, acaba rölanti devirin mi çok yüksek ? rölanti devirin kaç ?

ayrıca ışıklarda sert kalkmalar ara gaz vermeler falan bunların bile bukadar fazla etkileyeceğini sanmıyorum.sen genede bi servise telefon aç sor,bana çok tuhaf geldi


ben 10 tl ile 60 65 km gidiyorum

40 liralık benzin ile 240 km yol yapıyorum,genelde 80 90 100 kullanıyorum.


bütün bu yazdıklarımın dışında, benzin bitti derken dediğini tam açıklarmısın? ışık mı yandı yoksa benzin tamamen mi bitti,

çünkü bizim motorlar benzin ışığı yandıktan sonra 50-60 km daha gidebiliyor,(tabi ışığa da fazla güvenmemek lazım)

gece gece,dersi kitabı bıraktım,şu iddiayı çürütücem diye kendimi paraladım :)
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
14
Bu gün sanırım sağlıklı bir ölçüm yaptım.dediğinizi denedim depoyu fulledim 150km/7lt yakıt tükemimim oldu.bu da 100km de 4.6lt gibi bi tüketim yapar.şehiriçi sakin ve agresif kullanım karışık.ilgilendiğiniz için teşekkür ederim:)
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
Bu gün sanırım sağlıklı bir ölçüm yaptım.dediğinizi denedim depoyu fulledim 150km/7lt yakıt tükemimim oldu.bu da 100km de 4.6lt gibi bi tüketim yapar.şehiriçi sakin ve agresif kullanım karışık.ilgilendiğiniz için teşekkür ederim:)


daha once veris oldugum degerlerle ayni yani makina gayetnormal calisio

konu yakit hakkinda oldugu icin basimdan gecen olayi paylasmak istedeim motosikleti alali 1 ay olmustu ve surekli yakit olcuu yapiyordum ve benzini surekli petrol ofisinden aliyordum durekli ayni yerden ve turkiye de kalitesine guvendigim icin ama her nasilsa benim motor surekli 5 lt nin ustun de cikiyordu 100 km ben de bunu motosikletin rodaj donemin de oldugu icin cok yakiyor diye orumladim ve depo bitmeye yakin gitdim fulledim pompaci 18 lt benzin koydu ve benim depo zar zordoldu ki icindebenzin de vardi hala. bendesevgili pompaci dayiya hayirmi dayi bu nasil oluyor bo motorun deposununkapasite 17 lt sen 18 le zor doldurdun dedim oda ben bilmem doldurur gecerim dedi. bende sana ben soylim senin pompa her 10 lt de 1 lt geciriyor hem petrol ofisiniz dedim kime ne anlatican dondum ciktim. akliniz da bulunsun bazen yakan motor degil birirlerinin serefsizligi olabiliyor
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
49
daha once veris oldugum degerlerle ayni yani makina gayetnormal calisio

konu yakit hakkinda oldugu icin basimdan gecen olayi paylasmak istedeim motosikleti alali 1 ay olmustu ve surekli yakit olcuu yapiyordum ve benzini surekli petrol ofisinden aliyordum durekli ayni yerden ve turkiye de kalitesine guvendigim icin ama her nasilsa benim motor surekli 5 lt nin ustun de cikiyordu 100 km ben de bunu motosikletin rodaj donemin de oldugu icin cok yakiyor diye orumladim ve depo bitmeye yakin gitdim fulledim pompaci 18 lt benzin koydu ve benim depo zar zordoldu ki icindebenzin de vardi hala. bendesevgili pompaci dayiya hayirmi dayi bu nasil oluyor bo motorun deposununkapasite 17 lt sen 18 le zor doldurdun dedim oda ben bilmem doldurur gecerim dedi. bende sana ben soylim senin pompa her 10 lt de 1 lt geciriyor hem petrol ofisiniz dedim kime ne anlatican dondum ciktim. akliniz da bulunsun bazen yakan motor degil birirlerinin serefsizligi olabiliyor

valla bende 15 lt ile 400km gördüm 74-75 TL ile anlıcanız. Bende lamba yanıyor max. 15-20 km gittikden sonra depoyu fullüyorum 14 lt alıyor hatta bi keresinde pompacı abi motoru doğrultda biraz daha yer açılsın demişti :D depo 18 lt diyor kitapçığında 4 lt depo reserve geçiyor demek.Bende genelde şehir içi kullanıyorum gezilerde şehir dışına çıkıyom yada ayda bir işe giderken +140 150 km görüyom oda otoban olduğu için :p sakin ve agresif karışık bişiler yapıyoz işte ama dediğim gibi lamba yanıyor 15-20 km sonra dolduruyorum depoyu ve 70 tl veriyorum km sıfırlıyorum 400km kesin görüyorum sayaçda bi keresinde 395 görmüştüm :D Sen PO dan alıyosun bizim BURSA da PO ya herkez küfür ediyo (tanıdğım herkez) ben OPET den alıyorum benzinimi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst