Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
KawasakiKawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Günde yaklaşık 110km gidiyorum, 320,340km arası ışık yanıyor, genelde ışık yandığında alıyorum 55 tl civarına tekrar doluyor depo. Beni rahatça 3 gün götürüyor, benzer hesapla seni de 4 gün götürür, 5. günüde dahil edersen Haftalık sana 70 tl ye falan gelir... (Ama ben dipgaz giderim dersen fiyat değişir tabiki)
Slm arkadaşlar elinde yeşil sag grenaj olan varmı sag tarafı malasef çizdim boyatmaktansa komple set alan arkadaşlar vardır ellerinde saglam parça olabilir düşüncesiyle sormak istedim
Slm arkadaşlar elinde yeşil sag grenaj olan varmı sag tarafı malasef çizdim boyatmaktansa komple set alan arkadaşlar vardır ellerinde saglam parça olabilir düşüncesiyle sormak istedim
Saul can sadece cizildi sinyalin ustunde de 3 cm kırık var. Dun aradım. İlan sahibini elleride yokmuş walla temiz. Çıkma bulursam takıcam yoksa sıfır alıcam
Merhaba arkadaşlar bür süre önce CBR'ı satıp 600cc racing alacaktım ama ne kafama göre motor bulamadım bulduklarımız sıfır parasını istiycekler nerdeyse bende başka bir 250 cc daha kullanip ninjanın da tadına bakim dedim Adana ve çevresinde satmayı düşünen varsa konuşup anlaşırız
merhaba arkadaşlar istanbulda max 9000-9500 tl ye kadar 10 bin km. altı özellikle yeşil ninja arıyorum. Kazasız olması tercihimdir. Bilgilerinize. Hergün sahibindendeki ilanlara bakmaktan yoruldum bir de buraya yazmak istedim.
https://www.facebook.com/groups/691392714207985/?notif_t=group_added_to_group
bir sure önce kurmus oldudumuz 250 CC MOTOSIKLET KULLANICILARI facebook grubun da marka model farketmeksizin tum 250 cc segmenti kullanicilarini davet ediyoruz
grubun amaci guzel etkinlikler yapmak, bu segmenteki kullanicilar arasinda bilgi alisverisini saglamak,almak yada satmak isteyen arkadaslara yardimci olmak,kisacasi motosiklet sevdasini hep beraber yasamaktir herkese iyi forumlar kazasiz belasiz bol gunesli gunler dileriz
Merhaba arkadaşlar bu jantlara takılan yeşil parçalı fosforu anadolu yakasında nereden bulabilirim ? Ninja ma hazırlık yapıyorum kısmetse bayramdan sonra alıyorum
Motosikletimi aldım 2013 model Yeşil. Aküsüne de baktım Yuasa YTX7A-BS orjinali. Gün içerisinde ekleyebilirsem birkaç resim de ben ekleyeceğim.Yapılması gerekenler hakkında bilgilendirmelere resmen açım. Yağ ne kullanılmalı , ne kadar zamanda zincir yağlanmalı , koruma takozu ve tekerleklere yeşil reflektörlerden nerelerden alınmalı ve buna benzer aklınıza gelip söylemek isteyeceğiniz şeyler gibi arkadaşlar. Herkese teşekkürler ...
ne güzel fotoğraflar rebelrider, paylaştığın için teşekkür ederim. anladığım kadarıyla siz orada bayağı kalabalık bir grup oluşturmuşsunuz, grup içinde de azımsanmayacak kadar çok ninja var.
Merhaba.
Grupta Beyaz Ninja 250R olmamasına şaşırdım
3 aydır kullandığım Beyaz Meleğimin fotoları.. Herhangi bi buluşmada aranızda olmak isterim,teşekkürler.
https://www.facebook.com/events/193456120839781/
antalya civarindaki tum motosikletseverler gezimize davetlidir geziye katilmak isteyen arkadaslar linkin bulundugu facebook grubundan bulusma noktalarinin ve saatlerinin kararlastirilmasi icin bizimle iletisim kurabilirler