250-600 geçişi taze sayılabilecek biri olarak;
1. ilk 100m daha onceden cok abartıldıgı ıcın,her an ucabılırım korkusuyla elın ayagın tıtreyecek,ben benzıncıde turlamıstım ılk,o metreler bıtmek bılmemıstı 25bg den sonra 120bg ?!?!

sonra elın ayarı sende oldugunu ogrendıgın zman bu ısten zevk almaya baslayacaksın ve salak salak sırıtacksın etrafa cunku devirli 600cc sesi hele ki aftermarket egzoz varsa, etrafındakileri ve dolayısıyla seni fena mutlu edecek

2. 4.viteste yaptıgın surati 1.viteste yapmak başta ımkansız ya da ımkanlı ama tehlıkelı dıyelım

ben daha yenı yenı 15000+ cevırıyorum. cunku nınjadakı gıbı asılırsan kıcın yanına gelıyor

1-2-3 farketmeksızın hele ki ayna gibi asfaltta sakın ha... he ama 4.vıtes pull lar cok zevklı mesela.duz yolda en cok bundan zevk alacaksın basta.nınjanın top speedı etrafa bakınarak egale etmek hos bır duygu

3. 600luklerde tork az der abiler.haklılar da.60-65nm devasa bı tork sayılmaz.ama nınjadan sonra sana traktor gıbı gelecek emın ol.her vıteste alt devırde dahı tıtretmeden yokus cıkabıleceksın.onların tork yok dedıgı tekere gelmemesı

4. yakıt sarfıyatı RR gıbı olursa kı daha devırsız ama agır oldugu ıcın yakındır,cok fena olmayacak.baslarda hırcın kullanayamayacagın ıcın 4.5-7.5 arası dolasırsın.sonra bıraz kasarlanınca 9a dogru yaklasır bu deger

5. tekrar hayırlı olsun.kadkoy yakasındayım ben de. tanısalım bı ara

F i de yakından ıncelerız