Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
2000km de servis bakimli 2012 model yesil renkti. 10000 tl ye verdim. motorlardan cok uzak kalamiyorum :) aksam ustu gittim honda bayii nden kirmizi beyaz cbr 600f satin aldim kismetse cumaya teslim edicekler.

Küçük canavardan büyük canavara geçiş:) Hayırlı olsun.
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
sagolasin dostum, evet biraz oyle oldu.. daha once 100hp+ bir motora binmedigimden farki merak ediyorum acikcasi. bindigim en guclu motor ninjaydi

edit:birde birsey farkettim. sahibinden.com a koyali bir hafta olmadi ama motor satildi, ninjanin piyasasi cok iyi fiyatida uygun oldugundan talibi cok galiba..
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
250-600 geçişi taze sayılabilecek biri olarak;

1. ilk 100m daha onceden cok abartıldıgı ıcın,her an ucabılırım korkusuyla elın ayagın tıtreyecek,ben benzıncıde turlamıstım ılk,o metreler bıtmek bılmemıstı 25bg den sonra 120bg ?!?! :D sonra elın ayarı sende oldugunu ogrendıgın zman bu ısten zevk almaya baslayacaksın ve salak salak sırıtacksın etrafa cunku devirli 600cc sesi hele ki aftermarket egzoz varsa, etrafındakileri ve dolayısıyla seni fena mutlu edecek :):)
2. 4.viteste yaptıgın surati 1.viteste yapmak başta ımkansız ya da ımkanlı ama tehlıkelı dıyelım :) ben daha yenı yenı 15000+ cevırıyorum. cunku nınjadakı gıbı asılırsan kıcın yanına gelıyor ;) 1-2-3 farketmeksızın hele ki ayna gibi asfaltta sakın ha... he ama 4.vıtes pull lar cok zevklı mesela.duz yolda en cok bundan zevk alacaksın basta.nınjanın top speedı etrafa bakınarak egale etmek hos bır duygu :)
3. 600luklerde tork az der abiler.haklılar da.60-65nm devasa bı tork sayılmaz.ama nınjadan sonra sana traktor gıbı gelecek emın ol.her vıteste alt devırde dahı tıtretmeden yokus cıkabıleceksın.onların tork yok dedıgı tekere gelmemesı :)
4. yakıt sarfıyatı RR gıbı olursa kı daha devırsız ama agır oldugu ıcın yakındır,cok fena olmayacak.baslarda hırcın kullanayamayacagın ıcın 4.5-7.5 arası dolasırsın.sonra bıraz kasarlanınca 9a dogru yaklasır bu deger :)
5. tekrar hayırlı olsun.kadkoy yakasındayım ben de. tanısalım bı ara :) F i de yakından ıncelerız :)
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
250-600 geçişi taze sayılabilecek biri olarak;

1. ilk 100m daha onceden cok abartıldıgı ıcın,her an ucabılırım korkusuyla elın ayagın tıtreyecek,ben benzıncıde turlamıstım ılk,o metreler bıtmek bılmemıstı 25bg den sonra 120bg ?!?! :D sonra elın ayarı sende oldugunu ogrendıgın zman bu ısten zevk almaya baslayacaksın ve salak salak sırıtacksın etrafa cunku devirli 600cc sesi hele ki aftermarket egzoz varsa, etrafındakileri ve dolayısıyla seni fena mutlu edecek :):)
2. 4.viteste yaptıgın surati 1.viteste yapmak başta ımkansız ya da ımkanlı ama tehlıkelı dıyelım :) ben daha yenı yenı 15000+ cevırıyorum. cunku nınjadakı gıbı asılırsan kıcın yanına gelıyor ;) 1-2-3 farketmeksızın hele ki ayna gibi asfaltta sakın ha... he ama 4.vıtes pull lar cok zevklı mesela.duz yolda en cok bundan zevk alacaksın basta.nınjanın top speedı etrafa bakınarak egale etmek hos bır duygu :)
3. 600luklerde tork az der abiler.haklılar da.60-65nm devasa bı tork sayılmaz.ama nınjadan sonra sana traktor gıbı gelecek emın ol.her vıteste alt devırde dahı tıtretmeden yokus cıkabıleceksın.onların tork yok dedıgı tekere gelmemesı :)
4. yakıt sarfıyatı RR gıbı olursa kı daha devırsız ama agır oldugu ıcın yakındır,cok fena olmayacak.baslarda hırcın kullanayamayacagın ıcın 4.5-7.5 arası dolasırsın.sonra bıraz kasarlanınca 9a dogru yaklasır bu deger :)
5. tekrar hayırlı olsun.kadkoy yakasındayım ben de. tanısalım bı ara :) F i de yakından ıncelerız :)
eyvallah dostum tesekkurler. insallah diyorum bir aksilik cikmazsa onumuzdeki cuma gunu teslim alayimda, sag saglim eve gidebilirsem hemen tem e cikip orda tepkilerini gormek istiyorum. az biraz tecrube kazandiktan sonra bulusuruz, tanisiriz. cunku trafik eminimki beni zorlayacaktir. bu arada yorumun icin cok cok tesekkurler pay cikardim kendime soyledigin seylerden. tecrubeli bir arkadasim vardi ondada 2011 hornet var zaten cbr600f ile ayni motor diyebiliriz. gaz acmalarina cok dikkat et motoru aldiktan sonra dedi. kesinlikle ninjadaki gibi gazi acamazsin acmayacaksinda diye israrla uyardi, rodajini sen ister istemez duzgun yapacaksin cunku fazla basamayacagina eminim diyor :) en cokta trafikta zirt pirt vites degistirmeyecegim icin seviniyorum..
 
Katılım
17 Mar 2012
Mesajlar
139
600 cc ye geçen arkadaşlara hayırlı olsun, ama 250cc bi başlıkta 600cc muhabbeti yapmayın olanı var olmayanı var canımız çekti bi tarafımız şişecek şimdi :queen:

sayfayı kapatmazsam benim ninjayı satılıga cıkartacam nerdeyse :pr:

şaka bi yana hayırlı olsun Allah kazasız belasız binmek nasip etsin:cat:
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
59
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-sezona-hazir-full-dolu-sahibinden-ninja-250r-123276920/detay/
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
sagolasin dostum, evet biraz oyle oldu.. daha once 100hp+ bir motora binmedigimden farki merak ediyorum acikcasi. bindigim en guclu motor ninjaydi

edit:birde birsey farkettim. sahibinden.com a koyali bir hafta olmadi ama motor satildi, ninjanin piyasasi cok iyi fiyatida uygun oldugundan talibi cok galiba..

Orhan selam,

Daha önce Ejlover ninjasını satıp YZFR1 aldığında arada ne gibi sürüş farkları olduğunu anlatan bir yazı yazmıştı :) eğer bulabilirsen mutlaka okumalısın..
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
Orhan selam,

Daha önce Ejlover ninjasını satıp YZFR1 aldığında arada ne gibi sürüş farkları olduğunu anlatan bir yazı yazmıştı :) eğer bulabilirsen mutlaka okumalısın..
selamlar dostum, ben o yaziya denk gelmistim hatta okumustum ama bilgileri tazelemek icin bir daha okusam iyi olacak.. onerin icin tesekkurler :thumleft:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
169
arkadaşlar 3 günde 3 kaza atlattım motorumu satıyorum ilgilenenler bakabilir ilan no : sahibinden sitesinde 123558840

ilanı yeni verdim akşama yada yarın sabaha çıkar
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
motorlar satiliga cikmaya basladi bu aralar :) hayirli satislar arkadaslar insallah dilediginiz rakkamlara satarsiniz.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Arkadaşlar dün itaribiyle motorumu üzülerek satmış bulunuyorum. Motoru sattıktan 15 dk. sonra ebaydan koruma takozlarım geldi. Onlarıda alıcıya verdim. Biraz inceledim bence kaliteli gözükoyor. Linkini veriyorum belki almak isteyenler olur. 14 günde elime geçti.
http://www.ebay.com/itm/290893362195?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Geniş bir zamanda 3.000 km. lik ninja tecrübe yazacağım yeni almak isteyenlerin işine yarar belki. Bu arada Ninja piyasasının hondadan kalır yanı yokmuş onu anladım. Motor 4. gün satıldı. Telefon trafiğinden resmen başım döndü.

Unutmadan sol aynanın camı çatlaktı. Alan arkadaşa söz verdim halledicem diye yanlız e-bayda free shippng bir tane var onuda gözüm tutmadı. Mesaj attım dönüş bile yapmadı. Nasıl hallederiz fikri olan varmı acaba.
Kalın sağlıcakla.
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
arkadaşlar 3 günde 3 kaza atlattım motorumu satıyorum ilgilenenler bakabilir ilan no : sahibinden sitesinde 123558840

ilanı yeni verdim akşama yada yarın sabaha çıkar

her ne kadar ninja isteyen ve henüz sahibi olamayan bir forum kullanıcısı olsam da sizin paylaşımlarınızı ilgiyle takip ediyordum.
hayırdır nasıl kazalar atlattınız da bu kadar severek kullandığınız, keyfinize göre modifiye ettiğiniz cengaverinizi satıyorsunuz?
 
Katılım
17 Mar 2012
Mesajlar
139
Beyler son hiz konusunu bugun deneme firsatim oldu evet gosterge saglikli calismiyor diyebirim duz yolda 185 yapti hafif yokus assagi 199 yanimdaki r6nin gostergesi aynen boyle gosteriyordu yakit konusu icinde bi cok kez depoyu fulleyip gezilerde deneme sansim oldu 80 tl ye dolan depo ortalama 100-120 hizla 400km 150 ustu ise 250-300km arasi yakti sehir ici dip gazlarda ise 250 yi gecmedi diyebilirim. Yakiti etkileyecek tek sey egzoz akropovic var.benim deneyimlerim bunlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım 2 aylık ninja kullanıcısıyım motorum 2009 model performansı diğer kullandığım motorlara oranla çol torklu ve yüksek devirli 250 cc sınıfında üretilmiş en iyi makinadır.performans=ninja kawasaki yapana kadar eniyisi bu....
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
169
her ne kadar ninja isteyen ve henüz sahibi olamayan bir forum kullanıcısı olsam da sizin paylaşımlarınızı ilgiyle takip ediyordum.
hayırdır nasıl kazalar atlattınız da bu kadar severek kullandığınız, keyfinize göre modifiye ettiğiniz cengaverinizi satıyorsunuz?

Biri kavşakta goz gore gore onume resmen cikti bagaja sifir gectim biri dukkanin onunde on freni sikinca kaydira yazdim yine biri park halinde carpa yazdi bu motor yaramadi bana satip baska motor alacam
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
72
Beyler son hiz konusunu bugun deneme firsatim oldu evet gosterge saglikli calismiyor diyebirim duz yolda 185 yapti hafif yokus assagi 199 yanimdaki r6nin gostergesi aynen boyle gosteriyordu yakit konusu icinde bi cok kez depoyu fulleyip gezilerde deneme sansim oldu 80 tl ye dolan depo ortalama 100-120 hizla 400km 150 ustu ise 250-300km arasi yakti sehir ici dip gazlarda ise 250 yi gecmedi diyebilirim. Yakiti etkileyecek tek sey egzoz akropovic var.benim deneyimlerim bunlar.

1000 d/d da 13.3 km/h yaptigina gore, 185 km/h icin 13900 d/d ya cikman gerekir. Arkadan yaklasik 30 km/h bir ruzgar ile olabilir.
199 icin 15000 d/d olur.
Grafiklere bakilirsa 12000 -12500 den yukari gucun cok azaldigi gorulur.
 
Katılım
17 Mar 2012
Mesajlar
139
1000 d/d da 13.3 km/h yaptigina gore, 185 km/h icin 13900 d/d ya cikman gerekir. Arkadan yaklasik 30 km/h bir ruzgar ile olabilir.
199 icin 15000 d/d olur.
Grafiklere bakilirsa 12000 -12500 den yukari gucun cok azaldigi gorulur.

valla ben hız göstergesinin yalancısıyım, bugun bisikletler için olan digital bi hız göstergesi alacam eğer monte etmeyi başarabilirsem nasıl yaptığımı ve ne kadar sağlıklı çalıştığı konusunda yazarım tekrar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst