Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Camı taktım, ummadığım kadar iyi oldu, yerine cuk oturdu.
m5bll.jpg

m5bm8.jpg
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
72

Ruzgar acisindan bir fark oldu mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------

hatıraladım hocam .malesef düzelmiyor , insan öyle alışıyor :D




sizin aldığınız camın aynısından bende sipariş ettim , bugün kargoya çıkmış , insallah kısa sürede gelir..

Hiz gercekten 140km/h da kaliyor, devir artmaya devam ediyor olabilir. Debriyaj kaydirabilir. Bazi yeni ninjalarda bu sorunun oldugunu okumustum yabanci forumlarda.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
vidalar biraz sırıtmış ama güzel olmuş güle güle, kazasız belasız kullan.

Evet haklısın zamanla yapacağız artık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------

Ruzgar acisindan bir fark oldu mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------



Hiz gercekten 140km/h da kaliyor, devir artmaya devam ediyor olabilir. Debriyaj kaydirabilir. Bazi yeni ninjalarda bu sorunun oldugunu okumustum yabanci forumlarda.

Rüzgar kafaya dahada arttı gibime geldi.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Selam arkadaşlar, en nihayetinde koruma takozlarının siparişini ebaydan verdim. Yalnız aldığım pzvnk takip numarası göndermedi. İnşallam başına bir iş gelmez. Birde '$46,15 CAD' burda ki CAD Kanada doları anlamınamı geliyor. Yaksa başka bir anlamımı var.
 
Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
21

bide şu çamurluğu iptal etsen motor on numara olacak be üstad

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:35 ----------

arkadaşlar inanamadım bu gün ilk defa 15 dişlinin yakıtını test ettim antalyalı arkadaşlar bilir serikden çıkıp manavgatın içinden akseki ibradı baraj yolundan dönüş ibradıdan manavgat konya yolundan geriye serik. depoyu doldurdum dönüşte aynı petrolden tekrar doldurdum 97 oktan kullanıyorum bu arada 35 tl aldı 240 km yol gittim. ortalama hız 90 km gittik arasıra bastık. çoğu yerde yakuş viraş zorlu bir yol. ilginç geldi sanırım dişliden motor devir çevirmiyor ondan bu kadar düştü yakıt. 145krş yakmış km de çok iyi yani bu kadarını beklemiyordum
145 krş yok artık nerden baksan %30-40 daha az yakmış

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------

bi sorum olacak arkadaşlar arka sehpa yaptırmayı düşünüyorumda hazır almicam çok pahalı geldi sanayi işi olacak bizim ninjaya göre arka sehpa çizimi ve elinde ölçüleri olan varmı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------

Selam arkadaşlar, en nihayetinde koruma takozlarının siparişini ebaydan verdim. Yalnız aldığım pzvnk takip numarası göndermedi. İnşallam başına bir iş gelmez. Birde '$46,15 CAD' burda ki CAD Kanada doları anlamınamı geliyor. Yaksa başka bir anlamımı var.
hayırlı olsun @Ercü fiyatıda iyimiş umarım kazasız belasız eline ulaşır ona göre yorumlarını bekliyoruz belki benden aynısından spariş verebilirim
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
169
bide şu çamurluğu iptal etsen motor on numara olacak be üstad

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:35 ----------


145 krş yok artık nerden baksan %30-40 daha az yakmış

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------

bi sorum olacak arkadaşlar arka sehpa yaptırmayı düşünüyorumda hazır almicam çok pahalı geldi sanayi işi olacak bizim ninjaya göre arka sehpa çizimi ve elinde ölçüleri olan varmı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------


hayırlı olsun @Ercü fiyatıda iyimiş umarım kazasız belasız eline ulaşır ona göre yorumlarını bekliyoruz belki benden aynısından spariş verebilirim


bende çok şaşırdım ama yapcak bişey yok sabah dolduran adamda aynı akşam dolduran adamda aynı 35 tl aldı ve 240 km gittik. km miyanlış diye diğer motorların km sine baktım onlarda aynı çok şaşırdım
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
35
Arkadaşlar stok lastiklerden sonunda Metzeler M5 sportec (110-70-17, 150-60-17) alarak kurtuldum. Çok daha iyi tutunuyor lastikler ve artık virajlara girerken daha çok güveniyorum motoruma. Motoru yıkayıp bir kaç fotoğraf çekip koyacaktım buraya ama Ankara'nın son dakika yağmuru alt üst etti planlarımı. En kısa zamanda diyorum..
 
Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
21
ben kendim yaptım,eğer isterseniz ölçüleri verebilirim,resim bulursam ekliyim bir tane[/QUOTE
çok memnun olurum be dostum

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------

Arkadaşlar stok lastiklerden sonunda Metzeler M5 sportec (110-70-17, 150-60-17) alarak kurtuldum. Çok daha iyi tutunuyor lastikler ve artık virajlara girerken daha çok güveniyorum motoruma. Motoru yıkayıp bir kaç fotoğraf çekip koyacaktım buraya ama Ankara'nın son dakika yağmuru alt üst etti planlarımı. En kısa zamanda diyorum..

150 lik ! virajlarda nasıl bildiğim kadarıyla virajlarda tutuşu azltması lazım ama kullanıcı olarak yorumunu bekliyorum birde fiyatını yazarsan resimleride en kısa zamanda bekliyoruz
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
35
150'lik lastik takmayı günlerce hem yerli hem de yabancı bir çok forumdan uzun süre araştırdım. Genel kaygılar sürüş karakteristiğini bozacağı ve zincir korumaya sürtüp sürtmeyeceğiydi. Ama kullanıcılar bunların hiçbirinin gerçek olmadığını söylüyordu. Bir kaçıyla irtibata geçip kişisel görüşlerini aldıktan sonra bu lastik almanın doğru bir karar olacağını düşündüm.

Lastikler bana 900lira civarına mal oldu. En büyük korkum olan sığıp sığmama sorunsalını da rahatlıkla aştık. İki tarafta da oldukça boşluk var. Viraşlarda tutuş çok daha iyi şu an. Dün denemek için çevre yolunda 150km hızla virajlarda yatırdım motoru, eski IRC lastiklerin kayacağı durumlarda metzeler beni sorunsuzca virajdan çıkardı. Hızlanma konusunda da ben açıkçası bir fark göremedim. Aksine tutuş daha iyi olduğu için patinaj çekmek yerine öne atıyor motor kendini.

mb2x2.jpg


mb2xy.jpg


mb2y9.jpg
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
ninjami az once sattim arkadaslar, icim cok fena burkuldu resmen icim acidi :( ilk goz agrisi boyle oluyor demekki..
 
Katılım
26 Nis 2013
Mesajlar
2
merhabalar ismim ayberk. Uzun suredir ilk motorumu almak istiyordum baya arastirdim 125cc lik ve 250cc lik baslangic motorlarinin cogunu bayiilerde inceleme sansim oldu calistiramasam bile ustlerine oturdum. En cok begendigim yamaha yzf r125 di kesin bu motoru almaliyim derken ayni bayide denk geldigim bir ninja 250r beni benden aldi :) gerek tip olarak gerek performans benim icin en ideal motor olacagini dusunuyorum. Konunun buyuk bir kismini okudum cok guzel bilgiler var herkese ayri ayri tesekkur ediyorum. Benim yardim istegim ise biraz daha farkli olacak bildiginiz ettiginiz su motoru ikinci el alip sikintisiz kullanirsin diyebileceginiz ninja varmidir yoksa gidip 0 km almak herzaman icin dahami avantajlidir? (Suanki dusunceme gore ninja250 ye 2sene binerim daha sonra R6 yada 600RR a gecerim diyorum)
 
Katılım
26 Tem 2012
Mesajlar
66
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bakım için motorumu servise götüreceğim ama bazı parçalarını netten alıp kendim taktırmak niyetindeyim (eh servisin vereceği fiyattan ucuza geleceğini tahmin ediyorum) ama teknik konularda deneyimli olmadığımdan motor yağı, fren balatası, zincir vs. gibi parçalar hakkında yardımınıza ihtiyacım var. Forumu genel olarak inceledim ve bazı linkler buldum ama yine de genel bir son durum değerlendirmesi rica ediyorum sizlerden :)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
merhabalar ismim ayberk. Uzun suredir ilk motorumu almak istiyordum baya arastirdim 125cc lik ve 250cc lik baslangic motorlarinin cogunu bayiilerde inceleme sansim oldu calistiramasam bile ustlerine oturdum. En cok begendigim yamaha yzf r125 di kesin bu motoru almaliyim derken ayni bayide denk geldigim bir ninja 250r beni benden aldi :) gerek tip olarak gerek performans benim icin en ideal motor olacagini dusunuyorum. Konunun buyuk bir kismini okudum cok guzel bilgiler var herkese ayri ayri tesekkur ediyorum. Benim yardim istegim ise biraz daha farkli olacak bildiginiz ettiginiz su motoru ikinci el alip sikintisiz kullanirsin diyebileceginiz ninja varmidir yoksa gidip 0 km almak herzaman icin dahami avantajlidir? (Suanki dusunceme gore ninja250 ye 2sene binerim daha sonra R6 yada 600RR a gecerim diyorum)
Düşünürsen görüşelim. Motor 3.000 Km. 5 aylık. (ihtiyaçtan:))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst