Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150

Sabahtan beri takip ediyorum konuyu. Ninjamı geçen hafta maddi durumlardan dolayı satmak zorunda kaldım hala moralman diplerdeyim 'baktım her yer bana ninjamı hatırlatıyor' modundayım. Konuya müdahil olup dahada moralimi bozmak istemedim açıkçası.
Alıntı: Kawasaki daha iyisini yapana kadar EN İYİ 250 c.c. NİNJA 250R
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çelikat denen o cahal kişide honda 954rr varmış herhalde yolda kawasaki zx10 dan bir darbe yemişki bir akrabasının aldığı ninja 250yi kötüleyip çin motorlarına benzetmiş ayrıca kawasaki markasına hakaretler edip duruyor bu kişinin moderatör tarafından neden banlanmadığını öğrenmek isteriz kawasaki cemaati olarak.aksi takdirde bu iş honda kawasaki kavgasına dönecek .
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
img0808vy.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------

img0807xpf.jpg

img0809vq.jpg

haftalik bakimdan sonra bir kac resim cektim
 

Nsn

Katılım
16 May 2013
Mesajlar
13
Merhaba arkadaşlar bende Ninja 250r sahibiyim. Motorsiklet dünyasına adım atalı henüz 1 ay oldu. Kulüp yazılarını 1. sayfadan itibaren vakit buldukça okuyorum. Başlangıç motoru olarak Ninja 250r seçmiş olduğum için kullandıkça nekadar haklı olduğumu anlıyorum. Bu 1 ay içerisinde birkaç basit düşmem oldu. Hergün iş çıkışı 1 saat kadar binerek tecrübe kazanmaya,öğrenmeye çalışarak Ninja üzerinde vakit geçiriyorum. Şimdilik en büyük şikayetim oturma yüksekliği. Sanırım bana göre düşük kalıyor veya bana öylede geliyor olabilir.
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
35
skidmarx.co.uk adresinden siparişini verdiğim ön far korumam 5 gün içerisinde elime ulaştı. Gece sürüşlerinde farlara etkisi oldukça az, görünüş ve kalite olarak çok iyi duruyor. Fırlayan taşlar için uzun yolda artık içim biraz daha rahat.

n3wg1.jpg
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
59
arkadaslar aranızda hıc zıncırı cıkartan oldumu orjınalınde cıkartmak ıcın ek yok sanırım yani benmkınde yok nasıl yapmam gerekıyor zıncırı kıracakmıyız
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
169
arkadaşlar ninjamı sattım pazartesi antalya merkezden gelip alacak arkadaş allah kaza bela vermesin tekeri düz bassın.motordan memnun olacağına eminim sorunsuz ciğeri canavar gibi makina idi ama yıldızımız bi türlü barışmadı motorla. yeni motor arayışım sürüyor ama 3 seçenek var cbr 250r , ninja 250r, yamaha xj6 diversion f modelleri. hala bişeye karar veremedim. sizce ?
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
arkadaşlar ninjamı sattım pazartesi antalya merkezden gelip alacak arkadaş allah kaza bela vermesin tekeri düz bassın.motordan memnun olacağına eminim sorunsuz ciğeri canavar gibi makina idi ama yıldızımız bi türlü barışmadı motorla. yeni motor arayışım sürüyor ama 3 seçenek var cbr 250r , ninja 250r, yamaha xj6 diversion f modelleri. hala bişeye karar veremedim. sizce ?
sende önce cbr 250r vardı yanlış hatırlamıorsam
ninjayıda yeni sattın
er 5 al
xj6 da güzel motor
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
169
xj6 tam granajlı alasım var ama tek bir makina var 2. el olarak oda taa urfada :D 1300 km uzaklıkta sıfır alsam çok olacak bütçe yetmeyecek. yakıt olarakda çok iyi olduğunu söylüyolar sakin kullanımlarda. ben genel olarak şehiriçi kullandığım için 600 lük çok mantıklı gelmiyo ama içimde ukde kalmasın 5 6 ay bir sene civarı binip satacam niyetim
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
xj6 tam granajlı alasım var ama tek bir makina var 2. el olarak oda taa urfada :D 1300 km uzaklıkta sıfır alsam çok olacak bütçe yetmeyecek. yakıt olarakda çok iyi olduğunu söylüyolar sakin kullanımlarda. ben genel olarak şehiriçi kullandığım için 600 lük çok mantıklı gelmiyo ama içimde ukde kalmasın 5 6 ay bir sene civarı binip satacam niyetim

az yakmasını düşünüyorsan honda nc 700 düşünebilirsin
tipi hoşuna gidiyorsa eğer ve uygun fiyata gelirse ktm duke 390da olabilir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
az yakmasını düşünüyorsan honda nc 700 düşünebilirsin
tipi hoşuna gidiyorsa eğer ve uygun fiyata gelirse ktm duke 390da olabilir
fevzi keleş kardeşim ninjanı satman bence iyi olmamış 250cc motorlar arasında dünyadaki bütün motorsiklet otoritelerinin number one olarak yorum yaptıkları ve kendi sınıfının lideri olarak seçtikleri bu mermi hızındaki şeytandan vazgeçme derim diğer 250likler onun gölgesine bile yetişemezler.sen hiç ninja filmleri izlemedin galiba rakibine sessizce yaklaşır ve onu safdışı bırakır kawasaki onun için adını ninja koymuş.şaka biryana ninja bir tutkudur bu tutkudan vazgeçme derim. Eğer vazgeçersen bu foruma yorum yapma yolun açık olsun derim.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
fevzi keleş kardeşim ninjanı satman bence iyi olmamış 250cc motorlar arasında dünyadaki bütün motorsiklet otoritelerinin number one olarak yorum yaptıkları ve kendi sınıfının lideri olarak seçtikleri bu mermi hızındaki şeytandan vazgeçme derim diğer 250likler onun gölgesine bile yetişemezler.sen hiç ninja filmleri izlemedin galiba rakibine sessizce yaklaşır ve onu safdışı bırakır kawasaki onun için adını ninja koymuş.şaka biryana ninja bir tutkudur bu tutkudan vazgeçme derim. Eğer vazgeçersen bu foruma yorum yapma yolun açık olsun derim.

farkındaysan 250 cc üzeri şeyler yazıldı
bende yazdım cbr falan alma diye
her 250 cc 1 gün satılacak
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
fevzi keleş kardeşim ninjanı satman bence iyi olmamış 250cc motorlar arasında dünyadaki bütün motorsiklet otoritelerinin number one olarak yorum yaptıkları ve kendi sınıfının lideri olarak seçtikleri bu mermi hızındaki şeytandan vazgeçme derim diğer 250likler onun gölgesine bile yetişemezler.sen hiç ninja filmleri izlemedin galiba rakibine sessizce yaklaşır ve onu safdışı bırakır kawasaki onun için adını ninja koymuş.şaka biryana ninja bir tutkudur bu tutkudan vazgeçme derim. Eğer vazgeçersen bu foruma yorum yapma yolun açık olsun derim.

Burasını doğru dedin. Ben satalı 15 gün oldu. Gözümde tütüyo.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
farkındaysan 250 cc üzeri şeyler yazıldı
bende yazdım cbr falan alma diye
her 250 cc 1 gün satılacak
arkadaşlar her 250 cc birgün satılacak diye bir kaide yok.43 yaşındayım 1987 den beri motorsiklete biniyorum maddi durumum iyi olsa bile 600 veya 1000 lik makina almam bu yaştan sonra asfalttan kazırlar beni.benim ninjanın sürati bana yeter.benlm motorum 2009 model allah korusun satsam yine ninja alırdım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst