- Katılım
- 18 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,602
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/116273-boyle-rezalet-motor-olmaz-olsun.html
Beyler bi bakın bakalım ne diyor bu dayı
Beyler bi bakın bakalım ne diyor bu dayı
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/116273-boyle-rezalet-motor-olmaz-olsun.html
Beyler bi bakın bakalım ne diyor bu dayı![]()
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/116273-boyle-rezalet-motor-olmaz-olsun.html
Beyler bi bakın bakalım ne diyor bu dayı![]()
sende önce cbr 250r vardı yanlış hatırlamıorsamarkadaşlar ninjamı sattım pazartesi antalya merkezden gelip alacak arkadaş allah kaza bela vermesin tekeri düz bassın.motordan memnun olacağına eminim sorunsuz ciğeri canavar gibi makina idi ama yıldızımız bi türlü barışmadı motorla. yeni motor arayışım sürüyor ama 3 seçenek var cbr 250r , ninja 250r, yamaha xj6 diversion f modelleri. hala bişeye karar veremedim. sizce ?
xj6 tam granajlı alasım var ama tek bir makina var 2. el olarak oda taa urfada1300 km uzaklıkta sıfır alsam çok olacak bütçe yetmeyecek. yakıt olarakda çok iyi olduğunu söylüyolar sakin kullanımlarda. ben genel olarak şehiriçi kullandığım için 600 lük çok mantıklı gelmiyo ama içimde ukde kalmasın 5 6 ay bir sene civarı binip satacam niyetim
fevzi keleş kardeşim ninjanı satman bence iyi olmamış 250cc motorlar arasında dünyadaki bütün motorsiklet otoritelerinin number one olarak yorum yaptıkları ve kendi sınıfının lideri olarak seçtikleri bu mermi hızındaki şeytandan vazgeçme derim diğer 250likler onun gölgesine bile yetişemezler.sen hiç ninja filmleri izlemedin galiba rakibine sessizce yaklaşır ve onu safdışı bırakır kawasaki onun için adını ninja koymuş.şaka biryana ninja bir tutkudur bu tutkudan vazgeçme derim. Eğer vazgeçersen bu foruma yorum yapma yolun açık olsun derim.az yakmasını düşünüyorsan honda nc 700 düşünebilirsin
tipi hoşuna gidiyorsa eğer ve uygun fiyata gelirse ktm duke 390da olabilir
fevzi keleş kardeşim ninjanı satman bence iyi olmamış 250cc motorlar arasında dünyadaki bütün motorsiklet otoritelerinin number one olarak yorum yaptıkları ve kendi sınıfının lideri olarak seçtikleri bu mermi hızındaki şeytandan vazgeçme derim diğer 250likler onun gölgesine bile yetişemezler.sen hiç ninja filmleri izlemedin galiba rakibine sessizce yaklaşır ve onu safdışı bırakır kawasaki onun için adını ninja koymuş.şaka biryana ninja bir tutkudur bu tutkudan vazgeçme derim. Eğer vazgeçersen bu foruma yorum yapma yolun açık olsun derim.
fevzi keleş kardeşim ninjanı satman bence iyi olmamış 250cc motorlar arasında dünyadaki bütün motorsiklet otoritelerinin number one olarak yorum yaptıkları ve kendi sınıfının lideri olarak seçtikleri bu mermi hızındaki şeytandan vazgeçme derim diğer 250likler onun gölgesine bile yetişemezler.sen hiç ninja filmleri izlemedin galiba rakibine sessizce yaklaşır ve onu safdışı bırakır kawasaki onun için adını ninja koymuş.şaka biryana ninja bir tutkudur bu tutkudan vazgeçme derim. Eğer vazgeçersen bu foruma yorum yapma yolun açık olsun derim.
arkadaşlar her 250 cc birgün satılacak diye bir kaide yok.43 yaşındayım 1987 den beri motorsiklete biniyorum maddi durumum iyi olsa bile 600 veya 1000 lik makina almam bu yaştan sonra asfalttan kazırlar beni.benim ninjanın sürati bana yeter.benlm motorum 2009 model allah korusun satsam yine ninja alırdım.farkındaysan 250 cc üzeri şeyler yazıldı
bende yazdım cbr falan alma diye
her 250 cc 1 gün satılacak
kafa basmadı bunu yazan bi cbrciymiş biraz kafam bulanık alkol var![]()