Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Bence Yoshi ve Akrapovic gerisi yalan.
Cıbırımdada yoshi var gerçekten çok güzel egzoz.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
mayıs haziran gibi temiz bir ninja alıcam kısmet olursa

bende yoshi ve two brothersı beğendim bu ikisinden biri olabilir birde fransadan kuzenime kos rx 2n gösterge getirteceğim bu iki modifikasyonla daha bir çekici olacak
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
Arkadaşlar motorumu bugun verdim fakat aranıza yeni bir ninjacı katıldı :) Muhammed abi yeni başladı kısa sürede çözdü motoru Allah kaza bela göstermesin. Ekipmanlarınıda çok kaliteli aldık güzel bir başlangıc yaptı. Buluşma olursa burdan yazın takip edelim geliriz.
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
merhaba arkadaşlar
dün Samsun'a Dodo Motor'a yani karadenizdeki yetkili servise 1.000km bakımı için motorumu götürdüm
motorum servise gittiğinde 1.400km idi. Bulunduğum şehirde servis olmadığından Samsun'a giderek durumumu izah ettim sağolsun usta anlayışla karşıladı

1.000km bakım için yapılan değişiklikleri izah etmeye çalışayım;
motorumun yağı değiştirildi, tüm yağı akıtılarak yeni yağ koyuldu ustanın söylemesine göre 2,5LT yağ koyuldu
ikinci olarak da yağ filtresi değiştirildi, eski yağ filtresi atıldı yerine yenisi koyuldu
ekstra olarak zincir yağlandı, esnekliği kontrol edildi
motorumun rolantisi düşürüldü 2.000-3.000 civarında olan rolanti 1.100'e düşürüldü
rolantinin düşürülmesini beğenmedim çünkü öncekine alışmıştım, gelirken ışıklarda bir kaç kez istop ettirdim motoru, vites geçişlerinde zorluk çektim bu ayar yapılınca
ancak tek avantajı motor eskisi gibi bağırmıyor
tabi bir de fazla benzin yakmıyor
yaklaşık bir depo benzinle 240km felan gittim 240km geldim
ustanın ismi İbrahim Dodo,
kendisi temiz iş yaptı
çıkardığı her parçayı ustalıkla taktı, bu parça nerenin felan hiç karıştırmadan
şimdi gelelim fiyatlara, fiyatlar konusunda eminim kendi hakkını istedi ancak tabi para veren kişi olarak biraz yüksek buldum
yağ (2,5 lt) 75,00 TL
yağ filtresi 50,00 TL
işçilik 50,00 TL (işçiliğe 75 tl istemişti 50 tlde anlaştık)
zincir yağı 20,00 TL (25tl istemişti 5tl bozuk çıkmadığı içni 20tl verdim)
toplam 195,00 TL ile ayrıldım servistem
bu fiyatlar 03.11.2010 tarihlidir.
sizlere de bir fikir verebilir

çok fazla resim çekemedim, çektiklerimi de yakın zamanda ekleyeceğim

saygılar


ek: giderken hava güneşliydi ancak soğuktu
gelirken daha da soğuktu, normalde tünellerin içi soğuk olur, gelirken yollar o kadar soğuktuki tünel benim için sığınak yeri gibi oldu:)
bu havalarda güneşe fazla aldanmayın özellikle gece inanılmaz soğuk oluyor, vücudum hala o soğuğu atamadı, sağlam ve sıcak bir uykuya ihtiyacım var hala:)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
1.100devir rolanti için düşük bir devir, 1400 olması - beğenmemekte haklısın. :cat:

bnim motor rolatide birinci viteste stop etmeden gidebiliyor (düz yolda), senin motorda da aynı şekilde olması gerekir diye düşünüyorum.

kısmet olursa bende bayramda 2 farklı seyahat yapmayı planlıyorum. :) gezi raporunu buraya yazıcam :cat:
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
1.100rpm çok az olmuş gerçekten istop etti etçek gibi çalışıır motor :)
Zincir yağını sana sattı mı yoksa sadece sıktı mı o ne ya 20 Lira ?
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
1.100rpm çok az olmuş gerçekten istop etti etçek gibi çalışıır motor :)
Zincir yağını sana sattı mı yoksa sadece sıktı mı o ne ya 20 Lira ?

sattı yani kutusu bende içinde var çokca
sadece yağ fiyatı biraz yüksek geldi gerçi fiyat olarak aynı bu benzincilerde satılanlardan, ne bilim sonuçta toptan alıyordur ucuza alıyordur biraz fiyat kırsa iyidi:)
tüm ürünler castroldü
o rolantiyi kendim yükseltecem bakalım
gerçi bugün baktım kendi kendine biraz yükselmiş sanki ancak ışıklarda yine de istop edecek gibi çalışıyor motor
debriyajı bu kadar çok kullanmıyordum şimdi çok sık kullanır oldum
ayrıca yokuş aşağı inerken veya çıkarken sanki istop edecek gibi bir tedirginlik var
motora alıştıktan sonra bu yeni ayar biraz canımı sıkıyor gibi
neyse ya alışacağız ya da birazcık yükselteceğim
saygılar
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
seni tedirgin ediyorsa direk rolantisini yükselt, motoru kullanırken aklına takılmamaması lazım

bu arada elf zincir yağını tavsiye ederim. castrole göre daha iyi bir ürün. benzinliklerde olaibliyor.


bu videoda ninja'nın sahibi grenajlara ve arka maşaya takoz yerleştirmiş, sırıtmıyorda. türkiye'de bunlarda bulabilir miyiz acep..

http://www.youtube.com/watch?v=jL-t_7U15T0&feature=related

videoyu çeken kişi biraz çatlak bu arada :)
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
evet öyle olacak sanırım ama şimdilik üşeniyorum, bulunduğum şehirde 1 tane motor ustası var o da bisikletçiden bozma ve çok kazıkçı
kendim yandaki küçük parçayı çıkarım o ayar düğmesine ulaşmam lazım, sol taraftaydı hatırladığım kadarıyla
o değil de bu motorları bu kadar temiz nasıl tutuyorlar
benim motor bana hep kirli gözüküyor:)
ayrıca göstergeleri de beğendim
hararet göstergesi yerine yakıt göstergesi koyulmuş, sağda
ancak egzosu beğenmedim orjinal egzosu daha çok hoşuma gidiyor, mat olan
videoda da zaten bu hareketi neden yaptım diye soruyor kendisine:)
deponun ordaki deri koruma da hoşuma gitmedi değil, akıllıca olmuş
çamurluğu çıkarmış, bence orjinali daha iyi
plakanın üstündeki ışık güzel olmuş
fren pedalının ordaki ayaklığı (peg) da değiştirmiş, baya bir modifiye var motorda :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
merhaba arkadaşlar
dün Samsun'a Dodo Motor'a yani karadenizdeki yetkili servise 1.000km bakımı için motorumu götürdüm
motorum servise gittiğinde 1.400km idi. Bulunduğum şehirde servis olmadığından Samsun'a giderek durumumu izah ettim sağolsun usta anlayışla karşıladı

1.000km bakım için yapılan değişiklikleri izah etmeye çalışayım;
motorumun yağı değiştirildi, tüm yağı akıtılarak yeni yağ koyuldu ustanın söylemesine göre 2,5LT yağ koyuldu
ikinci olarak da yağ filtresi değiştirildi, eski yağ filtresi atıldı yerine yenisi koyuldu
ekstra olarak zincir yağlandı, esnekliği kontrol edildi
motorumun rolantisi düşürüldü 2.000-3.000 civarında olan rolanti 1.100'e düşürüldü
rolantinin düşürülmesini beğenmedim çünkü öncekine alışmıştım, gelirken ışıklarda bir kaç kez istop ettirdim motoru, vites geçişlerinde zorluk çektim bu ayar yapılınca
ancak tek avantajı motor eskisi gibi bağırmıyor
tabi bir de fazla benzin yakmıyor
yaklaşık bir depo benzinle 240km felan gittim 240km geldim
ustanın ismi İbrahim Dodo,
kendisi temiz iş yaptı
çıkardığı her parçayı ustalıkla taktı, bu parça nerenin felan hiç karıştırmadan
şimdi gelelim fiyatlara, fiyatlar konusunda eminim kendi hakkını istedi ancak tabi para veren kişi olarak biraz yüksek buldum
yağ (2,5 lt) 75,00 TL
yağ filtresi 50,00 TL
işçilik 50,00 TL (işçiliğe 75 tl istemişti 50 tlde anlaştık)
zincir yağı 20,00 TL (25tl istemişti 5tl bozuk çıkmadığı içni 20tl verdim)
toplam 195,00 TL ile ayrıldım servistem
bu fiyatlar 03.11.2010 tarihlidir.
sizlere de bir fikir verebilir

çok fazla resim çekemedim, çektiklerimi de yakın zamanda ekleyeceğim

saygılar


ek: giderken hava güneşliydi ancak soğuktu
gelirken daha da soğuktu, normalde tünellerin içi soğuk olur, gelirken yollar o kadar soğuktuki tünel benim için sığınak yeri gibi oldu:)
bu havalarda güneşe fazla aldanmayın özellikle gece inanılmaz soğuk oluyor, vücudum hala o soğuğu atamadı, sağlam ve sıcak bir uykuya ihtiyacım var hala:)
Fiyat yüksek volkan hocam, rolantin 1200-1300 rpm olması lazım. Bilgiler için teşekkürler.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
evet öyle olacak sanırım ama şimdilik üşeniyorum, bulunduğum şehirde 1 tane motor ustası var o da bisikletçiden bozma ve çok kazıkçı
kendim yandaki küçük parçayı çıkarım o ayar düğmesine ulaşmam lazım, sol taraftaydı hatırladığım kadarıyla
o değil de bu motorları bu kadar temiz nasıl tutuyorlar
benim motor bana hep kirli gözüküyor:)
ayrıca göstergeleri de beğendim
hararet göstergesi yerine yakıt göstergesi koyulmuş, sağda
ancak egzosu beğenmedim orjinal egzosu daha çok hoşuma gidiyor, mat olan
videoda da zaten bu hareketi neden yaptım diye soruyor kendisine:)
deponun ordaki deri koruma da hoşuma gitmedi değil, akıllıca olmuş
çamurluğu çıkarmış, bence orjinali daha iyi
plakanın üstündeki ışık güzel olmuş
fren pedalının ordaki ayaklığı (peg) da değiştirmiş, baya bir modifiye var motorda :)

evet detay çalışmaları çok hoş olmuş o motorda. fakat egzos çok gurultulu uzun yolda kafa ütüler :)

depoda ki deri korumada çok iyi aynı şeyi yapmayı bende düşündüm izledikten sonra ama rüzgar tutma ihtimalide var.

bu arada benzin deposundan gelen geyirme sesi bni çok rahatsız ediyor yaf :pr:
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
evet o ses kapakla alakalı bir durum
shule arkadaşımız da o sese gıcık oluyordu:)
bakımdan birkaç fotoğraf;
yeni halini de motoru yıkatınca çekeceğim:)

bo3s5j61rd3pwwwaa.jpg


bo3s65r050c3anxiq.jpg


bo3s6rnevpuz7s5te.jpg


4pv808.png


bo3s970or0drugvw2.jpg
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
fiyat bana da yüksek geldi, yağ normalde 1.7 litre olarak yazıyor kitapçıkta. 2.5 kadar çok koyduysa motorun çalışmasına birşeyler oluyor demişti bana usta ama ne olduğunu bilmiyorum.

kolutuğu neden kaldırdı ki usta?

benim de her bakımdan sonra sesi değişiyor. şaşırıyorum ilk ama sonra alışıyorum. benim rölanti de 1500 devirde, ayarla onu rahat edersin.

bu arada benim balatalardan vıyak vıyak ses gelmeye başladı motoru yıkattıktan sonra, ne yapmak lazım, uyuz edici bir ses bu.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
balata temizleyici sprey varsa kullanmayı deneyebilirsin. hepsiburada.com'dan ucuza bi tane almıştım.

eski motorumda balatadan ses gelince diskleri prille ve bulaşık süngeriyle iyice temizleyip duruluyodum ve ses kesiliyordu, bilmioyrum belki yanlıştır ama işe yarıyordu :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:38 ----------

bu arada 10bin bakımında değişmesi gereken şeyler nelerdir?

bujiler ve hava filtresi değiştiriliyor mu?

önceki sayfalar göz gezdirdim ama bulamadımda..

hoş bujileri servis gerekyok dese bile değiştirmek istiyorum yoksa için rahat etmeyecek :)
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
balata temizleyici sprey varsa kullanmayı deneyebilirsin. hepsiburada.com'dan ucuza bi tane almıştım.

eski motorumda balatadan ses gelince diskleri prille ve bulaşık süngeriyle iyice temizleyip duruluyodum ve ses kesiliyordu, bilmioyrum belki yanlıştır ama işe yarıyordu :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:38 ----------

bu arada 10bin bakımında değişmesi gereken şeyler nelerdir?

bujiler ve hava filtresi değiştiriliyor mu?

önceki sayfalar göz gezdirdim ama bulamadımda..

hoş bujileri servis gerekyok dese bile değiştirmek istiyorum yoksa için rahat etmeyecek :)

10000 bakımı 5000 ile aynı, yağ,yağ filtresi değişiyor, hava filtresini çıkartıp temizliyorlar.
bakımı ben kendim yaptım, balata da değiştirdim, bujileri ebayden aldım pazar geliyor onları da değiştireceğim.

gerçi motor 12000 e dayandı ama. ben 14000 gibi takarım heralde bujileri yeni bir bakımla beraber.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst