- Katılım
- 16 Eyl 2010
- Mesajlar
- 32
bu motorun fiyatı ne?
bu motorun fiyatı ne?
mayıs haziran gibi temiz bir ninja alıcam kısmet olursa
bende yoshi ve two brothersı beğendim bu ikisinden biri olabilir birde fransadan kuzenime kos rx 2n gösterge getirteceğim bu iki modifikasyonla daha bir çekici olacak
O kosolara ben de çok bakmıştım zamanında![]()
1.100rpm çok az olmuş gerçekten istop etti etçek gibi çalışıır motor
Zincir yağını sana sattı mı yoksa sadece sıktı mı o ne ya 20 Lira ?
Fiyat yüksek volkan hocam, rolantin 1200-1300 rpm olması lazım. Bilgiler için teşekkürler.merhaba arkadaşlar
dün Samsun'a Dodo Motor'a yani karadenizdeki yetkili servise 1.000km bakımı için motorumu götürdüm
motorum servise gittiğinde 1.400km idi. Bulunduğum şehirde servis olmadığından Samsun'a giderek durumumu izah ettim sağolsun usta anlayışla karşıladı
1.000km bakım için yapılan değişiklikleri izah etmeye çalışayım;
motorumun yağı değiştirildi, tüm yağı akıtılarak yeni yağ koyuldu ustanın söylemesine göre 2,5LT yağ koyuldu
ikinci olarak da yağ filtresi değiştirildi, eski yağ filtresi atıldı yerine yenisi koyuldu
ekstra olarak zincir yağlandı, esnekliği kontrol edildi
motorumun rolantisi düşürüldü 2.000-3.000 civarında olan rolanti 1.100'e düşürüldü
rolantinin düşürülmesini beğenmedim çünkü öncekine alışmıştım, gelirken ışıklarda bir kaç kez istop ettirdim motoru, vites geçişlerinde zorluk çektim bu ayar yapılınca
ancak tek avantajı motor eskisi gibi bağırmıyor
tabi bir de fazla benzin yakmıyor
yaklaşık bir depo benzinle 240km felan gittim 240km geldim
ustanın ismi İbrahim Dodo,
kendisi temiz iş yaptı
çıkardığı her parçayı ustalıkla taktı, bu parça nerenin felan hiç karıştırmadan
şimdi gelelim fiyatlara, fiyatlar konusunda eminim kendi hakkını istedi ancak tabi para veren kişi olarak biraz yüksek buldum
yağ (2,5 lt) 75,00 TL
yağ filtresi 50,00 TL
işçilik 50,00 TL (işçiliğe 75 tl istemişti 50 tlde anlaştık)
zincir yağı 20,00 TL (25tl istemişti 5tl bozuk çıkmadığı içni 20tl verdim)
toplam 195,00 TL ile ayrıldım servistem
bu fiyatlar 03.11.2010 tarihlidir.
sizlere de bir fikir verebilir
çok fazla resim çekemedim, çektiklerimi de yakın zamanda ekleyeceğim
saygılar
ek: giderken hava güneşliydi ancak soğuktu
gelirken daha da soğuktu, normalde tünellerin içi soğuk olur, gelirken yollar o kadar soğuktuki tünel benim için sığınak yeri gibi oldu
bu havalarda güneşe fazla aldanmayın özellikle gece inanılmaz soğuk oluyor, vücudum hala o soğuğu atamadı, sağlam ve sıcak bir uykuya ihtiyacım var hala![]()
evet öyle olacak sanırım ama şimdilik üşeniyorum, bulunduğum şehirde 1 tane motor ustası var o da bisikletçiden bozma ve çok kazıkçı
kendim yandaki küçük parçayı çıkarım o ayar düğmesine ulaşmam lazım, sol taraftaydı hatırladığım kadarıyla
o değil de bu motorları bu kadar temiz nasıl tutuyorlar
benim motor bana hep kirli gözüküyor
ayrıca göstergeleri de beğendim
hararet göstergesi yerine yakıt göstergesi koyulmuş, sağda
ancak egzosu beğenmedim orjinal egzosu daha çok hoşuma gidiyor, mat olan
videoda da zaten bu hareketi neden yaptım diye soruyor kendisine
deponun ordaki deri koruma da hoşuma gitmedi değil, akıllıca olmuş
çamurluğu çıkarmış, bence orjinali daha iyi
plakanın üstündeki ışık güzel olmuş
fren pedalının ordaki ayaklığı (peg) da değiştirmiş, baya bir modifiye var motorda![]()
balata temizleyici sprey varsa kullanmayı deneyebilirsin. hepsiburada.com'dan ucuza bi tane almıştım.
eski motorumda balatadan ses gelince diskleri prille ve bulaşık süngeriyle iyice temizleyip duruluyodum ve ses kesiliyordu, bilmioyrum belki yanlıştır ama işe yarıyordu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:38 ----------
bu arada 10bin bakımında değişmesi gereken şeyler nelerdir?
bujiler ve hava filtresi değiştiriliyor mu?
önceki sayfalar göz gezdirdim ama bulamadımda..
hoş bujileri servis gerekyok dese bile değiştirmek istiyorum yoksa için rahat etmeyecek![]()