kask takmayan motorcu istemeyiz aramızda

Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
hayır tabiki kimse öyle bir şey demeyecek.hatta adana mt üyeleri eğerki sen alamıyorsan almana yardım bile edecek insanlardır.
Konu çok yanlış yerlere çekilmiş
Kimseye dayatma yapmıyoruz.kimseyide aşşağılamıyoruz.Sanırım burdak herkes kaskın olmassa olmazlığının farkında.. bizim için deil kendi sağlığınız için.
Gezi ve toplantılara çağırılmama sebebi ise :
Kimse bana bu gruba girerken kask takmayı öğretmedi.Herkes zaten bende dahil bunun bilincindeydim.
İsteyen takar isteyen takmaz.Ama bir gezide yada toplantı çıkışı adana turunda allah korusun bir kaza sonunda adana motor grubu üyelerinden biri yaptığı kaza sonucunda can verdi.kask takmadığı görülen genç vs. tarzı haberler almamak-duymamak-yaşamamak!
Şu sıralar adana mt nin belirli bi buluşma günü-yeri yok.Kısa zaman sonra düzenlenecek bunlar.ayrıca adana mt ye dahil olmak için motor hacmi 400cc ve japon tarzı kurallarıda yok.
Motorun ne olduğu önemli deil kimse için.Bizim için önemli olan tek şey ne olduğu önemli olmayan o motorun üzerindeki kişi..
Ben gruba çinle girdim.. burcu da öle .. kaç gezide hanımefendiyi bekledik ortalama 35km ile gittik bize yetişsin diye :p
Adam gibi adam olana kapımız her zaman açık
kaskın gerekçesini ise anlattım.
Ve inanın motordan düşüpte kaskınız yere çarptığında kafanızın hala sağlam olduğunun farkına varmak harika birşey.Hergün başınıza gelecek bir olay deil bu.
ama olurda öle bir olay olursa başınızdaki acı yerine kaskın koruduğunu görmek en güzeli.
teşekkürler!
Mali saolasın bizim düşüncelerimize ışık tutmuşsun.Bu kask konusuna gelirsek eger;kimse kimsenin canını kendi canından fazla düşünmez.Biz arkadaşlara kask takın diosak onların iyiligi için dioruz ama karşıdaki ben onun canını düşünürken kendi canını düşünmüyorsa o zaman diyecek pek bi laf yok zaten.Motosiklet tamamen bir kültür olayıdır,bir insanın içinde ekipman takma,kask kullanma gbi bir istek yok ise zorla da taktıramayız.Fakat motosiklet netten olsun yada normal görüştügümüz bir arkadaşımız olsun kimsenin de üzücü haberini almak da istemeyiz. :rendeer:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
video cok acıklı ama ben ınanmadım sapkayla ınsan mı kurulurmus hadı dıyelım sapkayı kask yerıne kullandılar kasktan baska bıseyı olmayan ınsan hızla gıderken kaza yaptıgında nasıl kurtulur....gel gelelım dıger konuya motosıklette 1 fren degıl ıkı fren var bence cok sacma :)

madem vidyoyla ilgili bişey yazmışsın bende Şunu söylemek istiyorum hikaye saçma olsada güzel olmuş. Ayrıca bırak üç fireni beş firende olsa hepside arızalansa motosikleti kompresöre bindirerek yavaşlaya bilirdi belkide dururdu bile :) Bu arada KASK konusuna katılıyorum fakat bende binerken takamıyorum çünkü motosikletim ve kask ım ankarada Burada ise bazen birilerinden bir şekilde motosiklet buluyorum ve biraz turluyorum en fazla 2-3 gün bende kalıyor motosiklet bu dediğim uzun aralıklarla gerçekleşen bir olay (motor bulma) ozamanda kask kullanamıyorum kaskım yok çünkü motorun sahibpleride zaten kaskla korumayla alakası olmayan insanlar söylesemde aldırış etmiyorlar :pr:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
yüzde yüz katılıyoru m ama benim kaskım yok,alacak paramda

ben sizinle buluşup gezmek istesem,siz sen gelme bizle hadi bakim ,yürüde ense traşını görek mi diyeceksiniz:salut::salut:

sana ücretsiz sıfır kask verecem, paran olunca bana ödiiiceksin :cat:

yok bunu kabul edemem dersen, emanet kask bulcaz :cat:

yeter ki kask tak :bounce:


heyt ben geldım cengiz kankama dokunmayın o kaskını takar takmayanlarıda uyarır takmayanlarda çahıl diye algılamamk lazım belki saçları bozulmasın diye takmıyorlardır ben takARIM AMA

bana göre cahildir ! :wiinkk:


şimdi gelelim bu kask meselesine bu kadar sert yaklaşan arkadaşlara. sizin yaptığınız şey okumayı geç öğrenecek diye çocukları sınıftan kovmak gibi bişey. bence iso ve zion doğru söylüyor ayrım yapmadan herkesi aranıza alın ve aranızda öğretin kaskın ne olduğunu.

bu benim şahsi görüşüm

öğrenip de gelsinler kardeş ! :cat:

kocaman adamlara bunu biz mi anlatacaz :silent:

(iso ve zion için deil, genel konuşuom)


Motorun ne olduğu önemli deil kimse için.Bizim için önemli olan tek şey ne olduğu önemli olmayan o motorun üzerindeki kişi..

heeeeeeeeeeeeeeee

Ben gruba çinle girdim.. burcu da öle .. kaç gezide hanımefendiyi bekledik ortalama 35km ile gittik bize yetişsin diye :p

ulan asya 150 t-1 rampada o hale geliodu, uyuz olduğumdan deil ollluşşş, yanlış aksettirme insanlara
:queen:

Adam gibi adam olana kapımız her zaman açık

:rendeer::cat::wiinkk::bounce:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
KISA VE ÖZ OLACAK AMA ANLAYAN ANLAR HERALDE."HEP KORUMA TAM KORUMA"SAĞLICAKLA KALIN
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
6
Ve inanın motordan düşüpte kaskınız yere çarptığında kafanızın hala sağlam olduğunun farkına varmak harika birşey.Hergün başınıza gelecek bir olay deil bu.
ama olurda öle bir olay olursa başınızdaki acı yerine kaskın koruduğunu görmek en güzeli.

evt bu duyguyu bi kere yaşadınızmı artık araba sürerken kaskın eksikliğini hissediyorsunuz:cherry:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
kopardın beni yaw
:salut::salut::salut::salut::salut::salut:
işte gerçek motorcu
soğukkanlı
fedarkar
aşık
:salut::salut::salut:
Güzel kardeşim freni patlamış bir motoru kompresor sayesinde de durdurabilirsin,fren yok die gaza yüklenmek die bi olay varmı yahu :queen:
ayrıca o şapka degil kask :) Cocuk biraz arabesk ruhlu bi arkadaşmış;düz yolda freni patlakken son gaz gidip duvara vurduguna göre :p Kız şu an yeni sevgilisi ile mesut ve bahtiyardır ona da eminim :cherry:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
dün gece bağdat caddesinde cafe de MT üyeleriyle oturuken,önümüzden geçen 100 motordan 80i kask takmıyordu.scooterından tutunda ss ine kadar ve adam gibi gidende yok kimi tek teker yapıyor kimi ışıklardan ok gibi fırlıyor.

ben bu insanları anlamıyorum ya bide can tatlı derler hiç sağlıklı düşünemiyorlar
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Bu konuda yorum yapmamak istemedim çünkü bu adana mt nın sorunu oldugunu düşündum ama duyarsızda kalmak istemedim

herkes kendine göre haklı ama burcu arkadaşimiz bu konuyu daha uygun bir dille dile getire bilirdi biraz sert konuşmuş mutlaka kask vs.. olması gerek motorcuda ama kask takmıyanıda dişlamak olmaz kesınlıkle o arkadaşa öyle veya böyle kask kı sevdırecek taktıracaksın ayrıca bu konu hakkında topıgın acılması ben ce yanliş bunu adana mt kendi arasında cözebilirdi konuşa bilirdi bazi arkadaşlar tek tarafli düşünmuş nedense .........

Biz Adana MT yi gezilerle faydali bilgiler paylaşmayla tanıdık böyle konulari okuyunca üzülüyoruz .......
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
@Tequ
Ve inanın motordan düşüpte kaskınız yere çarptığında kafanızın hala sağlam olduğunun farkına varmak harika birşey.Hergün başınıza gelecek bir olay deil bu.

Bu sözü yabana atmayın.
Gerçekten bunu yaşamak istemezsiniz kask olmadan :cat:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Bu konuda yorum yapmamak istemedim çünkü bu adana mt nın sorunu oldugunu düşündum ama duyarsızda kalmak istemedim

herkes kendine göre haklı ama burcu arkadaşimiz bu konuyu daha uygun bir dille dile getire bilirdi biraz sert konuşmuş mutlaka kask vs.. olması gerek motorcuda ama kask takmıyanıda dişlamak olmaz kesınlıkle o arkadaşa öyle veya böyle kask kı sevdırecek taktıracaksın ayrıca bu konu hakkında topıgın acılması ben ce yanliş bunu adana mt kendi arasında cözebilirdi konuşa bilirdi bazi arkadaşlar tek tarafli düşünmuş nedense .........

Biz Adana MT yi gezilerle faydali bilgiler paylaşmayla tanıdık böyle konulari okuyunca üzülüyoruz .......


ben adana mt adına konuştum ama diğer illerden de arkadaşlar bayaaa ilgi gösterdi ve katıldı bu fikrime

ben sert dille eleştiririm, tarzım böyle !!!

gruptan kimse de istemiyor, ben grubum adına konuştum !!!
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
ben adana mt adına konuştum ama diğer illerden de arkadaşlar bayaaa ilgi gösterdi ve katıldı bu fikrime

ben sert dille eleştiririm, tarzım böyle !!!

gruptan kimse de istemiyor, ben grubum adına konuştum !!!

Burcu arkadaşim az cok Adana mt taniyorum yüzyüze görüştuk bazi arkadaşlarla adana'da bakın sizde diyorsunuz ben sert konuşurum aranızda cok genc arkadaşlar var iso,çagtay,mehmet,cengiz.alp bunlardan biriside size cıkıp ters cevap verse (zandetmiyorum ama)sert konuşsa daha ileri gitse sonuçta gençtir kıpır kıpırdır ne dedıgını bilmiye bilir dahami iyi olur sizi takip edıyorum yazilarinizi okuyorum olumsuz bir şeyde görmedım bu zamana kadar ama siz onlara göre daha olgunsunuz bu yuzden diyorum fazla sert olmayın diye.....

bumarım beni anlamişsınızdir :cat::cat::cat:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
..........................................................
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Burcu arkadaşim az cok Adana mt taniyorum yüzyüze görüştuk bazi arkadaşlarla adana'da bakın sizde diyorsunuz ben sert konuşurum aranızda cok genc arkadaşlar var iso,çagtay,mehmet,cengiz.alp bunlardan biriside size cıkıp ters cevap verse (zandetmiyorum ama)sert konuşsa daha ileri gitse sonuçta gençtir kıpır kıpırdır ne dedıgını bilmiye bilir dahami iyi olur sizi takip edıyorum yazilarinizi okuyorum olumsuz bir şeyde görmedım bu zamana kadar ama siz onlara göre daha olgunsunuz bu yuzden diyorum fazla sert olmayın diye.....

bumarım beni anlamişsınızdir :cat::cat::cat:

ters konuşan da aramıza giremez kiii :queen:

o saydığınız isimlerden de kimse ters cevap vermez, çünkü onlar için yırtınıyorum burda.

'kim geberirse gebersin umrumda değil' mantığı yok bende.

çok üzülüyorum her kaza haberinde, günlerce etkisi geçmiyor, bunun için kask denilen polemik konusu aleti grubumuza yeni girecek olan arkadaşlar için kural durumuna getirmek istiyorum.

olayı farklı taraflara çekmemek de gerek !!!

umarım beni anlamışsınızdır :cat:
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
sana ücretsiz sıfır kask verecem, paran olunca bana ödiiiceksin :cat:

yok bunu kabul edemem dersen, emanet kask bulcaz :cat:

yeter ki kask tak :bounce:




bana göre cahildir ! :wiinkk:




öğrenip de gelsinler kardeş ! :cat:

kocaman adamlara bunu biz mi anlatacaz :silent:

(iso ve zion için deil, genel konuşuom)




heeeeeeeeeeeeeeee



ulan asya 150 t-1 rampada o hale geliodu, uyuz olduğumdan deil ollluşşş, yanlış aksettirme insanlara
:queen:



:rendeer::cat::wiinkk::bounce:



tamam kabul ediyorum ne zaman verecen kaskımı çok ciddiyim,param olunca ödeyeceğim herkes şahit
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst