- Katılım
- 20 Kas 2006
- Mesajlar
- 1,233
- Konu Yazar
- #1
Adana MT adına konuşuyorum !!!
aramıza katılmak isteyen arkadaşlar varsa sözüm onlara;
kask denilen ekipmanı kafanıza takmadığınız sürece grubumuza giremezsiniz ! :bounce:
bu sinirimin sebebi:
05.09.07 akşamı Adana MT kıdemli elemanları (!) olarak Adnan Menderes Bulvarı'nda toplandık,
yaklaşık 3 saat kadar oturup muhabbet ettik (gezi, motor, aksesuar, vs üzerine)
önümüzden geçen motorların kask takmama oranı %100'dü :cyclopsan resmen şok olduk bu duruma, (üzüldük de
ale
600cc ve üzeri racing ile cirit atanlar (artçı dahil kendinde de kask yok)
mobiletle değişik hareketlerde bulunanlar,
scooterlarla eğilmiş dip gaz gidenler,
kanuni racer, ybr 125, cbr 125, mz yarışları,
vs, vs, vs...
hem artistsiniz, hem etrafa rahatsızlık veriosunuz, hem kendinizi hem diğer insanları tehlikeye sokuyorsunuz, hem altınızdaki motoru bişe zannediosunuz (gördüğüm kawasaki ninja dahil), hem kask takmıosunuz
:silent: tahta kafalı mısınız siz :silent:
şiddetle kınıyorum :farao: kın :farao: kın :farao: kın
(kimse polemiğe girmesin, konuyu başka yöne saptırmasın, bu sinirim sizleri düşündüğümden, siz de kendinizden çok ailenizi, sevenlerinizi düşünün)
aramıza katılmak isteyen arkadaşlar varsa sözüm onlara;
kask denilen ekipmanı kafanıza takmadığınız sürece grubumuza giremezsiniz ! :bounce:
bu sinirimin sebebi:
05.09.07 akşamı Adana MT kıdemli elemanları (!) olarak Adnan Menderes Bulvarı'nda toplandık,
yaklaşık 3 saat kadar oturup muhabbet ettik (gezi, motor, aksesuar, vs üzerine)
önümüzden geçen motorların kask takmama oranı %100'dü :cyclopsan resmen şok olduk bu duruma, (üzüldük de
600cc ve üzeri racing ile cirit atanlar (artçı dahil kendinde de kask yok)
mobiletle değişik hareketlerde bulunanlar,
scooterlarla eğilmiş dip gaz gidenler,
kanuni racer, ybr 125, cbr 125, mz yarışları,
vs, vs, vs...
hem artistsiniz, hem etrafa rahatsızlık veriosunuz, hem kendinizi hem diğer insanları tehlikeye sokuyorsunuz, hem altınızdaki motoru bişe zannediosunuz (gördüğüm kawasaki ninja dahil), hem kask takmıosunuz
:silent: tahta kafalı mısınız siz :silent:
şiddetle kınıyorum :farao: kın :farao: kın :farao: kın
(kimse polemiğe girmesin, konuyu başka yöne saptırmasın, bu sinirim sizleri düşündüğümden, siz de kendinizden çok ailenizi, sevenlerinizi düşünün)