- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
Kask yetmeeeezzzale:
Tam korumaaaaaaaale:
Bu arada, aramızda herkesin yeri var bence, kask takmayanlara ve koruma kullanmayanlara bu işi öğretemiyor isek vayy bize. :cat:Ne olursan ol yine gel, ama, geldiğin gibi gitme!!!:cat:
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:
: