- Katılım
- 28 Mar 2006
- Mesajlar
- 250
Herhalde bazı arkadaşların kafatasında darbe emici katman var onun içinde de sünger ve köpük...
İçindeki çalışmayınca dışına da faydası olmuyor.
Burcu'ya katılıyorum. Grupların kask konusunda daha hassas olması ve kask takmayanları gruba almaması gerekir. Hiç olmazsa yakın çevrede faydası olacaktır.
İçindeki çalışmayınca dışına da faydası olmuyor.
Burcu'ya katılıyorum. Grupların kask konusunda daha hassas olması ve kask takmayanları gruba almaması gerekir. Hiç olmazsa yakın çevrede faydası olacaktır.