kask takmayan motorcu istemeyiz aramızda

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Herhalde bazı arkadaşların kafatasında darbe emici katman var onun içinde de sünger ve köpük...

İçindeki çalışmayınca dışına da faydası olmuyor.

Burcu'ya katılıyorum. Grupların kask konusunda daha hassas olması ve kask takmayanları gruba almaması gerekir. Hiç olmazsa yakın çevrede faydası olacaktır.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:pr:herkes kask taksın ya..
motor üstünde ne kadar tedbirli iyi sürücü olursak olalım karşımızdaki sürücüler çarpar gideriz işte...
kask takmayan ölümüne gider:pr::pale:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
şimdi dışardan geliyorum, olaya bakın:

kırmızı ışık yandı, en önde bekliorum,
ışıklarda polis arabası, toplam 4 polis (2'si çömez) beklio,
cg125'e 3 kişi binmiş, arabaların arasından sıyrılıp en öne gelip yanıma kondular, kasksız!
egsozu bas bas bağıran çinli scooter yine aynı hareketle diğer yanıma kondu, kasksız !
ikisi iki yandan gaz verio, gannn gonnn gunnn :pr:
polisler ağzını ayrımış bizlere bakıo :silent: bön bön

bende ehliyet, ruhsat, plaka, kask, sessiz motor...
garip hissettim kendimi, acaba sorun bende mi diye :pale:

hahahahaha :queen: vallah haklısın hep öyleler
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
Kasksız motorcu olmaz... :farao: Kaskımızı takalım, yolumuza bakalım...:wiinkk:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
şimdi dışardan geliyorum, olaya bakın:

kırmızı ışık yandı, en önde bekliorum,
ışıklarda polis arabası, toplam 4 polis (2'si çömez) beklio,
cg125'e 3 kişi binmiş, arabaların arasından sıyrılıp en öne gelip yanıma kondular, kasksız!
egsozu bas bas bağıran çinli scooter yine aynı hareketle diğer yanıma kondu, kasksız !
ikisi iki yandan gaz verio, gannn gonnn gunnn :pr:
polisler ağzını ayrımış bizlere bakıo :silent: bön bön

bende ehliyet, ruhsat, plaka, kask, sessiz motor...
garip hissettim kendimi, acaba sorun bende mi diye :pale:

Sevgili BUnReCU sorun sende değil. Kural koyucular kuralları uygulasınlar diye kural bilmeyen insanları başımıza getiriyorlar. Onlarında eli kolu bağlı. Kimbilir kimin akrabası diye bir şey diyemiyorlar. Öncelikle biz Türk halkı olarak artık bazı şeylerin farkına varmalıyız. Kuralları bozuyorsak kim olursak olalım cezai işlem uygulanmalı. Benim düşüncem bu şekilde.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ya kasksız nasıl gidiyosununz. yadırgayacaksınız ama bende denedim ama gidilmiyor rüzgardan ne motorun sesi nede kornanın sesi duyuluyor. açık kaskta da aynı. duyulmuyor hiç bişey en iyisi fullface kask yansamda sıcaktan takarım. ben bodrumda bile kapalı kaskımla dolaştım + deri pantolon ve mont. bugünde korumalarımla geldim işe su gibiydim.

gülü seven dikenine katlanır.

caka için motora binen benden değildir.

sağlıcakla.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
o kadar kazaları görüp " biliyorum ama şöyle sıkıyor,böyle zor geliyor" deyip hala kask takmayan adama hala konuşmanın mantığı yok hakkaten


yav hadi 2 adım ilerideki markete gittin,hadi evden acele çıktın vs. vs.
anladıkta

kask aynaya geçirilmiş ya da iki bacak arasına alınmış,e takmak zor geliyor diyor

kendi düşen ağlamaz ama ağlıyorlar işte düşüncede!
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
şimdi dışardan geliyorum, olaya bakın:

kırmızı ışık yandı, en önde bekliorum,
ışıklarda polis arabası, toplam 4 polis (2'si çömez) beklio,
cg125'e 3 kişi binmiş, arabaların arasından sıyrılıp en öne gelip yanıma kondular, kasksız!
egsozu bas bas bağıran çinli scooter yine aynı hareketle diğer yanıma kondu, kasksız !
ikisi iki yandan gaz verio, gannn gonnn gunnn :pr:
polisler ağzını ayrımış bizlere bakıo :silent: bön bön

bende ehliyet, ruhsat, plaka, kask, sessiz motor...
garip hissettim kendimi, acaba sorun bende mi diye :pale:

onlara göre sorun sende... Çünkü motorcu dediğin serseri olur.Kask=tas mantığı ile aynıdır.Plaka mı o da ne???Tek Ruhsat bilirim o da ruhsatın olmamasıdır.Ehliyet mi kullanıyor ya motoru alla allaaa.Sessiz motorla motosiklet mi kullanılır...Motorun olayı sesdir.:cat::cat:

İşte bak empati denen şey budur bir an kendimi onların yerine koydum.Sonucunda hata sende :queen::mrgreen:


ŞAKA bi yana,o gibi elemanları bırak gruba almayı ,muhattaba bile almamak lazım.Motor kullananların bana göre yüzde 80 i serseridir.Motorcular ise,motor kullananların yüzde 20 sidir.Buradan faiz ve ötv oranlarını bulmaya gerek yok:):) motorcunun ne olduğu bulmanın basit bir formülünü de vermenin gereği yok.Siz bulursunuz.:p

KAfanı takma Burcu,gereksiz ayrıntı bunlar.:mrgreen: Salla gitsin onları.
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
ya kasksız nasıl gidiyosununz. yadırgayacaksınız ama bende denedim ama gidilmiyor rüzgardan ne motorun sesi nede kornanın sesi duyuluyor. açık kaskta da aynı. duyulmuyor hiç bişey en iyisi fullface kask yansamda sıcaktan takarım. ben bodrumda bile kapalı kaskımla dolaştım + deri pantolon ve mont. bugünde korumalarımla geldim işe su gibiydim.

gülü seven dikenine katlanır.

caka için motora binen benden değildir.

sağlıcakla.

buyur abicim benim yazdığımın kısaltılmış hali bende anlamıyorum nasıl kasksız binebiliyorlar

ben kendi adıma konuşayım. dün akşam saat 6 civarı üst komşumun GSX 1400'ü ne artçı oldum.fazladan kask olmaması nedeniyle hayatımda ilk defa kasksız motora bindim. 160-170 km hızla giderken gözlük de olsa gözlerin bozuk muş gibi görüyorsun. hiçbirsesi duymuyorsun, kendini çok kötü hissediyorsun ve de ecelin seni bekliyormuş hissine kapılıyorsun. şimdiden söyliyeyim bir daha kasksız motora binmem ! birde yüksek cc ile başlamanın doğru olmadığını dün birkez daha anladım. 160 km gibi bir hıza çok çabuk ulaşıyor. 126nm tork var alette !!! sanki altından kaçıp gidecekmiş gibi hissediyorsunuz. gerçekten kasksız motora binilmez. binenler nasıl biniyor anlamış değilim.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
duyarlılığınız için hepinize tek tek teşekkür ederim arkadaşlar :rendeer:

ama inanılmaz birşeydir ki, açtığım topiğe cvp yazanlar arasında kask takmayanlar var :cyclopsan

:silent: bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu :silent:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Inanmayacaksiniz ama bu satirlari yazarken Atasehirde'ki ofisimden simdi sahit oldugum manzarayi anlatiyorum size.Atasehir mc donalds'in ordaki gobekten hizla donen bir servis elemani , scooter'i ile yuvarlandi ve basindan kaski cikti.Su ana mudahale ediyorlar .Iyi gorunuyor.Hayret ya olaya bak. Neyse demek kask takmak yeterli degil ,ayni zamanda baglamakta gerek sevgili efendy_iso:farao:
Saglicakla kalin

atasehir de cok kaza oluyor, zaten olmamasina da imkan yok. buraya cok fazla sayida siparis geliyor ve hayli ile siparisleri yetistirmeye calisan motorcularinda sayisi fazla oluyor. zaten nasil kullandiklarida belli.

ama kaski iyice baglama konusuna katiliyorum. Kaskin secimide cok onemli, biraz bol buyuk bir kask zaten darbe aninda ceneden bagli degilse cok kolay cikar. hatta ceneye bagli bile olsa cok bol ise kafadan ucar gider. secimi cok dogru yapmak lazim.

bu arada bende kaski yaninda olup kola takanlara acayip kil oluyorum. ozellikle racingcilerde boyleleri cok var.

bu arada kaskin kafanizi korumasi icin illa bir kaza gecirmenize gerek yok. ben bir kere kilyos yolunda bir sey yedim kafaya (herhalde bir tas), dedim ne oluyor. kaska bir baktim, gayet guzel bir iz vardi yaninda. o anda kaskim kafamda olmasa yol da gider iken durup dururken kafami yarmis olacaktim.

gerci cogu bilincli motorcu bunu biliyordur ama yinede size honda nin motoksiklete dair kitabindan guzel bir alinti:

Kasklar ihtiyac duyulabilecek her aciyi gorebilme durumunu degistirmezken, gurultu teskil edebilecek ruzgar sesini azaltir ve yine de gerekli olan tum seslerin duyulmasina olanak vermeye devam eder. Kasklar sadece olasi kaza durumlarinda basi korumak gibi bir isleve sahip olmakla kalmayip, ayni zamanda kazanin sebebi olacak durumlari kisiden uzaklastirici fonksiyonlarada sahiptir.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir kaskımız bile yok ya... Son sahip olduğum kaskta çalındı.. :(
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
gerci cogu bilincli motorcu bunu biliyordur ama yinede size honda nin motoksiklete dair kitabindan guzel bir alinti:

Kasklar ihtiyac duyulabilecek her aciyi gorebilme durumunu degistirmezken, gurultu teskil edebilecek ruzgar sesini azaltir ve yine de gerekli olan tum seslerin duyulmasina olanak vermeye devam eder. Kasklar sadece olasi kaza durumlarinda basi korumak gibi bir isleve sahip olmakla kalmayip, ayni zamanda kazanin sebebi olacak durumlari kisiden uzaklastirici fonksiyonlarada sahiptir.

:cat: tebrik tebrik tebrik :cat:

o kitabı bilip okumana çok sevindim dostum, bilinçli kullanıcı seniii :cherry:


o kitaptan 1 koli getirttik, satana kadar canımız çıktı :cyclopsan

bi kitap 10 milyon olur mu :farao:
10 milyonluk ne bilgi var ki içinde :farao:
ben herşeyi biliyorum zaten :farao:
kitap mı bana motor sürmeyi öğretecek :farao:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
bende çok taze bi olay anlatacağım bu konuya saat 13:00 sıralarında her zamanki uslubüm ile cvp yazdıktan sonra uyumak için evin yolunu tuttum hepte yolu uzatır çarşıdan giderim neyse ışıklara yaklaşıyorum iki tane kız altlarında bi tane scooter sağdan sağdan ilerliyolar ışıklarda gelideler yanımda durdular neyse ben onlara baktım onlar bana iışık yandı ilerliyoruz kavşaktada beş-altı trfaik polisi var kızlara bakıyolardı artçı olan kız onları geçtikten sonra şu işareti yaptıı polislere ( :cat:) ve polislerde aynı işartle karşılık verdiler bende kask gözlük olduğu için görmediler gözlerimdeki onlara küfreden duyguları kask takmayaınca bize ceza yazan polisler altlarında şort askılı bi badi ile gezen kızlara nasılda yavşıyolar:pr:
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
duyarlılığınız için hepinize tek tek teşekkür ederim arkadaşlar :rendeer:

ama inanılmaz birşeydir ki, açtığım topiğe cvp yazanlar arasında kask takmayanlar var :cyclopsan

:silent: bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu :silent:

aboww yedikmi lafı :p hayatımda 1 kere kasksız motora bindim o da dün kask olmadığı içindi yukarıdaki yazımı okudunmu bilmiyorum ama neyse. boşver perhizi lahana turşusunu :queen: bi daha binmem diye yazdım zaten :bounce:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
aboww yedikmi lafı :p hayatımda 1 kere kasksız motora bindim o da dün kask olmadığı içindi yukarıdaki yazımı okudunmu bilmiyorum ama neyse. boşver perhizi lahana turşusunu :queen: bi daha binmem diye yazdım zaten :bounce:

o laf sana değil kardeşş ben biliyorum kimlere gittiğini hiç üstüne alınmaa:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
syht

duyarlılığınız için hepinize tek tek teşekkür ederim arkadaşlar :rendeer:

ama inanılmaz birşeydir ki, açtığım topiğe cvp yazanlar arasında kask takmayanlar var :cyclopsan

:silent: bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu :silent:

sana tamamen katılıyorum burcu.fikrine sağlık iyibir konuya değinmişsin.
valla ben kask takıyom hatta iki kere geldim yanına sende görmüştün.:queen::queen::queen:
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
ÖnceLikLe eLine sağLık burcucum qüzeL bir konuya değinmişsin.Bundan bir ay önce bende kask takmadım diye ceza yedim ve memura teşekkür ettim cezayı yazdıktan sonra...Farkındayım ki benim için teşvik için yapılan birşey oda neymiş saçım joleli kask havamı bozardı :( aman aman sonradan düşününce kasksız başıma gelebilecekleri onlar nasıl şeklimi bozardı.Kendimizden çok sevenlerimizi düşünmeliyiz diye düşünüyorum arkadaşlar geLin hep beraber kasksız gördüğümüz arkadaşları tatlı dille uyaraLım.

SaygıLar...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
burcu'ya % 100 katılıyor ve destekliyorum.arkadaşlar,kaskımızı önce kendimiz ve sonrada bizleri evlerimizde bekleyen sevenlerimiz için takalım.ne biz,genç yaşımızda toprağa girelim ne de arkamızdakilere üzüntü yaşatalım.(ceza yeme kısmı en son gelir).
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Kask yetmeeeezzz:pale:
Tam korumaaaaaaa:pale:

Bu arada, aramızda herkesin yeri var bence, kask takmayanlara ve koruma kullanmayanlara bu işi öğretemiyor isek vayy bize. :cat:Ne olursan ol yine gel, ama, geldiğin gibi gitme!!!:cat:
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst